דיברנו במאמר הקודם על כך שדף הנחיתה צריך לבצע קריאה לפעולה ברורה ופשוטה, הדף צריך להיות ממוקד ולגרום לתשומת הלב של הגולשים אל עבר המטרה שלשמם הם באו. עכשיו נדבר על הטכניקות האפשריות שבאמצעותן ניתן לשפר את יחסה ההמרה.
טעינת הדף
אתה צריך שהדפים שלך ייטענו מהר, לגולשים יש זמן סבלנות קצרה מאוד כאשר הם לוחצים על לינק בכדי להגיע לדף נחיתה.
קישורים שבורים
יכול להיות שהקישורים לא מובילים לאן שרצית. לכן אם יש לך קוד גרוע, הגולשים עשויים לאחר לחיצה על המודעה להגיע לשום מקום או להגיע למקום לא נכון. בדוק את הקישורים שלך באופן קבוע לוודא שהכל פועל כראוי
בעיה במוצר
אם יש לך יחס המרה נמוך במיוחד יכולה להיות סיבה גם במוצר או השירות שאתה משווק. אם המוצר או השירות לא מעניין או יעיל לצרכן, גולשים לא ילחצו כדי לרצות ללמוד עוד מידע על כך. תמיד תשאל את עצמך האם המוצר או השירות שאתה מוכר הוא באמת כזה שאתה מאמין בו? אם לא, ייתכן שלא תהיה לך ברירה אלא לבחור לשווק מוצר או שירות שונה.
יש לזכור שאם אתה רוצה להצליח, עליך לקחת בחשבון כי ניהול דף נחיתה בכלל ובמתכונת של שיווק תוכנית שותפים, זה עבודה קשה, ולכן המטרה שלך היא תמיד למקסם את תנועת הגולשים שלך ולשפר את יחס ההמרה שלך. ולכן כל הזמן אתה צריך לחשוב על מה נדרש בכדי שזה ייקרה.
יהודה רגב - מנכ"ל משותף WeSell רשת תוכניות השותפים המובילה בישראל