דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות לנוכחות ברשת לעורכי דין 

מאת    [ 04/12/2009 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 1782 פעמים ]

כל עוד אפשר בהקלדת מילת החיפוש "עורך דין" בגוגל לקבל 10,900,000 תוצאות חיפוש, בהקלדת המלים "משרד עורכי דין" אפשר לקבל 3,690,000 תוצאות, ובהקלדת "עורכי דין בחיפה" (סתם לצורך הדוגמה) אפשר לקבל 1,420,000 תוצאות - כדאי לעורכי הדין הנכבדים להתחיל לעבוד על בולטות ונוכחות באינטרנט. אחרת הם יהיו שורה אחת בתוצאות גוגל מתוך 1,420,000 (במקרה הטוב) - וזה לא טוב.
ככל שהמידע המצוי ברשת רב יותר, מגוון יותר ונגיש יותר - כך קל להעלם בתוכו בקלות רבה יותר. אבל להיעלם זה לא משה שהחברים הנכבדים יכולים להרשות לעצמם. להיפך. על כל אחד שמאמין ביכולותיו, באיכויותיו ובמקצועיותו, לשאוף להתבלט ולעשות את המקסימום (ההגיוני, המכובד והמותר) בשביל להתבלט ולהתבדל.
וזה לא נעשה מאליו.
בזמן שעורכי דין טורחים על עסקאות, חוזים, סגירת תיקים וכתיבת מאמרים מקצועיים, הלקוחות טורחים על חיפוש ברשת. כל מי שקיבל המלצה על עורך דין או על פירמה, יבדוק מה כבר כתבו עליהם, איך הם נראים, איזה רושם הם עושים. לא רק לקוחות - גם עורכי דין בודקים אלו את אלו. כי בין אם הצד השני הוא יריב ובין אם הוא ידיד - כל אחד רוצה לדעת עם מי יש לו עסק. וכאמור, מלאכת ההתבלטות וההתבדלות לא נעשית מעצמה.
אז איך מייצרים נוכחות חזקה, רחבה, ובולטת באינטרנט, כזו שתהווה מפת דרכים אל המשרד שלכם, מצגת מרשימה של ההישגים שלכם, רזומה עדכני של הקריירה שלכם, פרזנטציה של תחומי המומחיות שלכם?
השאיפה של כל עורך דין וכל פירמה היא שהקלדת שמם במנוע החיפוש של גוגל תוביל אל עמוד תוצאות מסודר שבו יופיע כל מה שהם ירצו שיידעו עליהם מבחינה מקצועית. תוצאות כאלה הן האתר שלהם, המאמרים שלהם, כתבה או שתיים שפורסמו בהקשר שלהם (רק כתבות טובות, שמאירות את פועלם באור חיובי), עמוד LinkedIn שלהם, המהווה מעין רזומה מקצועי אונליין, פרטים על ועדות, כנסים או הרצאות שהם השתתפו בהם, אזכורים של ההישגים המשפטיים שלהם, ועוד.
מה תוכלו לעשות בכדי שכאשר יחפשו את שמכם (בעקבות המלצה, בעקבות ידיעה בעיתון, או בחיפוש בתחום העיסוק שלכם) - ימצאו את התכנים הרלוונטיים שאתם רוצים שימצאו?
הקפידו שאתר הבית שלכם בנוי בהתאמה מוחלטת לאופן פעולתם של מנועי החיפוש. שתהיה בו "מפת אתר". שיהיו בו מילות מפתח (תגיות) מדויקות, שיחזרו על עצמן ככל האפשר. שיהיו בו כותרות (שמקבלות היררכיה גבוהה יותר מטקסט) מדויקות המדגישות את ייחודכם. ושהוא יכיל גם תכנים מתחדשים (מאמרים חודשיים, עדכוני חדשות בתחום שלכם).
בנו מיני-סייט או בלוג לצד האתר שלכם, שיאוחסן ברשת, באופן נפרד. המיני-סייט ישמש כבמה דינמית להעלות בה תכנים מתחדשים, מאמרים חדשים, עדכונים מהמתרחש בתחום שלכם - וכל אלה לצד שימוש באותן מילות מפתח, ובדגש על כתיבת כותרות מתאימות.
יצרו עמודים אישיים לעורכי הדין של הפירמה, באתר LinkedIn - שם אפשר להציג את הרזומה של כל אחד, את תחומי המומחיות שלו והקשרים שלו, וכן לשים לינק לאתר הפירמה ואל הבלוג או המיני-סייט - מה שיגדיל את הכניסות אליהם ויחזק אותם בגוגל.
כתבו מאמרים מקצועיים טובים והעלו אותם במקביל, גם אל הבלוג או המיני-סייט וגם אל אתרים חופשיים ברשת, שבהם אפשר לפרסם חומר מקצועי. הקפידו שבכל מקום כזה תמלאו "דף כותב" ובו פרטי הכותב, דרכי ההתקשרות, תחום מומחיות, כמה מילים אודות הפירמה, ותגיות.
עדכנו, באמצעות הבמות הללו, את לקוחותיכם בכל פעילות חדשה, או מוצלחת-במיוחד שהיתה לכם, כדי שתישארו בתודעתם ובכדי שהם יזכרו אתכם כאשר מישהו יבקש מהם המלצה.
פעלו ברשת ככל שתוכלו: גם ברשת חברתית (רק אם הדבר מתאים לאישיותכם ולאישיות המשרד), גם בדיונים, גם באתרי שיתוף קבצים (אם נוח לכם להעלות מצגת, למשל, המסבירה תחום פעילות חדש שלכם).
תהיו שם. תהיו שם בשמכם, באופן אקטיבי, באופן עקבי ורציף. אנשים וחברות מחפשים באוקיינוס האינטרנט כל דבר, כל הזמן. אם לא תשחו בו, לא ידוגו אתכם.
לא חבל?

דנית ניצן, מומחית Identity Management (ניהול זהות). המטרה: כשיחפשו את השם שלך ברשת תיראה פצצה. התוצאה: בדיוק זה.
http://www.dnim.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב