מאמר 1 - איך לשפר את יחסה ההמרה של דף הנחיתה שלך ?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מאמר 1 - איך לשפר את יחסה ההמרה של דף הנחיתה שלך ? 

מאת    [ 06/12/2009 ]
מילים במאמר: 233   [ נצפה 1633 פעמים ]

 
 

גם אם יש לך דף נחיתה עם עיצוב מדהים , ואתה מצליח להביא הרבה תנועת גולשים לדף הנחיתה שלך, זה לא אומר שגולשים אלו עומדים לעשות את מה שאתה מתכנן.

לכן, אם אתה שותף (AFFILIATE) שמרוויח מפעילות של קידום תוכנית שותפים, אתה בוודאי מודע לכך שכל גולש שאתה מביא לדף הנחיתה שלך עולה לך כסף, ובהתאם הוא גם שווה לך הרבה כסף. בסדרת המאמרים, שזה הראשון מביניהם, אני אנסה להסביר לך כיצד לשפר את הביצועים ולהגדיל את הרווחים מדף הנחיתה שלך.

 

שיפור יחס המרה באמצעות קריאה לפעולה

אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את יחס ההמרה, היא על ידי קריאה ברורה לפעולה. כלומר להגיד לגולש בברור מה הוא צריך לעשות באופן שלא צריך לנחש זאת או לנסות להתאמץ להבין זאת. אלא בדרך הכי פשוטה.

לדוגמא, אם דף הנחיתה שלך מייצר לידים למשכנתא של חברה מובילה, אתה צריך פשוט להסביר מדוע לגולש מדוע עליו למלא פרטים ליצירת קשר. למרות שזה נראה ברור מעליו. אם לא תציין זאת במפורש תוך נימוק התועלת שיפיק הגולש מכך, יחס ההמרה שלך יפגע. כך למשל אפשר לציין בברור ליד מילוי הטופס את הקריאה לפעולה של יעוץ ראשוני חינם.

 

למה קריאה לפעולה חשובה ?

ישנן דרכים רבות להגדיל את יחס ההמרה, אבל אתה בסופו של דבר אתה חייב לקרוא לפעולה. גולשים רבים באינטרנט מסתכלים רק במטרה להתבדר או להשכיל ולא במטרה לבצע אינטראקציה. אם אתה לא עושה צעד בכדי לדרבן אותם למען המטרה שלך, אתה עלול לאבד הזדמנות ליצירת רווח.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב