דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי תינוקות 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1856 פעמים ]

חדרי תינוקות הם עולם שאנחנו יוצרים עבור התינוקות שלנו- חדרי תינוקות עשויים להיות פתח בשבילנו לחזור לתקופת הילדות המוקדמת שלנו וליצור עבור הילדים שלנו את מה שהיה לנו או מה שתמיד רצינו שיהיה לנו - עולם שמח ומהנה שבו הם יוכלו תמיד להיות מאושרים (מה קוראים אותו חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה).חדרי תינוקות הם בועה ברה כזאת או אחרת- לעומת הדברים שבחוץ חדרי תינוקות הם תמיד צבעוניים ומלאי שמחה. הם תמיד מלאים בחום שאנחנו נותנים לתינוקות שלנו ובאהבה שאנחנו מקריינם אליהם (ואם לא למה אתם הורים בכלל?).חדרי תינוקות צריכים להיות מקום מוגן. מקום שבו התינוקות שלנו שמטבע הדברים הם יצורים עדינים ורגישים יהיו מוגנים- ויוכלו לגדול בסביבה הכי תומכת וחמה שהם יכולים כדי לגדול ולהיות אנשים מבוגרים שמחים ועצמאיים. חדרי תינוקות צריכים להיות מקום שמח- השימוש בצבעים בצורות ובצלילים (כן, אפילו צלילים?) הם מה שיוצר חדר שמח לעומת חדר עצוב- צבעים בהירים (אך לא בהירים מדי) וחמים, שימוש בצורות, מגע, שמיעה ובעצם השימוש בכל האפשרויות כדי לגרות את כל החושים של התינוקות שלנו (וחשוב לציין- בעדינות! צלילים חזקים מדי מפחידים תינוקות) עשוי לגרות אותם להתפתחות תקינה שלהם ושל החושים שלהם.
חדרי תינוקות צריכים להיות מרחב מוגן- הם צריכים להיות מקום שבו התינוקות שלהם- עוללים מלאי מרץ ככל שיהיו, לא יפגעו בעצמם ויישארו מספיק מוגנים ובטוחים- זו האחראיות שלנו בתור הורים לספק להם את המרחב המוגן הזה ולעשות כמיטב יכולתנו על מנת להגן עליהם בכל צורה ובכל דרך שאפשרי ומוכרת לנו.חדרי ילדים צריכים להיות מקום שגם נוח בשבילנו, לעומת זאת- האפשרות להחליף להם חיתולים בלי לכופף את הגב והאפשרות להאכיל אותם או לשבת איתם ולהניק היא דבר שחשוב בפני עצמו- בעוד חשוב לנו לספק את כל הצרכים של התינוקות שלנו רצוי שיהיה לנו גם נוח ונעים לספק להם אותם- חדרים שבנויים בצורה הנכונה ובעיצוב הנכון- שימוש בגבהים ובאמצעים שונים כדי להבטיח את זה, עשויים להפוך את העבודה ההורית שלנו ליותר קלה- במיוחד כשאנחנו קמים ב-5 בבוקר כדי להאכיל את התינוקות שלנו אחרי שהם בכו.
חדרי תינוקות יכולים להיות מלאים באביזרים מפה ועד הודעה חדשה- מלבד לול שמשמש להם כמיטה הכל אפשרי- מוביילים שונים, ארונות בגדים, צורות וצבעים בכל גווני הקשת עד לעמדת החתלה. צעצועים וסיפורים וכלי מוזיקה שונים שיגרו את התינוקות שלנו להיות מוצארטים קטנים (או פשוט להיות אנשים יצירתיים) כולם יוצרים חדרי תינוקות- אלה משתנים בהתאם ליכולות שלנו להיות יצירתיים ולדעת מה עשוי להיות טוב בשביל התינוקות שלנו (ופה אני ממליץ לקחת קורס בהורות- למרות שאולי נרצה לחשוב שאנחנו הורים טובים יש דברים, והרבה מהם בד"כ, שאנחנו לא יודעים...התינוקות בהחלט לא יודעים לספר לנו מה הם בשלב כל כך מוקדם של ההתפתחות שלהם).



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב