דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1762 פעמים ]

חדרי שינה הם חדרים שמיועדים לשינה. עד פה אני לא מחדש לכם הרבה, אני מניח. אבל מה קרה בימינו שחדרי שינה הפכו להיות מקום מרכזי לכל הפעילויות שנעשות בבית? חדרי שינה הפכו להיות מכה למוסלמים- הם הפכו להיות מקום עליה לרגל לכל הפעילויות שנעשות בבית.חדרי שינה הם המקום שהצעצועים של הילדים שלנו נמצאים, המקום שבו אנחנו אוכלים, המקום שבו אנחנו מארחים חברים והמקום שבו אנחנו מחשבים את החשבונות שלנו וממשיכים את העבודה שהחזרנו הביתה (חלק או כולם לאו דווקא לפי הסדר הזה- תלוי בבית והאם יש לכם בכלל ילדים).
חדרי שינה הפכו להיות חדר רב תחומי אז לא פלא שלכל כך הרבה אנשים יש בעיות שינה ונדודי שינה-כשאנשים מקשרים עבודה עם שינה, איך אפשר לישון בלי להיות מודאג מהחשבונות שצריך לשלם או הפרויקט שאנחנו לא מצליחים לסיים?כשאנשים מקשרים עבודה עם אוכל, איך אפשר לא לאכול לפני השינה (דבר שמאמץ את הגוף שלנו בזמן השינה בניסיון לעכל בזמן שהוא צריך לנוח)?כשיש בלגאן בחדר שינה, איך אפשר לישון בנינוחות (שכשאנחנו קמים בבוקר אנחנו כמעט מחליקים על הראש מהכדור של הילדים)?
חדרי שינה צריכים להיות מקום פשוט- הם צריכים להכיל מיטה ואולי ארון. כל דבר אחר הוא מותרות- אם הוא עוזר לכם לישון (כמו טלויזיה עבור חלק מהאנשים)- מעולה, אבל אם לא וזה מפריע לכם ויוצר אצלכם שינה לא סדירה ולא יעילה (כזאת שגורמת לכם לקום עייפים גם אחרי 10 שעות של שינה) כנראה שמשהו צריך להשתנות- חדרי שינה אמורים להיות מקום נעים ונוח- מקום שנרצה לחזור אליו בכל לילה (או בוקר- תלוי בבנאדם ובהרגלי השינה שלו) ונרצה להיכנס מתחת לשמיכות ולהתכרבל עד שנרדם ונישן כמו תינוקות (וממש תוך כדי כתיבה אני שומע את הגשם- דבר שישר מעלה לי את הרצון להתכרבל בתוך הפוך ולהירדם).
חדרי שינה אמורים להיות מקום שמותאם לנו- חדרי שינה של אנשים הם כמעט אף פעם לא אותו הדבר- אנשים שונים עם צרכים שונים שגרים בבתים שונים מן הסתם יהיו בעלי חדרי שינה שונים, אבל לכולם כנראה יהיו מכנים דומים- צבעים מרגיעים, מיטה נוחה ומקום שאפילו ראוי לקרוא לו פסטורלי מהבחינה שיהיה כיף להיכנס אליו- מקום שירגיע אותנו- לא ילחיץ. מקום שיהיה נעים להיכנס אליו- לא מבולגן ומכוער. מקום שיכבד את הגוף שלנו ואת הצורך שלו בשינה ובהתחדשות כל לילה- מקום שבו נוכל להניח בצד את כל מה שלקחנו איתנו במשך היום ולהקדיש את כל כולנו לשינה עמוקה ומרעננת.מקום שבו נוכל לחדש את האנרגיה שלנו ולקום רעננים ליום חדש של אתגרים. המאמר נלקח מאתר רהיטים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב