דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1608 פעמים ]

חדרי שינה הם מקום מוזר. הם מקום מוזר לא בגלל שהם היו כך מלכתחילה אלא מכיוון שהפכו אותם להיות מקום מוזר. אני אסביר- חדרי שינה הם מקום שאמור לשמש כמעט ואך ורק לשינה (זה ולרומנטיקה)- הם מקום שאמור להיות מספיק נוח ומספיק נעים כדי שבנאדם יוכל להסיר מעליו את כל הדאגות שהוא היה איתם במשך היום ולהיכנס לתוך המיטה נקי מדאגות ומחששות כדי שיוכל לישון שינה עמוקה ורעננה ולקום יום למחרת מלא אנרגיה.חדרי שינה הם מקום של התחדשות- הם המקום שבו הגוף שלנו מחדש את האנרגיה שלו.
חדרי שינה מודרניים הם לא בדיוק כאלה- לא נדיר למצוא חדרי שינה שהם יחידת דיור בפני עצמה- הם מכילים את כל אמצעי הבידור, את כל הצרכים המשרדיים ואת כל שאר הדברים שעשויים להיות בבית (כמו כלי אוכל וכלי רחצה)- חדרי שינה הפכו ממקום שמיועד אך ורק לשינה למקום שמכיל בתוכו הכל- אכילה, שינה, בידור והגיינה. במקום שכל אלה יהיו יחידות נפרדות, חדרי שינה הפכו להיות מקום שמאגד את כל אלה ויצרו מה שנקרא בפי העם סמטוכה.
חדרי שינה הפכו להיות מקום שבו אנחנו צופים בטלויזיה, אוכלים את ארוחת הערב, קוראים ספרים ועיתונים ומתחשבנים עם מס הכנסה כשאנחנו מחשבים את החשבונות של אותו החודש.חדרי שינה הפכו להיות ממקום רגוע ונעים למקום שמלחיץ אותנו להיכנס אליו כי אנחנו יודעים שהוא מלא בבלגאן ומלא בדאגות- במקום להיות מקום שבו אנחנו מתנקים מכל הדאגות שלנו אנחנו נכנסים לחדר עם אותן דאגות- פתאום גם שם נמצאים החשבונות שצריך לשלם, גם שם יש את מכשיר הכושר שמזכיר לנו שאנחנו עצלנים וגם שם כל כך מבולגן שבא לנו לרוץ החוצה בפאניקה ולישון בסלון.
חדרי שינה הם מקום שמוקדש רק לשינה ורומנטיקה, ודבר זה כולל גם רומנטיקה עם עצמנו- רומנטיקה עם עצמנו משמעה להקדיש מספיק אינטימיות ופרטיות לעצמנו בפרק זמן כל שהוא ביום (גם אם פרק הזמן הזה הוא אך ורק בזמן השינה או לקראתה)- מקום שבו אין הפרעות, אין דאגות ואין שום דבר שעשוי לצוץ פתאום ולהסיח את דעתנו (כמו שלא היינו רוצים שמשהו יפריע לנו בזמן רומנטיקה עם בן או בת הזוג שלנו ככה גם לא נרצה שיפריעו לנו עם הזמן שמוקדש לעצמנו).חדרי שינה הם מקום שאמור להיות מספיק נוח ונעים כדי שנוכל לחזור אליו ולישון בו כמו תינוקות- הוא צריך להיות מותאם לאישיות שלנו מבחינת צבעים, ריהוט וסדר כללי ולהיות מספיק פשוט ומספיק נקי כדי שיהיה נעים ואסתטי.חדרי שינה הם המקום שבו אנחנו מחדשים את הגוף שלנו אז מן הראוי להתייחס אליו בכבוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב