דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרנים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 7825 פעמים ]

מזרנים קיימים במגוון סוגים. אבל לא פחות חשוב מזה מזרנים קיימים במגוון של גדלים. הגודל המינימאלי וגם הסטנדרטי של מזרנים זוגיים הוא 140 ס"מ רוחב על 190 ס"מ אורך. גודל זה של מזרנים הוא נפוץ ביותר מאחר והוא מתאים לרוב האנשים באוכלוסיה שיש להם מבנה גוף ממוצע. לעיתים משתמשים בגודל זה של מזרנים גם כמיטת יחיד עבור אנשים בעלי מבנה גוף גדול. אין הכוונה לאנשים גבוהים אלא לבעלי גוף. מיטה זוגית סטנדרטית רחבה היא בעלת מזרנים בגודל של 160 ס"מ רוחב על 190 ס"מ אורך. מידה זאת פחות נפוצה מהמידה הסטנדרטית או מהמידה הגדולה יותר של מזרנים זאת אומרת מידה של 160 ס"מ רוחב על 200 ס"מ אורך. מידת מזרנים זו הפכה בשנים האחרונות למידת סטנדרט. מזרנים אלה נוחים מאחר וגודלם מאפשר מרחב עבור כל אחד מבני הזוג. קיימים גם גדלי ביניים של מזרנים כמו למשל 150 ס"מ רוחב על 190 ס"מ אורך או 150 ס"מ רוחב על 200 ס"מ אורך. מידות אלה של מזרנים הם בדרך כלל תוצאה של אילוצים הנובעים מגודל החדר או ממיקום שקעי חשמל בקירות או אפילו ממיקום של חלונות בחדר השינה.
במקביל קיימים מזרנים בעלי גדלים גדולים יותר כמו למשל 180 ס"מ רוחב על 200 ס"מ אורך. בעוד שבארץ מזרנים במידת קינג סייז נחשבים מזרנים בגודל 160 ס"מ רוחב על 200 ס"מ אורך הרי שבמקומות אחרים בעולם זוהי מידת סטנדרט ואילו מידת קינג סייז נחשב מזרון ברוחב 180 ס"מ ואורך 200 ס"מ. בארץ מידת מזרנים זו אינה שכיחה שכן החדרים בדירות בארץ הם בעלי מידות צנועות. גורם נוסף לשכיחות מידות אלה בארצות הברית הוא מידות גופם של אנשים. בארצות הברית יש שכיחות רבה יותר מאשר בארץ לאנשים בעלי משקל עודף. באופן עקרוני אפשר להתאים מזרנים כמעט לכל מידה.
כך גם לגבי מזרנים של מיטות יחיד. מידת סטנדרט של מזרנים למיטת יחיד הוא 70 ס"מ רוחב על 180 ס"מ אורך או 190 ס"מ. מיטות אלה מתאימות לילדים. כיום מקובל לרכוש מזרנים עבור מיטות נוער בגודל שנקרא מיטה וחצי הם בדרך כלל בגודל של 120 ס"מ רוחב על 190 ס"מ אורך. קיימות גם מידות אחרות עבור מזרנים לילדים ובני נוער אך אלו מזרנים במידות פחות סטנדרטיות כמו למשל 80 ס"מ רוחב על 200 ס"מ אורך או 90 ס"מ רוחב על 200 ס"מ אורך שהוא בדרך כלל גודל של מיטות ילדים בחנויות איקאה.
כפי שניתן לראות גם מזרנים עבור מיטות יחיד ניתן למצוא כמעט בכל מידה שתרצו. בעוד שבעבר מזרנים עבור מיטות יחיד היו צנועים כיום מזרנים ומיטות עבור ילדים ועבור בני נוער הופכים יותר ויותר גדולים ומפנקים. המאמר נלקח מאתר מזרונים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב