דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1867 פעמים ]

ארונות ילדים יכולים להיות הדבר הכי טוב בשביל הורה. ארונות ילדים בנויים בצורה שתתאים לצרכים של הילדים- לגובה שלהם, לחשק האסתטי שלהם (צורות וצבעים וגדלים) ומספקת להם את האפשרות להיות עצמאיים כשאלה ידרשו את הרצון הזה.
בתור הורים האחראיות שלנו היא לספק לילדים שלנו את כל הצרכים שלהם עד שהם יהיו מסוגלים לעמוד על הרגליים שלהם ולספק את זה לעצמם. בשלבים מוקדמים של הילדות הם תלויים לחלוטין בנו- אנחנו צריכים לספק להם את כל הצרכים . זו החובה שלנו בתור הורים וזו עבודה שנייה מעבר לפרנסה של המשפחה. ארונות ילדים יכולים להיות שימושיים במובן הזה מהבחינה שכל הדברים שאנחנו עשויים להזדקק להם יהיו בתור הארונות מסודרים ונוחים לשליפה. במקום להתחיל לחפש כל דבר בכל מקום אנחנו יודעים שהדברים מסודרים בצורה נוחה במקום אחד והטיפול בילדים הופך להיות הרבה יותר רגוע בהחלט הרבה יותר יעיל.
כשהילדים שלנו מתחילים לעמוד על הרגליים שלהם ולהתחיל ללכת מן הסתם שבשלב מסוים הם ירצו גם להתחיל ללכת בדברים אחרים- להתלבש לבד, ללכת לבית הספר לבד, לאכול לבד ולשרוך נעליים לבד. זו האחראיות שלנו בתור הורים לספק להם גם צורך שכזה- הצורך בעצמאות ובפרטיות.הילדים שלנו רוצים להתחיל לעשות דברים לבדם ואנחנו צריכים לאפשר להם להתנסות בכל מה שהם רוצים כדי שיוכלו לקבל ניסיון מעשי בעולם הזה.המעבר מתלות ותמימות מוחלטת לעצמאות, אפילו אם היא חלקית, הוא מעבר חשוב- זה השלב שבו הילדים שלנו לומדים על אחראיות ושלא תמיד אנחנו בתור הורים נהיה שם לצידם (במיוחד לא בגיל 26 אם הם עדיין ירצו לחיות בבית). ארונות ילדים  במקרה הזה משמשים כמקום אחסון עבור החפצים של ילדים- הם מותאמים לגובה שלהם כדי שהילדים יוכלו בעצמם לגשת ולקחת את כל מה שהם רוצים. יהיו אלה בגדים שהם ילבשו לבית הספר, צעצועים כשהחברים באים לבקר וכל דבר אחר שעשוי להיות בתוך הארונות. הדבר הזה מאפשר להם גישה נוחה בכל זמן שירצו (לפני זמן השינה) לדברים שהם רוצים.זה השלב הראשון בעצמאות שלהם וחשוב שתהיה להם ההזדמנות לעשות את זה בדרך שהם רוצים כדי שלא יקבלו חרדות ויפתחו תלות תמידית בהורים (בגיל 26 בבית כבר אמרתי?)
ארונות ילדים הם בעצם כמו כל ארונות אחרים רק שהם מותאמים ספציפית לילדים- לאנשים קטנים. מבחינה הגובה, מבחינה ההנאה שבצורות והצבעים ומכל בחינה שלא תחשבו עליה, ארונות ילדים הם ארונות עבור האנשים הקטנים שאנחנו קוראים להם הילדים שלנו. המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב