דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1982 פעמים ]

מה אומרות לנו דלתות כניסה? זה תלוי, יש אנשים שכשיגידו להם דלתות כניסה תעלה להם לראש איזה דלת פלדלת (דלת שעשויה מפלדה) שלחלק מהאנשים תעורר חלחלה עמוקה לעומת אנשים שיחשבו על דלתות כניסה מהממות ומרהיבות שעושות חשק להיכנס לבית ולבלות בו ובמידה מסוימת האנשים האלו צודקים, כי כשנכנסים דרך דלתות כניסה יפות אנחנו ישר מדמיינים שאנחנו נכנסים לסלון יוקרתי ומעוצב דרך מסדרון מטופח ומסודר, האם הינו רוצים להרוס את התחושה הזאת?
אני מאמינה שרוב האנשים יגידו שהם לא היו רוצים, שהם היו מעדיפים שהרושם הראשוני המוצלח שהם השרו על האורחים התמימים שנכנסו בפעם הראשונה והתלהבו ישאר לאורך כל ביקור הנימוסים אצלם בבית. אז קודם כל לצורך העניין נצטרך לחפש דלתות כניסה יפות ומזמינות, היום יש מבחר גדול מאוד, היום אפשרות אפילו לעיצוב אישי של דלתות כניסה, בעבר הדלתות היו זהות בכל מקום והיום כל דלת כניסה יכולה להיראות שונה לגמרי מחברתה. דרך אגב, בדלתות של החדרים בבית שווה הרבה פחות להשקיע אבל עדיין הן צריכות להיראות יפות, אולי לא מעוצבות בעיצוב אישי ומיוחד אבל שיתאימו לאווירה האדריכלית של הבית ולא יהיו מקולפות ותקועות.
אחרי שחשבנו רבות על עיצוב דלתות כניסה, אחרי החיפוש בין המשווקים ובין אתרי האינטרנט הרבים ואחרי שהתייעצנו על בעלי מקצוע מתאימים כדי להיות בטוחים שמצאנו מי שיודע לעצב דלתות כניסה כמו שצריך, או יותר נכון, כמו שאנחנו רוצים, צריך לחשוב על האזורים מתאימים לדלתות כניסה, שלא יהרסו את כל ההשקעה וגם צריך לחשוב על שמירה נכונה על ההשקעה הכספית, המחשבתית והפיסית שלנו, צריך לזכור שקשה לבנות וליצור וקל מאוד להרוס את כל מה שבנינו.
ומה נקרא להרוס? להרוס זה להניח בחוץ כל מיני חפצים שאין מקום להניח אותם, את התופעה הזאת רואים בעיקר אצל בעלי החצר, יש בעלי חצר שמשום מה חושבים שמקום הנכון לשים את כל מכשירי החשמל שלא עובדים, הצעצועים של הילדים ועוד כמה גרוטאות זה בחצר, בשבילם המשמעות של דלתות כניסה כנראה זה יותר בכיוון של יציאה וחבל, כי מי שמגיע כבר מרגיש את הבאלגן מבחוץ. לפי הפאנג שוואי, תורת האנרגיות, דלתות כניסה נכונות שמתאימות לאוירה הנכונה של שאר הבית מכניסות אנרגיות טובות לבית, ובינינו מי לא רוצה את האנרגיות הטובות האלה?
ואם נסכם את הכל נאמר שעל דלתות כניסה רובינו לא הינו רוצים להתפשר, יש להם השפעה רחבה על הבית, על האורחים שלנו שנכנסים וגם עלינו ועל איך יראו החיים שלנו בבתים שלנו ולכן צריך לבדוק שבאמת אנחנו בוחרים את הדלת הנכונה אבל גם צריך לטפח אותה בהתאם, הכוונה היא לא לנקות אותה כל יום עם מטלית אלא לדעת שיש דברים שפשוט לא מניחים ליד הדלת כדי שלכולנו תהיה כניסה נעימה הביתה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב