דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון מטבחים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 1579 פעמים ]

תכנון מטבחים תוך התחשבות בילדיםבתכנון מטבחים, כאשר מדובר במטבחים לבתים עם ילדים קטנים, צריך להתחשב בצרכי הבטיחות מפני סכנות לאותם ילדים. בתכנון מטבחים לבתים עם ילדים האסתטיקה חשובה, אך צריכה לקחת בחשבון את הצרכים המשפחתיים של מטבח. למשל, תכנון מטבחים עם אי באמצע המטבח, המשמש כשולחן לבני הבית, אולי יהיה רעיון פחות טוב ועדיף יהיו בעת תכנון מטבחים לבתים עם ילדים, לארגן את החלל כך שיהיה נכון לשים בו שולחן אוכל למשפחה.
כמו שכבר הזכרתי, בתכנון מטבחים למשפחות עם ילדים קטנים, יש צורך לשים לב לענייני בטיחות. לתוך תחום זה אפשר גם כן להכניס את עניין שולחן האוכל. כיום, בתכנון מטבחים, לרוב יוצרים הפרדה בין אזור האוכל לאזור הכנת האוכל במטבח על ידי כך שמרחיקים את השולחן ולעיתים אף מוציאים אותו לחלוטין מחלל המטבח. תכנון מטבחים בהם שולחן האוכל מוצא אל מחוץ למטבח יהיה מאוד נוח לבית עם ילדים, מפני שבצורה כזו לילדים אין סיבה להיכנס לתחום הלא בטיחותי – לאזור הכנת האוכל שמכיל תנור חם וכלי מטבח חדים. תכנון מטבחים בצורה כזו מפריד עבור הילדים את אזור האוכל לתחום ההורים – להלן, המטבח, ולתחום המשפחה, שם מותר להם להיות – סביב שולחן האוכל, במרחק מה מהמטבח עצמו.
כמובן שללא תלות בצורת תכנון מטבחים, ילדים תמיד ימצאו אמתלא כזו או אחרת להיותם בסביבה המסוכנת של המטבח ובדיוק למצבים כאלו, יש צורך בתכנון מטבחים בטיחותיים – למשל לבחור מיקומים גבוהים יחסית לכלים החדים, ארוניות שניתן לנעול אותן או כל צורה אחרת שבה יוכלו המבוגרים למנוע מהילדים לעשות נזק לעצמם במטבח המשפחתי. תכנון מטבחים נכון יפתור הרבה בעיות פוטנציאליות וחרדות של הורים צעירים ויתרום הרבה לאווירה הביתית שתהיה חמימה ורגועה יותר בלי הפחדים שמא הילד לא יהיה בטוח במטבח.
בעת תכנון מטבחים עבור משפחות עם ילדים קטנים יש לקחת בחשבון את קיומם של הזאטוטים הקטנים ולדאוג שהעיצוב שנבחר בעת תכנון מטבחים לבתים שכאלו יהיה כזה שמתחשב בהם ובו בזמן, מותיר מטבח איכותי ופונקציונאלי עבור בעלי הבית, ההורים. כהורים שחושבים לעצב מחדש את המטבח, כדאי לכם לפנות לבעל מקצוע המתמחה בתכנון מטבחים והוא יוכל וודאי להציע הצעות חכמות לעיצוב שהכי יטיב עמכם ועם משפחתכם בגלל שאתם מודעים לצרכים שלכם, הוא מכיר את פתרונות מטבח אפשריים ושילוב המוחות שלכם יביא לתוצר שיהיה המטבח האופטימאלי עבור משפחתכם.
אם תתנו למתמחה בתכנון מטבחים לעצב על דעת עצמו את המטבח הוא לאו דווקא יתחשב בקיום הילדים, ואם תעשו זאת בעצמכם, בלעדיו, לא תהיו חשופים לאופציות הרבות שקיימות בשוק. לכן, תכנון מטבחים על ידי מומחה, אשר מתחשב בצרכים משפחתיים מבחינת עיצוב שמונע מהילדים לקחת סיכונים מיותרים במטבח, ובו בזמן מאפשר להורים ליהנות ממטבח איכותי דורש שיתוף פעולה ביניכם לבין בעל המקצוע שבחרתם לביצוע תכנון מטבחים עבורכם, רק כך תוכלו למצוא את עצמכם שבעי רצון מהתוצאה הסופית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב