דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תהפוכות של גוגל - טוב או רע ליהודים? 

מאת    [ 05/12/2009 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2026 פעמים ]

לאחרונה ניתן לראות איך גוגל תמיד מנסה לעשות קסמים במנוע החיפוש שלו, כל מיני לינקים פנימיים בתיאורים, "פירורי לחם" הבולטים בתוך תוצאות החיפוש וכל מיני התראות על ספאם ברור מאליו - כמו כל אתרי ה"תמיכה" של מקדמי האתרים, לא כזה קשה להבין - 100% טקסט יגרש כל גולש פוטנציאלי, מי לא אוהב לראות צבעים בעין בזמן הקריאה.

קידום אתרים בגוגל הינו תהליך של כמה וכמה צעדים, מהקישורים הרבים שכולם מנסים להשיג, ועד לרמת הקמת אתרי "תמיכה" אשר מחזקים בעזרת מאמרים רבים את האתרים המקודמים, העניין הוא, שסוף סוף גוגל דיי הבין את הרעיון, הבין שיש כמה וכמה אתרי סתם אשר מלאים בתוכן לא אקטואלי, לא אפקטיבי וכמובן לא מעניין אף אחד, טקסטים אשר לא באמת מחדשים משהו לגולש, זה לא שהגולש שנכנס לאתר (שכנראה זכה בעמוד הראשון) ויתחיל לקרוא מאמר של 1500 מילה על "איך מנקים את הבית" ויתעניין, אתר שכזה שבסך הכל הוקם למען חיזוק אתר כל שהוא של ניקיון לא באמת אמור לעניין את הגולש, וגוגל לאט מבין את זה, מבין שאתר עם מילים בסך הכל לא נבנה לשם עסק, לשם פורטל או לשם "אתר מידע" - נטו אתר ספאם.

קידום אתרים בגוגל - אז איך עושים את זה נכון?

הרי כולנו רוצים להיות עם האתר שלנו בעמוד הראשון של גוגל, כולנו רוצים לקבל את היחס מהגולשים באינטרנט. מה צריך לעשות בשביל להיות בעמוד הראשון של גוגל מבלי להיראות "מקדם אתרים...מוסמך" כל מיני מקדמי אתרים שמנסים להביא לקוחות שלהם לעמוד הראשון בכל תנאי שלא יהיה, אתרים צריכים BOOST אבל צריכים להיות אמינים בכל צורה שהיא.

קידום אתרים בגוגל - מי חזק יותר?

כל אחד אשר מנסה לקדם את האתר שלו, מנסה לעשות את מה שהמתחרה שלו עושה בכדי להיות בעמוד הראשון, האם זה באמת נכון? או שמא המתחרה שלנו בסך הכל קיבל יותר קישורים? הרעיון הוא לדעת מה גוגל מחפש ולא מה גוגל מצא לנכון לקדם, כולנו רצים אחרי זה שהצליח לפנינו, אמנם הרעיון מובן אבל אסור לקחת מובן מאליו את המתחרה שהצליח, אלא את מה שגוגל מחפש וזה כמה דברים מאוד חשובים לקידום, קידום אתרים בגוגל מחייב התחלה של אופטימיזציה אמיתית באתר, לסדר את התוכן בצורה כזו שתיהיה רלוונטית לתוכן שלנו, בתור אחד הפרמטרים החשובים, יש להתייחס לPhrase Rank.

ה-Phrase Rank אומר שמה שיש לנו בתוכן, רלוונטי לעוד כמה ביטויים חשובים באותו נושא, לדוגמא: כאשר אנחנו עושים חיפוש בגוגל תחת ביטוי מסוים (לרוב) יש בתחתית העמוד של תוצאות החיפוש שלנו, מקום אשר נקרא "ביטויים קשורים" אשר מראה לנו את הביטויים הנוספים שחיפוש הגולשים בהקשר לביטוי שהקלדנו, מה שאומר שאם יש לנו תוכן באתר אשר מדבר על ביטוי מסוים, כמן ההיגיון שיהיו גם את הביטויים הקשורים לנושא.

קידום אתרים בגוגל - תובנות והסכמות

כולנו רוצים לרוץ ולעשות עבודות קידום אתרים בגוגל, הרעיון הוא לדעת מה גוגל צריך, ולא מה גוגל מצא לקדם בעמוד הראשון, כלומר - לא לרוץ אחרי המתחרים אלא לעשות עבודה חשובה ורלוונטית. קידום אתרים בגוגל - לא למעננו אלא למען הגולשים.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב