דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1676 פעמים ]

ייתכן מאוד שבמהלך חייך עברת בין מספר רב של מקומות עבודה, אף ייתכן שאתה בעל עסק והעברת את המשרדים שלך מיקום, לא פעם. סביר להניח גם, שהמשרדים השונים בהם התמקמת בשלבים שונים בחייך לא היו דומים זה לזה. אז למה שתשתמש באותו לוח שוהם קטנטן שקנית כי התאים לתא בו עבדת בשנות ה-20 לחייך, אם עתה, במשרדך יש מקום ללוח שוהם גדול פי 3? למה שתסתפק בארונית מסמכים קטנה, אם משרדך כעת גדול? או, אם עברת למשרד קטן יותר, האם לא הגיוני לרכוש מנורת שולחן, ולא להשתמש במנורה גדולה שתוצב על הרצפה לידך ותתפוס עוד מהמקום המועט שיש לך? בקיצור, ריהוט משרדי הוא מהותי לסביבת העבודה שלך, אולם יש לזכור שלסביבות עבודה שונות, מתאים ריהוט משרדי שונה.
ריהוט משרדי הוא התוחם והמגדיר של כל משרד. אתה, כעובד, צריך לדרוש, ואולי אף להשקיע בעצמך, כדי שתוכל להיות במיטבך בעבודה, בסביבה ראויה. יחסי גומלין תקינים בינך לבין ריהוט משרדי בחדר העבודה שלך, חיוניים להצלחתך. בנוסף, ריהוט משרדי שהתאים למידותיך בעבר, לאו דווקא כדאי עבורך כיום. התנאים שלך משתנים, בהתאם גם הצרכים שלך ובאופן ישיר, צריכות להשתנות הבחירות שלך בהקשר של ריהוט משרדי. כאשר המשרד שלך גם ככה צפוף, כדי שתוכל להרגיש בנוח, צריך אתה לרכוש פחות ריהוט משרדי, או, לפחות, כפי שרשמתי כבר, ריהוט יותר קטן. שולחן שהתאים למשרדך הקודם מבחינת צבעוניות וגודל, אין שום סיבה שייגרר איתך למשרד החדש. התחלה חדשה, פירושה ריהוט משרדי חדש, שישתלב בחיים החדשים. כל זה רשום בגדר אופציה כמובן, אך מוטב לזכור שאם אינך מרגיש בנוח במשרדך, כי הרהיטים בו מעמיסים עליו לדוגמא, דעתך תוסח, ועבודתך תפגע בסופו של דבר. לא תגיע להישגים שהייתם מגיע אליהם אם ראשך היה נקי ממחשבות הנוגעות לריהוט.
החיים הם דינאמיים וכיום רוב האנשים מתחילים לחפש אופציות תעסוקה חדשות מספר שנים אחרי הקבלה לעבודה – אופציות בתוך החברה, בדמות קידום, או מחוץ לחברה, במידה והקידום אינה אופציה או שהחברה בה אנו מועסקים אינה לרוחנו. ריהוט משרדי שהתאים לשלב אחד בחיינו, לא חייב לרדוף אחרינו לעד, גם אם הרגשנו שהוא הלם אותנו באופן מושלם במקום X, אין לזה שום משמעות להרגשה שייתן לנו הריהוט המדובר כאשר יוצב במקום Y. עלינו לקחת בחשבון שלריהוט משרדי תהיה השפעה על הפרודוקטיביות שלנו. השפעה חיובית אם האווירה במשרדנו הנה הרמונית ופריטי הריהוט מוצבים ומעוצבים בצורה יעילה עבורנו באותה נקודת זמן, והשפעה שלילית אם לא. בכל מקרה, כדאי לקחת בחשבון את ההשפעה השלילית הזו ותמיד לחשוב פעמיים כאשר מחליטים לשים במשרד החדש פריט ריהוט משרדי מתקופה אחרת בחיים. יש סיבה שדברים מסוימים שייכים לעבר, ולא להווה ולעיתים ההפרדה הזו הכרחית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב