דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1748 פעמים ]


חדרי ילדים הם המקום שלנו לחזור לילדות שלנו. האם הילדות שלנו הייתה שמחה? האם הילדות שלנו הייתה קשה ועצובה? וכמה מזה היה קשור בחדרים או בחללים שבהם נהגנו לישון ולגדול? ילדים לומדים, בשלב מוקדם או מאוחר, את הצורך בפרטיות- הצורך שלהם לדרוש מרחב אישי משלהם שבו הם יוכלו לבטא את עצמם בצורה הכי כנה והכי אמיתית שבה הם יכולים. מקום פרטי שבו הם יוכלו להיות מי שהם בלי לחשוש מביקורת או משיפוט.מקום שבו הם יוכלו לעשות מה שהם רוצים (בגבול הסביר) ומקום בו הם יוכלו להיות מי שהם- מי שהם רוצים להיות ומי הם באמת (לעומת מי שאנחנו אולי רוצים שהם יהיו או מי שאנחנו חושבים שהם).
ילדים הם יצורים עדינים. הם יצורים תמימים שעוד לא למדנו לחלוטין את החוקים של העולם הזה שאנחנו חיים בו- עולם בני האדם. הם צריכים תמיכה, הגנה וחום- אלה הצרכים שאנחנו צריכים לספק להם בתור הורים. בתור הורים לקחנו על עצמנו את האחראיות לספק לילדים שלנו את כל הצרכים שלהם- לדאוג שהם יגיעו לבגרות ולדאוג להם עד שהם יוכלו לדאוג לעצמם.אחד מהדברים שאנחנו צריכים לספק להם זה מקום נעים ובטוח לגדול בו. מקום שמעבר לשהות בבית יוכל לספק להם מקום שבו הם יוכלו לקבל פרטיות כשהם ירצו ומקום שבו הם יוכלו לבטא את עצמם בלי שיפריעו להם- מקום שיהיה אך ורק שלהם. חדרי ילדים.
חדרי ילדים צריכים להיות מקום שנעים להיות בו. הם צריכים להיות מקום שבו יהיה אפשר להפליג על כנפי הדמיון למחוזות רחוקים ולפנטז. זה מקום שאמור לעורר השראה- בנו ובילדים שלנו.זה מקום שעשוי להזכיר לנו את הילדות הנפלאה שהייתה לנו וכמה אנחנו רוצים שהילדים שלנו יחוו את אותה ילדות- ילדות שתהפוך אותם לאנשים מאושרים וחזקים.חדרי ילדים אמורים להיות המקום של הילדים שלנו לגדול. אלה השנים העדינות שלהם והם צריכים מקום שיהיה מספיק בטוח מצד אחד ומספיק נעים וכיפי מצד שני כדי שהילדים שלנו יוכלו לגדול בשקט.
אלמנטים של חדרי ילדים צריכים להיות צבעים רכים ונעימים, רהיטים נמוכים שיאפשרו לילדים שלנו להגיע לכל מה שהם רוצים ומספיק אמצעי בטיחות כדי שהילדים שלנו יוכלו לעשות את כל מה שהם רוצים בלי לפצוע את עצמם (כשאנחנו לא מסתכלים). חדרי ילדים אמורים להיות מקום שיספק לילדים שלנו מספיק עצמאות כדי שהם יוכלו להתחיל לעשות דברים בעצמם או מספיק בטוח כדי שהם לא יפגעו בעצמם- הכל תלוי בגיל של הילד שלנו והצרכים הספציפיים שלו (חדרי ילדים הם דבר שמשתנה בהתאם לתקופות- מהיותם תינוקות עד ילדים קטנים, ילדים גדולים ועד מתבגרים- כל אחד מאלה דורש התייחסות שונה בעיצוב של חדרי ילדים).



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב