דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות אוכל 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1528 פעמים ]

פינות אוכל - האם אתם מכירים את המושג הזה? בתור מבוגרים אנחנו הופכים להיות כל כך עסוקים עד שאין לנו זמן לשבת עם עצמנו ולהקדיש את מלוא תשומת הלב שלנו לאכול שאנחנו מכניסים לתוך הגוף- אנחנו בד"כ נוטים פשוט לחטוף משהו מהמקפיא, להכניס אותו למיקרוגל ולצאת החוצה במהירות כדי להספיק לפגישה החשובה או לעבודה.בתור ילדים מודרניים אנחנו לא יודעים מה זה כי תרבות האוכל המהיר מאפשר לנו להזמין אוכל מוכן או לחמם אותו במיקרוגל ולשבת מול הטלויזיה כדי לצפות בסדרה האהובה עלינו.
הרגלי האכילה בחיים המודרניים הפכו פינות אוכל לדבר שכמעט מיותר, וחבל.פינות אוכל אמורות להיות המקום שלנו עם עצמנו ולעצמנו- פינות אוכל אמורות להיות המקום שבו אנחנו מקדישים את כל תשומת הלב שלנו לאוכל שאנחנו מכניסים לתוך הגוף שלנו- בודקים האם זה בריא לנו, מה הטעם שלו וכמה אנחנו באמת צריכים לאכול לפני שנגיד שמספיק לנו.
האוכל הפך להיות משהו שהוא ברור מאליו עבור האנשים דווקא זה הופך אותו לממש לא ברור מאליו- אנשים אוכלים דברים שמזיקים להם ובצורה שמזיקה להם בלי להתחשב בהשלכות שיש לזה על הגוף שלהם- בטווח הארוך ובטווח הקצר.אנשים מתמכרים לסוכר וקפה ואוכלים בצורה לא מסודרת ובכמויות לא סדירות- כל אלה יוצרים מעמסה על הגוף שמנסה להפטר מהרעל שנכנס לתוך הגוף שלו עד שבסופו של דבר הוא קורס ואנחנו נעשים חולים.
פינות אוכל הן התחלה טובה- פינות אוכל יכולות להוות מקום למפגש חברתי או מקום לנו עם עצמנו או עם המשפחה שלנו. ארוחות משפחתיות צריכות לחזור לאופנה- כל המשפחה יושבת מול פינות אוכל וסועדות את ליבן בארוחות נפלאות. אם קשה להתחיל בארוחה בכל יום אפשר לעשות ארוחה בכל שבוע או אפילו ארוחה בכל חודש- העיקר להתחיל. בסופו של דבר זה יצור הרגל לאכול בצורה נכונה- בישיבה, ישובים מול פינות אוכל, בלעיסה נכונה ובתשומת לב למה שאנחנו מכניסים לגוף והאם זה בריא (וטעים) לנו.
פינות אוכל מאפשרות לנו להקדיש זמן לעצמנו- להרחיק את כל דאגות היום-יום ולשבת עם עצמנו לבד (אפילו אם אנחנו בחברת אנשים) ולספק לגוף שלנו את הצרכים שלו (ובואו לא נשכח שהגוף שלנו סוחב אותנו במשך כל הזמן אז מן הראוי שנתייחס אליו בכבוד ולפחות נאכיל אותו בדברים מזינים)פינות אוכל עשויות להיות מקום מפלט לאלה שהחיים שלהם לחוצים מדי ועמוסים מדי ועשויות לאפשר להם להניח בצד את כל הדאגות, לפחות בזמן האכילה, ולהקדיש את מלוא תשומת הלב לאוכל.אח"כ הם יכולים לחזור לפאניקות ופגישות ומרדף אחרי השעון, אבל לפחות בזמן הארוחה הם יכולים להיות רגועים. המאמר נלקח מאתר ריהוט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב