דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פלדה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1863 פעמים ]

לא בטוחים עדיין אם כדאי לכם לרכוש דלתות פלדה או דלתות עץ פשוטות. לא בטוחים שאתם מבינים את כל היתרונות של דלתות פלדה או חושבים כי דלתות פלדה הן יקרות באופן משמעותי ואין לכך הצדקה? להלן מאמר שיסכם עבורכם את כל היתרונות והחסרונות של דלתות פלדה:
דלתות פדלה - יתרונות: דלתות פלדה ידועות כבר שנים כסוג של דלתות איכותיות ובטיחותיות ובכך הכוונה לדלתות חיצוניות חזקות אותן קשה לפרוץ ויחד עם זאת, דלתות פלדה מספקות בידוד אופטימאלי מפני נזקי הטבע (קרינה, רוחות, גשמים) וכן דלתות פלדה מספקות בידוד מרבי מבחינה אקוסטית. לא בכדי אנשים בוחרים דלתות פלדה בעיקר כדלתות כניסה לבתים פרטיים יוקרתיים (וילות וקוטג'ים) בכדי להקטין את הסיכויים לפריצות וגניבות. יש משפחות רבות אשר מגדילות ומגדרות את הבית באמצעות חומות ושער חיצוני אשר בחזיתו ניצבות דלתות פלדה. פלדה מסמנת כוח, עוצמה, היא מעניקה ביטחון למי שמוגן על-יד ויוצרת תסכול בקרב מי ששואף לפרוץ אותה כך שכאשר מדובר על דלתות פלדה, אפשר להיות בטוחים כי אתם הכי בטוחים שיש.דלתות פלדה הפכו להיות טרנדיות ביותר בשנים האחרונות בעיקר בבירות העולם כך שהן לא רק איכותיות ובטיחותיות הן גם מבטאות אמרה אמנותית. יש הרבה "קלאסה" הנלווית לבחירת דלתות פלדה.
דלתות פלדה - חסרונות: הרבה אנשים מוצאים כי דלתות פלדה יוצרות אצלם פחד / רתיעה. דלתות פלדה נתפסות כקרות, מנוכרות ויוצרות ריחוק. אנשים רבים מעדיפים שלא לבחור באותן דלתות פלדה כדלת ראשית ולבחור דווקא דלתות עץ עם זכוכיות חלביות כדי לאפשר הצצה פנימה והחוצה, לאפשר גישה / אינטראקציה בין הבית לחוץ ולהסביר פני אורחים. אנשים רבים מעדיפים לוותר על השימוש ב"דלתות פלדה" ולתגבר את מערך האבטחה באמצעות מערכת אזעקה במתחם הדלת (שזה כבר פיתרון לוגיסטי יקר בהרבה). אבל ככה זה עם דלתות פלדה, אי אפשר להשאר אדיש, או שנמשכים לזה או שזה דוחה. דלתות פלדה, כפי שכבר ציינו הן עוצמתיות ואי אפשר להשאר אדיש אליהן!דלתות פלדה הן יקרות יותר מדלתות סטנדרטיות ובעיקר - דלתות פלדה מיובאות וקשה יותר להתקין אותם (כדי להתקין דלתות פלדה צריך תשתית, צריך משקוף במידות הנכונות ומהחומרים הנכונים. דלתות פלדה, בעיקר עבור הכניסה הראשית הן השקעה חד פעמית והשקעה משתלמת ביותר הן לשקט הנפשי שלכם והן מאחר ומדובר בטרנד אופנתי/עיצובי. אם תסתובבו במקומות טרנדיים כגון השכונות החדשות בנווה צדק, תבחינו בסוגים רבים של דלתות פלדה בכניסה לבתים ולבתי עסק (חנויות, גלריות,מסעדות ועוד). דלתות פלדה הן בעלות עיצמה, נוכחות ואימרה, זה לא תמיד מדבר אל כולם אבל כעקרון, יש להן יתרון יחסי ברור (דלתות פלדה הן חזקות, אמינות, בטוחות וגם יש האומרים "שיקיות") כך שאם אתם לא ממש מתנגדים לקונספט של דלתות פלדה, מומלץ היום יותר מתמיד לרכוש דלתות פלדה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב