דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 1803 פעמים ]

מיטות ילדים הן מקום של חלום. מיטות ילדים באות בהרבה צורות, דגמים וצבעים ומאפשרים לילד שלנו לבחור לעצמו מיטה שתלוה אותו במשך שנים.מיטות ילדים צריכות להיות בייעוץ עם הילד- הילד צריך להיות שותף בבחירה של המיטה כדי שהוא יוכל לספר מה הוא מעדיף. הצורך בשינה הוא מהותי ולספק לילד שלנו את האפשרות לבחור על מה הוא ישן מבחינת נוחות ומבחינת יופי חשובה- כל אלה הם פרמטרים מבין כל הפרמטרים שיוצרים שינה איכותית או שינה גרועה.
איכות השינה והשפעתה ידועה לרובנו אם לא לכולנו- איכות השינה משפיעה על התפקוד שלנו בחיי היום-יום. בעוד אצל ילדים זה פחות ניכר לעין מכיוון שהם יותר אנרגטיים מטבעם ויכולים להסתגל ביותר בקלות לשינויים, בטווח הארוך זה עשוי גם להשפיע עליהם- חוסר בשעות שינה או שינה לא איכותית תיצור ילד עם הפרעות שינה. זה עשוי לגרום לחוסר יכולת להתרכז, חוסר אנרגיה, כעס ומצי רוח ירודים. אלה בתורם יוצרים עוד יותר הפרעות שינה והמעגל אף פעם לא נשבר. איכות השינה היא משהו שאנחנו בתור הורים צריכים להבטיח לילדים שלנו- אנחנו צריכים להבטיח להם שינה איכותית לא רק בגלל שזה הופך את החיים שלנו ליותר קלים (כי אז אנחנו יכולים לישון בשקט בעצמנו) אלא בגלל שזו המחויבות שלנו בתור הורים לספק את הצורך הזה עבור הילדים שלנו.
מיטות ילדים צריכות להיות במקום נטול הפרעות- מקום בלי אור (אלא אם הילד מפחד מהחושך ואז נתקין לו נורת לילה) ובלי רעש (אלא אם הילד אוהב מוזיקה בזמן השינה משום מה ואז ז נשמיע לו).המחויבות שלנו בתור הורים היא ליצור מקום שיהיה נוח ונעים בשביל הילד שלישון בו. יותר מכך האחראיות שלנו בתור הורים היא לדאוג שהילד שלנו ישן בצורה נכונה ומיטבית ואוהב את השינה.זה ע"י יצירת אווירה נעימה בתוך החדר ויצירת טקסי שינה שיגרמו לילד להשתוקק לשינה ולו רק בשביל הטקס היומי המוכר.
זה יוצר בתורו 2 השפעות- אחת היא ילדים מאושרים ושמחים (וזה אמור להיות הכוונה מספר אחת שלנו- לגדל ילדים מאושרים ושמחים) ושנית הוא יוצר לנו חיים יותר קלים- ילדים שישנים יותר טוב בלילה יוצרים הורים שישנים טוב בלילה- כשאנחנו לא צריכים לקום כל יום לפנות בוקר למשמע הבכי של הילדים שלנו אנחנו מקבלים שינה יותר איכותית. זו בתורה משפיעה על התפקוד שלנו בחיי היום יום בכלל ובתפקוד שלנו בתור הורים בפרט וזה מאפשר לנו להיות הורים יותר טובים עבור הילדים שלנו. זה מעגל קסמים שאפשר לשפר אותו ע"י כמה פרמטרים.אחד מהם הוא, כאמור, מיטות ילדים שיהיו מספיק נוחות ועם זאת מספיק תומכות עבור הילדים שלנו כדי שיוכלו לקבל שנת לילה עמוקה ואיכותית ולקום יום למחרת מלאי אנרגיה, רעננים ושמחים. המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב