דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרונים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1838 פעמים ]

מזרונים הם מוצר חשוב מאוד בכל בית. כל אחד מבני הבית משתמש במזרון לשינה. על כן למזרונים חשיבות רבה, זהו מותר בסיסי וחיוני. שינה היא אחד הצרכים הקיומים החשובים ביותר עבור האדם. שינה היא דבר שלא ניתן לחיות בלעדיו ועל כן בני אדם מבלים חלק ניכר מחייהם בשינה. אדם בוגר ישן בין 6-8 שעות בלילה. השינה חשובה ביותר משתי בחינות: מבחינה חיונית ומבחינת איכות החיים. השינה משפיעה גם על איכות החיים של האדם. שינה איכותית על מזרונים איכותיים תביא לשינה טובה יותר לתפקוד טוב יותר במהל היום ובמהלך החיים. בזמן השינה עשויים להיווצר עומסים על אזורים שונים בגוף בעיקר הגב, עמוד השדרה והשרירים. בכדי להקטין את העומס ויצור השפעה חיובית על השרירים פותחו עם השנים מזרונים בעלי איכות שונות, כולל איכויות ופונקציות המבוססות על אורתופדיה ועל מדע השינה.
מזרונים מודרניים ומפותחים אלה כוללים מזרונים אורתופדיים ומזרונים בעלי פונקציות שונות כגון מסאג' ומיטה מתכוונת שמטרתן להפוך את השינה לאיכותית יותר. מזרונים אלה אמורים גם לספק תמיכה מעולה לגב ולשרירים כדי למנוע כאבי גב ושרירים ולאפשר שינה איכותית ותפקוד טוב במהלך כל היום.
מזרונים איכותיים מבחינה אורתופדית הם מזרונים אשר יתעצבו לפי הגוף. במובן זה מזרון העשוי מחומר נוזלי וגמיש יתעצבו לפי הגוף והתנועות שנעשות במהלך הלילה. מבחינה זו מזרוני מים מספקים מענה מצוין. מעבר לכך מזרונים צריכים לספק גם תמיכה מסוימת וקשיחות ברמה מסוימת.
בשוק מקובלים מזרונים עם קפיצים, לכאורה הקפיצים אמורים להתכווץ ולהתרחב בהתאם לתנועות של הגוף ובכך לחבוק את הגוף במהלך הלילה. אולם במציאות לרוב הקפיצים הם קשיחים מדי ולא עושים את המלאכה הנדרשת מהם כהלכה. מזרונים המכילים קפיצים העשויים בדרך כלל ברזל או מתכת אחד עשויים לגרום לשינה לא נוחה ולכאבי גב. הקפיצים אמורים להיות פתרון זול בהשוואה לחומרים אחרים במזרונים אך חשוב לדעת שמזרונים אלה אינם איכותיים גם אם נראה שהם כן מספקים את הדרישות. מזרונים איכותים יותר הם מזרונים העשויים ספוגים וחומרים גמישים אחרים. מזרונים איכותיים עשויים להכיל מספק שכבות של חומרים כאשר לכל אחד מהם תפקיד אחד במזרונים אלו. מזרונים מסוג זה עשויים להיות עבים ביותר וזאת בכדי לספק את התמיכה המרבית לגב ולשרירים ולאפשר את שינה האיכותית ביותר.
מחירים של מזרונים נע על סקאלה רחבה מאוד. מזרונים פשוטים ובסיסים ניתן להשיג גם במחיר של כמה מאות שקלים בודדים. מזרונים איכותים יותר יכולים לעלות כמה אלפי שקלים. מזרונים הנמצאים בקצה עליון של הסקאלה ואמורים לספק חווית שינה מעולה עשויים להגיע גם למחיר של מעל עשרת אלפים שקלים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב