דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות מנהלים צבעוניים לשינוי אווירה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2194 פעמים ]

כסאות מנהלים צבעוניים יכולים להיות בדיוק מה שיפיח קצת חיים במשרדך האפור. משרדים רבים נוטים לשקוע לתוך מונוטוניות עייפה ומשעממת. העובדים מתחילים להתרווח, מתרגלים לאווירה בעבודה, לשגרה וכך המערכת כולה נופלת לשינה עמוקה. החברה אולי לא מתחילה לספוג הפסדים מפני שכל העובדים מוצלחים ויודעים לבצע עבודה טובה, אבל ההתקדמות הופכת איטית יותר בגלל שכל העבודה הפכה רגילה וסטנדרטית. אנשים לא דוחפים ואין ניחוחות של לחץ בריא באוויר. הכל רגוע, המשרד שט על מי מנוחות.
המצב הנזכר לעיל אולי נשמע אידילי, להגיע למצב שבעבודה כולם רגילים זה לזו ולתפקיד עד שהם מסוגלים לבצע את תפקידם בצורה משביעת רצון בלי יותר מדי לחצים. אבל, כמנהל, לא זה המצב שאתה אמור לשאוף אליו. אתה צריך חברה שתגדל, שתצמח ותתפתח, לא אסופה של אנשים שישבו לאחור, בחוסר מוטיבציה מובהק ויבצעו את תפקידם בראש קטן. עליך למצוא משהו שינער את האנשים, שיחדיר קצת חיים לאווירה המשרדית.
דרך אחת לעשות זאת היא על ידי החלפת כסאות מנהלים בכסאות מנהלים צבעוניים עבור כל העובדים. הצבעוניות החדשה, באופן מיידי תשנה את האווירה הרגועה והשקטה שנוצרה. הנוחות של כסאות מנהלים תשמר, אז לעובדים לא תהיה סיבה להתלונן על הרעה בתנאים, ואתם תרוויחו תחיה מחדש, רענון מערכות לכל העובדים ולחברה ככלל.
כסאות מנהלים צבעונים יכולים להיות בדיוק השינוי הקטן שיביא לטרנספורמציה בגישה המשרדית. אנשים יתעוררו ויטענו באנרגיות מחודשות, ולו רק בגלל שכסאות מנהלים חדשים, צבעוניים ומעניינים, יהוו שינוי אווירה שבהחלט דרוש כדי לשבור שגרה.
הערך המוסף של כסאות מנהלים צבעוניים, מבחינת עיצוב, הוא מאוד גדול, שכן מדובר בצעד נועז, אשר מצביע עבור הלקוחות והעובדים שמדובר בחברה מודרנית, עם תפיסת עיצוב חדשנית ומעניינת, אלא דרישות שלא פעם יוצבו על ידי לקוחות פוטנציאליים והם וודאי ישמחו לראות ביטוי של זה בעיצוב המשרדי.
המונוטוניות והשגרה שנכנסים אליה בעבודה המשרדית אינם דברים שאתם, כמנהלים יכולים למנוע, אבל בהחלט תוכלו להתייחס לאווירה המשרדית ולשדרג אותה על ידי הכנסת אלמנטים מעניינים לתוך העסק, למשל, דרך כסאות מנהלים צבעוניים.
מה שהופך את העניין לנוח יותר, לכדאי עבורכם, המנהלים, הוא שלא הייתם צריכים לשנות הרבה, שינוי קל בצבעוניות של כסאות מנהלים, והשפעתם על אספקטים רבים בחברה.
אתם וודאי לוקחים ברצינות את החברה שלכם, מעוניינים להגיע למצב של תפוקה אופטימאלית מן העובדים, אבל ברגע שהם שוקעים לתוך השגרה, לשעמום, המוטיבציה שלהם מתחילה לרדת, הם צריכים משהו שיחדש להם, שיעזור לכם לעזור להם להעלות את הפרודוקטיביות שלהם, שתרד באופן בלתי נמנע בגלל חוסר המוטיבציה, או, לכל הפחות, לא תעלה. כסאות מנהלים צבעוניים יכולים לעשות את העבודה, שווה לנסות, לא מדובר הרי בהשקעה גדולה מדי, והיא יכולה להיות בדיוק האלמנט החסר כדי לשבור את האווירה המשרדית העייפה. המאמר נלקח מאתר ריהוט משרדי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב