דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון מטבחים צבעוניים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 4251 פעמים ]

תכנון מטבחים צבעוניים תכנון מטבחים כולל הרבה מאוד תחומים שונים שמרכיבים את המכלול שהוא מטבח הבית. תכנון מטבחים, בין השאר, כולל את הצבעוניות של חדר המטבח. תכנון מטבחים צבעוניים, כאלו בסגנון שנות ה 70 למשל, או פשוט תכנון מטבחים צבעוניים דורש מחשבה מעמיקה על שילוב הצבעים הנכון על מנת ליצור יציאה אחידה שניתן לקרא לה מטבח.
תכנון מטבחים צבעוניים אומר שצריך להתייחס לסוגי הצבעים שנבחרו, לסוגי הגוונים השונים של אותו צבע. בתכנון מטבחים צריך להחליט אילו גוון או גוונים של אותו הצבע ראוי שישמשו לצביעת הקירות והחפצים השונים המרכיבים את המטבח. אם התכנון המטבח הוחלט להשתמש בורוד פוקסיה לצביעת ארונות המטבח, על פני ורוד בהיר, צריך להתאים לכך גם הצבעים האחרים במטבח – החל מהקירות וכלה במקרר למשל.
בתכנון מטבחים צריך גם להתייחס לאנשים שייהנו מהמטבח בסופו של יום, מטבחים צבעוניים לא אוהבים על ידי כל הציבור, יש הרואים בבחירת צבעים נועזת מדי, צבעונית מדי בעת תכנון מטבחים, כמוריד מיופיים של המטבחים. צריך לדעת, בעת תכנון מטבחים, לאיזה סוג קהל יעד מכוונים ולבחור את הצבעוניות הנכונה בהתאם.
תכנון מטבחים צבעוניים מרענן את הבית, האווירה במטבח הופכת קלילה יותר כאשר ישנם הרבה צבעים מכל עבר והשהות נעימה ומזמינה, אבל יש אלמנט של ילדותיות, אם משתמשים בצבעים חזקים מדי. תכנון מטבחים עם צבעוניות עזה, ילדותית קמעה אינו דבר רע בהכרח, זה מאוד מודרני ויש אנשים שאוהבים להרגיש צעירים יותר, אוהבים שהבית מקרין את שמחת הנעורים שהם מרגישים מבפנים.
כמובן שתכנון מטבחים צבעוניים לאו דווקא חייב להצביע על ילדותיות וזה בעיקר תלוי בגוון הצבעים שבהם משתמשים. לא כל מי שאוהב צבעים הוא בהכרח ילדותי ולא כל מטבח עטור צבעים הוא כזה גם כן. החשיבות בתכנון מטבחים הוא שהמטבח יהלום את רגשות בעליו, שאתם, בעלי הבית, תרגישו בנוח לקום כל בוקר ולשתות את הקפה עם העיתון, באווירה כרצונכם, במטבח המעוצב לבחירתכם.
צבעוניות רבה היא רק אלמנט אחד שניתן להחדיר לעיצוב בזמן תכנון מטבחים, לא מתאים לכולם לחיות בבית צבוע בצבעי הקשת. יש כמובן את אלו שתכנון מטבחים סולידי הוא יותר הסגנון שלהם. אבל אלו שיש סבירות גבוהה שכן ייהנו מאווירה יותר מרוממת מבחינת צבע, צריכים להיות מודעים ליופי ולאפשרויות העיצוב למטבח. צבעים רבים יכול להאיר מטבח, לשמח לב דואב, ולרומם רוחכם לעת צורך, ותכנון מטבחים בצבעוניות רבה ממשיך קו משמח זה ויכול להיות בדיוק הדבר שחסר בכדי להפוך אתכם לשבעי רצון באופן מלא מעיצוב הבית שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב