כסאות מנהלים, כי הלקוחות רואים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כסאות מנהלים, כי הלקוחות רואים 

מאת    [ 06/12/2009 ]
מילים במאמר: 415   [ נצפה 1193 פעמים ]

 
 

כסאות מנהלים הם הפיניש לכל חדר עבודה או משרד איכותי. כסאות מנהלים מוסיפים נופף מקצועי ורמה גבוהה לתחם בו הם נמצאים. ברגע שמחליפים את הכסאות הרגילים בכסאות מנהלים, לפתע עולה המשרד בדרגה, אולי אף בכמה דרגות ומקבלת לגיטימציה מבחינת הנראות שלו, ככזה שהוא איכותי.
כאשר המשרד שלך, החברה שלך, מרוויחה את לחמה בשירות לקוחות, מאינטראקציה יומיומית עם אנשים, המשרד שלך, מקום המפגש עם אותם לקוחות פוטנציאליים וקיימים, צריך למשוך אותם, צריך לגרום להם להישאר. כסאות מנהלים הם חלק ממשרד שמשדר איכות ומקצועיות. אם אין לך במשרד כסאות מנהלים, אם העובדים עובדים בתנאי עבודה שהם נחותים יחסית למה שמקובל בשוק, לקוחות שמים לב לזה ולא רואים זאת בעין יפה.
המשרד שלך אמור לקבל את פניהם ולהניח את דעתם, שכספם, הממון שהם משקיעים בחברתך או במוצריך, נמצאים בידיים הנכונות, את השלווה שהמשרד משרה הוא שואב מהתוכן שלו – מהעיצוב ומהריהוט, כחלק מהריהוט, כמובן נכללים גם כסאות מנהלים. לקוחות שלא מרגישים שהמשרד מייצג את מה שהם מאמינים בו, או שהמשרד לא עומד בסטנדרטיים של איכות ונוי שהם אוהבים, לא ימהרו לחתום, וימצאו אפיקים אחרים להשקעות שלהם.
לכאורה, הדמה שכסאות מנהלים משמשים את העובדים אז אין להם השפעה מבחינת החברה על הלקוחות, על העסקים בכלל. השפעה ישירה יכול מאוד להיות שאין לכסאות מנהלים, אבל השפעה עקיפה ישנה גם ישנה, ביותר ממובן אחד. כפי שתיארתי לעיל, כסאות מנהלים, יחד עם שאר ריהוט המשרד, משפיע על התפיסה של הלקוחות את החברה עמה הם אמורים לבא בקשרים עסקיים. משרד שלא יעמוד בסטנדרטיים לא כתובים של יופי ואיכות, לא יזכה להחתים הרבה לקוחות, והסטנדרטיים הללו, בין השאר, מתבטאים בהתייחסות לעובדים ובמראה הכללי של המשרד, למשל, בכסאות מנהלים הפזורים במשרדים ובתאי העבודה של העובדים.
מובן נוסף בו כסאות מנהלים משפיעים על הלקוחות של החברה היא דרך העובדים. עובדים שמבצעים עבודתם בסביבת עבודה נוחה, למשל, תוך שימוש בכסאות מנהלים, יטו להיות הרבה יותר נעימים, סבלניים ולבביים עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים, דבר שישפיע בסופו של דבר על תפיסת הלקוחות את החברה. במידה ולא תהיה התייחסות לעובדים, מבחינת תנאי העבודה, הלקוחות ירגישו זאת דרך התייחסות העובדים אליהם ויחזירו בחזרה יחס דומה לחברה כשיחליטו שלא לקיים איתה קשרים עסקיים כי שירות הלקוחות של העובדים לא יעמוד בסטנדרטיים שלהם.
לכסאות מנהלים השפעה על החברה דרך לקוחותיה, חשוב לעמוד בסטנדרטיים של איכות במשרד, בוודאי בכזה שמסדרונותיו רוויים בלקוחות פוטנציאלים. השקעה בעובד ובנראות של המשרד, בסופו של דבר תטיב עם החברה בגלל שלקוחות יטו יותר להיקשר לחברה שהם מאמינים כי מייצגת את מה שהם מעוניינים בו, והם ידעו שחברה היא כזו דרך הפריטים שהם ימצאו בה. המאמר נלקח מאתר ריהוט משרדי
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב