דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות מנהלים, כי הלקוחות רואים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1605 פעמים ]


כסאות מנהלים הם הפיניש לכל חדר עבודה או משרד איכותי. כסאות מנהלים מוסיפים נופף מקצועי ורמה גבוהה לתחם בו הם נמצאים. ברגע שמחליפים את הכסאות הרגילים בכסאות מנהלים, לפתע עולה המשרד בדרגה, אולי אף בכמה דרגות ומקבלת לגיטימציה מבחינת הנראות שלו, ככזה שהוא איכותי.
כאשר המשרד שלך, החברה שלך, מרוויחה את לחמה בשירות לקוחות, מאינטראקציה יומיומית עם אנשים, המשרד שלך, מקום המפגש עם אותם לקוחות פוטנציאליים וקיימים, צריך למשוך אותם, צריך לגרום להם להישאר. כסאות מנהלים הם חלק ממשרד שמשדר איכות ומקצועיות. אם אין לך במשרד כסאות מנהלים, אם העובדים עובדים בתנאי עבודה שהם נחותים יחסית למה שמקובל בשוק, לקוחות שמים לב לזה ולא רואים זאת בעין יפה.
המשרד שלך אמור לקבל את פניהם ולהניח את דעתם, שכספם, הממון שהם משקיעים בחברתך או במוצריך, נמצאים בידיים הנכונות, את השלווה שהמשרד משרה הוא שואב מהתוכן שלו – מהעיצוב ומהריהוט, כחלק מהריהוט, כמובן נכללים גם כסאות מנהלים. לקוחות שלא מרגישים שהמשרד מייצג את מה שהם מאמינים בו, או שהמשרד לא עומד בסטנדרטיים של איכות ונוי שהם אוהבים, לא ימהרו לחתום, וימצאו אפיקים אחרים להשקעות שלהם.
לכאורה, הדמה שכסאות מנהלים משמשים את העובדים אז אין להם השפעה מבחינת החברה על הלקוחות, על העסקים בכלל. השפעה ישירה יכול מאוד להיות שאין לכסאות מנהלים, אבל השפעה עקיפה ישנה גם ישנה, ביותר ממובן אחד. כפי שתיארתי לעיל, כסאות מנהלים, יחד עם שאר ריהוט המשרד, משפיע על התפיסה של הלקוחות את החברה עמה הם אמורים לבא בקשרים עסקיים. משרד שלא יעמוד בסטנדרטיים לא כתובים של יופי ואיכות, לא יזכה להחתים הרבה לקוחות, והסטנדרטיים הללו, בין השאר, מתבטאים בהתייחסות לעובדים ובמראה הכללי של המשרד, למשל, בכסאות מנהלים הפזורים במשרדים ובתאי העבודה של העובדים.
מובן נוסף בו כסאות מנהלים משפיעים על הלקוחות של החברה היא דרך העובדים. עובדים שמבצעים עבודתם בסביבת עבודה נוחה, למשל, תוך שימוש בכסאות מנהלים, יטו להיות הרבה יותר נעימים, סבלניים ולבביים עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים, דבר שישפיע בסופו של דבר על תפיסת הלקוחות את החברה. במידה ולא תהיה התייחסות לעובדים, מבחינת תנאי העבודה, הלקוחות ירגישו זאת דרך התייחסות העובדים אליהם ויחזירו בחזרה יחס דומה לחברה כשיחליטו שלא לקיים איתה קשרים עסקיים כי שירות הלקוחות של העובדים לא יעמוד בסטנדרטיים שלהם.
לכסאות מנהלים השפעה על החברה דרך לקוחותיה, חשוב לעמוד בסטנדרטיים של איכות במשרד, בוודאי בכזה שמסדרונותיו רוויים בלקוחות פוטנציאלים. השקעה בעובד ובנראות של המשרד, בסופו של דבר תטיב עם החברה בגלל שלקוחות יטו יותר להיקשר לחברה שהם מאמינים כי מייצגת את מה שהם מעוניינים בו, והם ידעו שחברה היא כזו דרך הפריטים שהם ימצאו בה. המאמר נלקח מאתר ריהוט משרדי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב