דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1968 פעמים ]

ארונות ילדים הם צעד עבורנו ועבור הילדים שלנו. בחשיבה לטווח ארוך אר8ונות ילדים הם השקעה חכמה. בהתחלה כשהם תינוקות הם מספקים מקום אחסון עבור כל הדברים שאנחנו צריכים כדי לטפל בילדים שלנו- חיתולים, בגדים וכל מה שצריך כדי לאפשר לנו טיפול נוח ומהיר בילדים.בשלבים יותר מאורחים כשהילדים שלנו כבר גדולים הם מתחילים לרצות לקבל קצת עצמאות. ארונות ילדים מאפשרים להם להיות יותר ויותר עצמאיים כשהם מסוגלים להוציא לבדם את הבגדים שלהם ולהתלבש לבית הספר לבד. ארונות ילדים בנויים בצורה שתהיה נגישה עבור הילדים ועדיין נגישה בשבילנו כדי שנוכל לעזור להם אם הם יצטרכו ויבקשו.
ארונות ילדים הם בד"כ ארונות שבנויים שמתאימה לילדים- הגובה, הצבעים והגודל כולם יוצרים ארונות ילדים שמותאמים בדיוק לגילאים ולצרכים של ילדים.כשילדים גדלים לאט לאט ומתחילים לדרוש את הפרטיות שלהם, ארונות ילדים שנוחים להם עשויים ליצור אפקט כפול- הם גם מספקים להם את העצמאות שהם רוצים וגם מלמד אותם להתמצא במרחב. בנוסף ילדים לומדים להיות מספיק אחראיים כדי להוציא את הדברים שהם רוצים ולהחזיר אותם כשהם לא רוצים.
מה עוד אפשר להגיד על ארונות ילדים? ארונות ילדים בד"כ באים צבעונים- זאת על מנת להמשיך לגרות את הילד המתפתח. ארונות צבעוניים יוצרים חדר צבעונים וחדר צבעוני הוא גם מקום ששמח להיות בו ולגם מספק גירוי חושי עבור הילדים שעדיין מתפתחים מבחינה שכלית ורגשית.עבור הצבעים, הגדלים והצורות כדאי אולי להתייעץ, אפילו, עם הילדים שלנו שיוכלו לספר לנו יותר טוב ממה שאנחנו מסוגלים לנחש, מה הם עשויים לרצות. יכול להיות שהם עוד לא הגיעו לשלב של העצמאות והם עדיין רוצים להיות מטופלים על ידכם- הכל לגיטימי (וזה עשוי להיות עד גיל יחסית מאוחר- תכינו את עצמכם) כל עוד אנחנו זוכרים את התפקיד שלנו בתור הורים- אנחנו מספקים להם את הצרכים ולא ההפך ויש לנו אחראיות מלאה לספק את כל מה שהם צריכים גם אם זה נראה לנו מוזר או לא נכון לפי תפישת העולם שלנו.
ארונות ילדים הם דבר שנוח בשבילנו גם- ארונות ילדים הולכים ביחד עם ההתפתחות של הילד. בהתחלה כשהם תינוקות ארונות ילדים מספקים מקום לאחסן בו את החיתולים ואת כל שאר הדברים שאנחנו צריכים ובשנים יותר מאוחרות ארונות ילדים משמשים את הילדים שלנו בתהליך הגדילה שלהם וההפרדות שלהם מאיתנו והתלות שלהם בנו- במקרה הזה ארונות ילדים הם השקעה עם חשיבה לטווח היותר ארוך ועשויים להיות משתלמים יותר.
ארונות ילדים צריכים להיות מותאמים לצרכים של הילדים שלכם- הם צריכים לבוא עם מחשבה גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. בהצלחה! מאמר זה נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב