דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1881 פעמים ]

אנחנו, מטבענו כבני אנוש, נקשרים לחפצים. הם מזכירים לנו אירועים או אנשים, ואפילו רגשות שונים, לטוב או לרע, ולכן קשה לנו לוותר עליהם. יותר מכל, אנו אוהבים לשמור את שלל חפצים של הילדים, במהלך התבגרותם. הבעיה עם הצבירה הזו, היא האחסון שלה. עלינו להיות יצירתיים באחסון בכלל ובאשר לאחסון בחדרי ילדים, שהם גם ככה, בדרך כלל עמוסים, בפרט.
חדרי ילדים יכולים לכלול לא מעט אופציות אחסון שונות, לדוגמא - ניתן לרכוש קופסאות גדולות לאחסון צעצועים. הן יכולות לעמוד אחת על השנייה בצד החדר, ולהיפתח עם בוקר, מוכנות לפריקה על ידי הילדים. חדרי ילדים, מן הראוי שיכללו גם כמה כסאות, ואף שולחן קטן לציור ציורים, כאשר כל אחד מהם יכול להכיל שטח אכסון – מתחת למושב הכסא, ומתחת למשטח של השולחן. שטח אחסון נפוץ בחדרי ילדים הם ארונות. בארונות ניתן להתקין עוד מדפים ובכך לנצל היטב את השטח לאחסון חפצים שאולי כבר אינם שמישים באופן יומיומי ע"י הילדים, למשל – נעליים קטנות שלהם, שאתם מעוניינים לשמור למזכרת, בגדים שכבר קטנים עליהם, אולי צעצועים שהחלטתם שהם עדיין צעירים מכדי לשחק בהם ללא נוכחותכם ולכן אתם מעדיפים לאחסן אותם מחוץ להשיג ידם של הילדים, אך כדי שלא יתפזרו צעצועים ברחבי הבית, הגיוני לאכלס גם צעצועים כאלו בחדרי ילדים ולא בסלון למשל. חדרי ילדים אינם רק מוקד משחקים, גם ספרים כדאי שיהיו, ואותם נוח להניח על מדפים שניתן להתקין לאורך הקירות בשלל גבהים. על המדפים ניתן לשים גם משחקי קופסא, בובות לנוי, ועוד. מקום אחסון נוסף יכול להיות מתחת למיטת הילד. ניתן לרכוש מיטת קומותיים – מיטה שנמצאת בקומה העליונה ותחתיה שטח אחסון רחב לחפצים רבים. ניתן גם לרכוש מיטה רגילה, אשר מגיעה עם שטח אחסון בנוי תחתיה. מיטות משני הסוגים הללו פותרות בעיות אחסון כאשר מדובר בחדרי ילדים קטנים, היות ואיתן לא צריך 'לבזבז' שטח מהחדר על אחסון. עבור חפצים לתלייה, ניתן להשתמש בלוחות שוהם, אותם ניתן בקלות לתלות על קירות חדרי ילדים.
ישנם פתרונות רבים לבעיות אחסון בחדרי ילדים. עליכן לבחון את החדר העומד לפניכם, על המבנה שלו ולראות אילו מהאפשרויות שנכתבו לעיל, כמו גם אפשרויות אחסון נוספות שקיימות בשוק, יכולים לתרום לכם. חישבו אילו פתרונות יביאו לכך שלא רק תוכלו לשמור את הזיכרונות המוחשיים מתהליך הגדילה של הילד, אלא גם לא יעמיסו. חדרי ילדים, בסופו של דבר, נועדו למגורים של ילדכם בהווה, ולכן, עם כל הכבוד לנוסטלגיה, עליכם גם לדאוג לו לנוחות ביומיום, וזה מתאפשר עם קצת מחשבה, קמצוץ של מאמץ, ומעט יצירתיות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב