מאמר 3 - איך לשפר את יחסה ההמרה של דף הנחיתה שלך ?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מאמר 3 - איך לשפר את יחסה ההמרה של דף הנחיתה שלך ? 

מאת    [ 06/12/2009 ]
מילים במאמר: 217   [ נצפה 1503 פעמים ]

 
 

דיברנו במאמר הקודם על כך שדף הנחיתה צריך לבצע קריאה לפעולה ברורה ופשוטה, הדף צריך להיות ממוקד ולגרום לתשומת הלב של הגולשים אל עבר המטרה שלשמם הם באו. עכשיו נדבר על הטכניקות האפשריות שבאמצעותן ניתן לשפר את יחסה ההמרה.

טעינת הדף

אתה צריך שהדפים שלך ייטענו מהר, לגולשים יש זמן סבלנות קצרה מאוד כאשר הם לוחצים על לינק בכדי להגיע לדף נחיתה.

קישורים שבורים

יכול להיות שהקישורים לא מובילים לאן שרצית. לכן אם יש לך קוד גרוע, הגולשים עשויים לאחר לחיצה על המודעה להגיע לשום מקום או להגיע למקום לא נכון. בדוק את הקישורים שלך באופן קבוע לוודא שהכל פועל כראוי

בעיה במוצר

אם יש לך יחס המרה נמוך במיוחד יכולה להיות סיבה גם במוצר או השירות שאתה משווק. אם המוצר או השירות לא מעניין או יעיל לצרכן, גולשים לא ילחצו כדי לרצות ללמוד עוד מידע על כך. תמיד תשאל את עצמך האם המוצר או השירות שאתה מוכר הוא באמת כזה שאתה מאמין בו? אם לא, ייתכן שלא תהיה לך ברירה אלא לבחור לשווק מוצר או שירות שונה.

יש לזכור שאם אתה רוצה להצליח, עליך לקחת בחשבון כי ניהול דף נחיתה בכלל ובמתכונת של שיווק תוכנית שותפים, זה עבודה קשה, ולכן המטרה שלך היא תמיד למקסם את תנועת הגולשים שלך ולשפר את יחס ההמרה שלך.  ולכן כל הזמן אתה צריך לחשוב על מה נדרש בכדי שזה ייקרה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב