דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פלדה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1990 פעמים ]

כולנו מעונינים לשמור על בטיחותנו וכולנו רוצים להתקין את מיטב דלתות פלדה שניתן למצוא. אך לא תמיד יש לנו את התקציב להתקין דלתות פלדה בביתנו. למרות שהדבר נשמע מפתיע, ניתן היום לקנות גם דלתות פלדה יד שניה. לא מדובר בדלתות פלדה פגומות וגם לא בדלתות במצב לא טוב.
הרבה פעמים אנשים שוכרים דירה ובדירה מותקנת דלת כניסה פשוטה ובסיסית. דלת זו אינה עומדת בדרישות של אף חברת ביטוח ושוכרי דירה נאלצים פעמים רבות להתקין דלתות פלדה על חשבונם בדירה שאינה שלהם. פעמים רבות אין המשכירים מוכנים להשתתף בהתקנת דלתות פלדה בדירה שהם משכירים. אותן דלתות פלדה מוצעות פעמים רבות למכירה לאחר שהשוכר עוזב את הדירה. ואז ניתן לרכוש דלתות פלדה במחירים זולים יותר מהמחירים של דלתות פלדה חדשות.
לפעמים אנשים מוכרים דלתות פלדה בלי המשקוף ואז ניתן לרכוש משקוף עבור דלתות פלדה מחברה המתמחה ביצור דלתות פלדה. לפעמים ימכרו ביד שניה דלתות פלדה ללא המנעולים ואז ניתן לרכוש גם צילינדר לדלת ואת המפתחות באופן נפרד. גם במקרה זה אפשר לרכוש מנעולים לדלתות פלדה מאחת החברות המוכרות בשוק ואפשר לרכוש מנעולים עבור דלתות פלדה מיד שניה. הכל תלוי בתקציב שיש בידכם.
גם להרכבת דלתות פלדה אפשר לפנות לאחד מבעלי המקצוע העוסקים בהרכבת דלתות או בפריצת דלתות, ישנם נגרי בניין המתקינים דלתות פלדה, דלתות ומשקופים וכן בעלי מקצוע שעיסוקם בהחלפת צילינדרים והתקנת מנעולים.
באופן מפתיע ניתן למצוא דלתות פלדה יד שניה לא רק בדגמים הפשוטים אלא גם בדגמים מעוצבים ומפוארים כמו דגמים בציפוי פורניר, דגמים עם קישוטים בצורת ריבועים בחלקן העליון, דגמים בצבעים שונים ואפילו משקיפים תואמי דלתות פלדה. כך שאם קצת עבודת חיפוש אפשר למצוא דלתות פלדה המתאימות לעיצוב הפנים והחוץ של הבית שלכם גם בתקציב שעומד לרשותכם.
ישנם אתרים שונים העוסקים במכירת חפצים שונים מיד שניה, ביניהם גם דלתות פלדה. באתרים אלה ניתן למצוא דלתות פלדה, משקופים תואמים וגם מנעולים וצילינדרים ובחלק מהמקרים ניתן אף לראות תמונה של החפצים העומדים למכירה.
אפשר להתווכח אם רכישת דלתות פלדה מיד שניה הוא דבר בטוח, במיוחד עולה שאלת הבטיחות כאשר מדובר ברכישת מנעול או צילינדר מיד שניה. דלתות פלדה בין אם מיד ראשונה או מיד שניה הן תמיד בטוחות יותר מדלת פשוטה אותה ניתן לפרוץ ללא קושי אפילו בבעיטה. דלתות אלו מן הסתם לא עומדות בדרישות של חברות הביטוח. דלתות פלדה הינן בטיחותיות, עמידות וחסינות יותר מדלתות פשוטות ועומדות בדרישות של חברות הביטוח. כל אחד צריך לעשות את השיקול שלו לגבי רכישת דלתות פלדה מיד ראשונה או יד שניה. כל אחד יודע מה התקציב העומד לרשותו לרכישת דלתות פלדה, מנעולים וצילינדרים. וכל אחד יודע מה גורם לו בסופו של דבר להרגיש בטוח בביתו. המאמר נלקח מאתר דלתות כניסה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב