דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פלדה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1886 פעמים ]

בעבר מי שרצה בית ממוגן הצטייד בדלתות פלדה והתנחם בעובדה שהבטיחות חשובה ולמענה הוא מוכן להתפשר על היופי, האסתטיקה והעיצוב. כיום לא צריך יותר לעשות פשרות כאלה. כיום יש דלתות פלדה מעוצבות, יפות ואסתטיות שתורמות למראהו החיצוני הנאה של הבית לא פחות מאשר הן משמשות למיגון. מאחורי מגוון דגמים דקורטיביים מסתירות דלתות פלדה את מיטב החידושים והשיפורים באבטחה ומאפשרות לכל אחד מאתנו ליהנות מהמיגון הטוב ביותר שניתן להשיג כיום.
ראשית, דלתות פלדה ניתן למצוא בגדלים שונים. הדבר לא משמעותי עבור מי שגר בבית דירות, שכן דלתות פלדה בבתי דירות הן בגודל סטנדרטי. אבל עבור מי שגר בבית פרטי האפשרות להתקין דלתות פלדה בגדלים שונים היא מהותית. בבית פרטי אפשר לבחור את גודל הדלת ויש מי שמעדיפים דלתות גדולות ומרשימות. פתחים גדולים יותר דורשים התאמה של דלת מעבר לגודל הסטנדרטי. וכיום יש דלתות פלדה בגדלים המתאימים לדרישות אלה.
דלתות פלדה אפשר למצוא במגוון דגמים של עץ טבעי. בדיוק כמו שניתן להשיג דגמים של עץ טבעי בפרקט סינתטי. מאידך ניתן למצוא דלתות פלדה במגוון רחב של צבעים כמו אדום, לבן, שחור וכדומה. טווח רחב זה של צבעים מאפשר לכל אחד להתאים את דלתות פלדה לעיצוב הכללי של הבית. דלתות פלדה יכולות להיות במרקם חלק ואחיד. דלתות פלדה יכולות להיות מגולפות כמו עץ מגולף בשפע דגמים וצורות כך שמבחוץ הן נראות כדלתות עץ לכל עניין ודבר ולא כדלתות פלדה ממוגנות.
במקביל ניתן למצוא דקורציות שונות של דלתות פלדה. ישנם מגוון שילובים של חלונות זכוכית בדלתות פלדה: חלון זכוכית בצורת מלבן לאורך כל הדלת ועליו סורגים או חלון בצורת מלבן בחצי גודל הדלת או במרכזה. יש דגמי דלתות פלדה בהם מופיעים במרכז הדלת מספר חלונות קטנים. כולם מסורגים כמובן. גם הסורגים מגיעים במגוון דגמים ועיטורים. יש דגמים ישרים, בצורות הנדסיות למיניהן, יש דגמים של פרחים או צמחים וכיוצא בזה. אפשר לבחור בזכוכית שקופה או חלבית ויש גם דלתות בהן משולבים פנלים ממתכת.
באופן תואם יש ידיות מעוצבות עבור דלתות פלדה. הידיות יכולות להיות בגדלים שונים ומחומרים מגוונים. כמובן שיש להתאים את גודל הידית של דלתות פלדה לגודל הדלת. ידית קטנה מאד המותקנת על דלת פלדה גדולה יכולה להראות לא יפה וגם לא להיות נוחה במיוחד. רצוי להתאים את ידיות דלתות פלדה לסגנון העיצוב של הבית כך שאם הבית הוא בסגנון קלאסי גם הידיות תהיינה בסגנון קלאסי, אם הבית מעוצב בסגנון עתיק אפשר לבחור ידיות במראה עתיק וכן הלאה. ידיות דלתות פלדה לא חייבות להיות מותקנות בצורה אופקית. ידיות של דלתות פלדה חיצוניות, במיוחד אם הידיות גדולות, יכולות להיות מותקנות גם בצורה אנכית וגם באופן אלכסוני. כבר מהרגע שהגעתם לדלת יש תחושה שהדלת מזמינה אתכם להיכנס הביתה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב