דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלהים והאדם 

מאת    [ 03/12/2009 ]

מילים במאמר: 1994   [ נצפה 2824 פעמים ]

אלהים והאדם

כדי לדעת את אלהים צריך להיות אלהים, כך טוען הרמב"ם. כל אחד יכול להיות אלהים בתנאי שיישאר שפוי, כך טוען רשב"י...אלהים ברא את האדם והאדם ברא את אלהים...את זה כל אדם ואדם יכול להוכיח בתנאי שידע מדוע עשה את מה שעשה.

בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ... שלאחר מכן ברא את מה שיש בן השמים לארץ ולבסוף ברא את האדם והכניסנו בתוכם...האדם שהוא נקודה קטנה בתוך המעגל שברא אלהים מקבל את התכונה של: "נקודה בתוך המעגל לא שייכת למעגל"...כך שכל בני האדם רוצים לצאת מן המעגל שהם לא יודעים מה הם עושים בתוך המעגל שעליהם נאמר: "יש לנו במעגל גולם".

שאלת השאלות מבריאת העולם ועד היום הזה היא: "האם הגולם שנמצא בתוך המעגל יכול להתעלות מעל בוראו"? שנאמר: "ויברא אלהים את האדם בצלמו בצלם אלהים ברא אתו".

כל חכמי הדור מטעם דת, מדע וקבלה יצרו לעצמם דמות (פסל) ומעצמים את הדמות (רבי יהודה אשלג, רב"ש, רשב"י, הרמב"ם, איינשטין, אייזק ניוטון, פרויד וכל השאר שנקראים חז"ל) שנאמר להם על ידי אלהים שבראם וייצר את הפסל שמעצמים אותו: "ולא יהיה לך אלהים אחרים מעל פני".

כל חכמי הדור יש להם רב שמסתמכים עליו שנאמר: "עשה לך רב"...כך שהם מבלי הרב הם קליפת שום שנידף ברוח שנאמר: "כל המקים את התורה מעוני, סופו לקימה מעושר. וכל המבטל תורה מעושר, סופו לבטלה מעוני". והם חכמי הדור מתפארים בחסידיהם ובספריהם ובעושרם כאשר כל כולם הם לא הם אלא הוא שאמר להם מה לאמור שהם לא יודעים לענות על השאלה המהותית: מי זה הוא? שנאמר על ידי אבי כל חכמי הדור רשב"י: "הקדוש ברוך הוא נמצא מעוצמתו ולא קיים ממהותו".

בני אדם שונים אחד מן השני – כך אני רואה את עצמי משאר חכמי הדור שנמצאים.

בני אדם לא טובים אחד מהשני – כך אני רואה את עצמי משאר חכמי הדור.

שעל כן אני פונה לכל חכמי הדור שהם הפוכים ממני ולא עושים מה שאומר להם רבם: "שולחן לשם שמים סופו להתקיים"! שהם טוענים: "שהם שונים מן השני והם יותר טובים מן השני", ומלמדים את המשפט "ואהבת לרעך כמוך" ולא מקיימים את המשפט: "נאה דורש – נאה מקיים".

כך שמונה שנים למדתי מרבי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי... כך שתוך כדי למודי ידעתי בדעת שחובה עלי לעזוב את מורי ולהתעלות מעל מורי כדי להחיות את מורי שנאמר: "איש איש יעזב את אביו ואימו וידבק באישתו".

היום הזה מורי דורש ממני באומרו:

זוהר פרשת כי תצא.

קל"א - "ובתוך כך קם המאור הקדוש (רשב"י). ואמר, רבון העולם  הרי כאן רעיה מהימנא (משה רבנו), שנאמר בו, והאיש משה ענו מאוד. עד כאן וירא כי אין איש. הרי כאן, והאיש משה, ששקול כנגד ששים רבוא מישראל. ובו ממכון שבתו השגיח, (ר"ת משה). שבו נאמר על הדור של גלות אחרון, שה' הפגיע בו את עון כלנו. והוא כלול בעשר מידות, שבשבילם אמרת, לא אשחית בעבור העשרה. רד עליו, להשגיח על העולם, וקיים דבריך, שאתה אמת, וכל דבריך אמת".

קל"ג – ובעלי המשנה אינם מכירים את רעיה מהימנא (משה רבנו), אליהו בשבועה עליך, בשם יהוה, ובשם המפורש, גלה אותו לכל ראשי בעלי המשנה, שיכירוהו, ולא יתחלל יותר, שנאמר בו, והוא מחולל מפשעינו, אין לך צורך לקבל רשות (מהקב"ה). כי אני שליח של רבון העולם, ואני יודע שאם אתה עושה זה, יודה לך עליו הקב"ה, ויתעלו בניך בשבילו, למעלה ולמטה. ולא תתעכב מלעשות לא שבוע ולא חדש ולא שנה. אלא מיד.

כל חכמי הדור טוענים אנחנו ממשיכי דרכו של רבנו כאשר הם שכחו את משה רבנו שעליהם נאמר: "כל הדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו".

ישנם כאלו טוענים: "שמי שמציל לך את החיים אתה חייב לו את החיים" שנאמר: "ברוך אתה יהוה שהחזרת בי את נשמתי בחמלה רבה אמונתך" שעל כן עבדים אנחנו לך. "כך מתנהגים החסידים כלפי הרבנים שלהם".

אני אני הוא טוען: "שמי שמציל לי את החיים אני לא חייב לו את החיים". אבל מצד שני איך אוכל לסרב למורי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי, לא לבקשה אלא לשבועה שנאמר: " קל"ג – ובעלי המשנה אינם מכירים את רעיה מהימנא (משה רבנו), אליהו בשבועה עליך, בשם יהוה, ובשם המפורש, גלה אותו לכל ראשי בעלי המשנה, שיכירוהו, ולא יתחלל יותר, שנאמר בו, והוא מחולל מפשעינו, אין לך צורך לקבל רשות (מהקב"ה). כי אני שליח של רבון העולם, ואני יודע שאם אתה עושה זה, יודה לך עליו הקב"ה, ויתעלו בניך בשבילו, למעלה ולמטה. ולא תתעכב מלעשות לא שבוע ולא חדש ולא שנה. אלא מיד".

אליהו בשבועה עליך – ישנם כאלו חסרי דעת שטוענים: "אליהו יבוא ויספר לנו מי זה המשיח". ואלה שטוענים את הטענה הזו נותנים לעצמם תואר: יה"ו...מבלי לדעת בדעת מה הם אומרים. כך שאם היו יודעים מה הם אומרים היו יודעים שהם חלק מאליהו שעל כן אליהו הם אותיות: אל – יה"ו. כך שאף אחד מהם לא רוצה לעמוד בניסיונות שעמד אברהם אבינו שנקרא אל ולחבר את הניסיונות שנהפכו להצלחות לתואר שהם נתנו לעצמם יה"ו ונהיים – אליהו.

וכאשר מגיע "אדם הראשון" שהגיע למודעות אליהו כאשר עומד בדרישות של אברהם אבינו שטוען: "בספר ספר וסיפור" שזה מה שנאמר על ידי יהוה למשה רבנו "קח את המטה אשר בידך" הם טוענים חסרי הדעת שזה בלתי אפשרי וממשכים לבקש כל יום שלוש פעמים ביום: "ברוך אתה יהוה חונן הדעת". שעל זה טוען מורי: " ובעלי המשנה אינם מכירים את רעיה מהימנא (משה רבנו)".

משה רבנו שהוא השליח של ריבון עולם שנאמר: "כי אני שליח של רבון העולם". הראה לבני ישראל שהם אברי גופו כיצד להשתחרר מההעבדות של המודעות החיצונית שנקראת פרעה. יהוה הרג את בנו בכורו של פרעה אשר אהב פרעה, ופרעה לא ראה מה שראה אברהם אבינו שנאמר לו על ידי יהוה להקריב את בכורו, מכיוון שפרעה היה באמונה אבל לא בסוד האמונה בטענתו: "ולא ידעתי את יהוה אלהי ישראל"...שעל כן היום אני שואל את המודעות החיצונית שנקראת מציאות פרעה (מודעות הגוף המת): "האם היום אתם רוצים לדעת את משה רבנו ואת יהוה אלהי ישראל".

כאשר יהוה פנה לאברהם אבינו ויאמר: "קח-נא את-בנך את-יחידך אשר-אהבת את-יצחק, ולך-לך אל-ארץ המריה, והעלהו שם לעלה על אחד ההרים אשר אמר אליך". אברהם הלך בסוד האמונה לעשות מה שיהוה אמר לו לעשות...ולא כמו כל חכמי הדור שמתעסקים בנגלה (אמונה) ולא בנסתר (סוד האמונה). והם חכמי הדור מחזיקים את החסידים שלהם בשביל עצמם ובשביל החסידים שימותו. שנאמר: "האמא מחזיקה את הילדים בשביל עצמה (להתפאר) בשביל הילדים שימותו (לשלוח אותם לאש שיגנו עלינו).

אברהם הלך בסוד האמונה לעשות את מה שיהוה אמר לו לעשות והקריב את בנו לעלה שנאמר: "וישלח אברהם את-ידו ויקח את המאכלת לשחט את-בנו". אתם יכולים לשאול את חכמי הדור שנקראים שופטים שמחשבה זה עשייה...כך שאם אדם יושב ומתכנן רצח ונתפס בניסיון לפני שרצח נקרא רצח ומקבל מאסר עולם. כך שכלפי יצחק הוא מת, דהיינו, פרחה נשמתו.

מה ראה אברהם אבינו שהלך בסוד האמונה להקריב את בנו שהקריב?..."וישא אברהם את-עיניו וירא והנה-איל"...

"והנה-איל" (אותיות) "הן אליהו" – שעל זה נאמר: "ולא יראני אדם וחי"...כך שכדי לבטל את המשפט הזה צריכים לדעת בדעת מה מהות המשפט הזה, דהיינו, להיות מי שאמר את המשפט הזה כך שכדי "יראני אדם וחי" צריך קודם להיות ולא שהם אותיות: אל – ו' (הגוף). שהיום הזה אל – ו' (הגוף) נקראים חכמי הדור שמדביקים לעצמם את התווית יה"ו והם לא אל.

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכל באי העולם הזה כיצד גופי שנקרא יצחק מוטל על פני המזבח ורואה את אליהו שהיא נשמתו שפרחה ולאחר מכן נכנסת ליצחק שזה נקרא: "תחיית המתים"...שלאחר מכן וילך אברהם ויקח את-האיל ויעלו לעלה תחת בנו. שזה מראה את אריך האנפין שהם: "נפש, רוח, נשמה, חיה, יחידה".

מורה טוב היה לי בלימוד התורה, שנתיים ימים פנים מול פנים למדתי עם מורי שמורי לא עזב את ביתי...תלמיד קשה היה לרבי שמעון כשם שהיה לתלמיד מורה קשה...אני יושב בחדרי הקטן ולומד ולאחר שעות ארוכות של לימוד אני יוצא מחדרי לחדר השינה כדי לנוח...בדרכי לחדר השינה אני רואה בחדר האורחים את רבי שמעון מלמד תלמידים ואני עובר מעל פניהם ללא מפריע...רבי שמעון פונה אלי ואמר: "הזהר מתנאים"! תשובתי מהירה הייתה לרבי שמעון בטענה: "האם אתה נזהר ממני"...אני נכנס לחדר השינה ושוכב על גבי ולאחר מספר דקות רבי שמעון עומד במפתן חדרי ואומר לי כך: "הייתי אצל הקדוש ברוך הוא ואמר לי לאמר לך שהוא נותן לך את מ"ט המפתחות" ועזב את מפתן חדרי. שמחה גדולה עטפה אותי שלא חוויתי שמחה כזאת כל ימי חיי...לאחר מכן חזרתי לחדרי הקטן כדי לדעת בדעת מה קיבלתי כדי להחזיר אותו בחזרה לזה שנתן לי...ואז ראיתי מ"ט המפתחות הם כנגד 49 שנות חיי ובשנות 50 לחיי קיבלתי את התורה.

על כן אני לא כותב את כל החוויות שחוויתי במשך כל שנות הלימוד שלמדתי, אלא אני לוקח את מ"ט המפתחות שקיבלתי ועוטף אותם בבינה שמסומנת באות ה' (סוף העולם) ובמלכות שמסומנת באות ה' (סוף העולם) וזה "המטה" שאמר יהוה למשה – קח את "המטה" אשר בידך.

על כן ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכל באי העולם ללא הבדל דת, גזע ולאום שיהוה אלהים נמצא בקרבו...וכל אחד ואחד הוא הקדוש ברוך הוא...כך שהיום הזה רבי שמעון בר יוחאי טוען ושלמה חיים מוכיח: "מי שרוצה להיטהר מטהרים אותו – ומי שרוצה להיטמא מטמאים אותו".

כך שאם רבי שמעון היה לפני 1900 שנה וחיים שלמה ביום הזה יוצא מזה שהיום הזה הוא היום לפני 1900 שנה...כך שרבי שמעון בר יוחאי וחיים שלמה המשיח צמצמו את הזמן מ – 1900 שנה ליום אחד ושניהם שהם אחד טוענים ומוכחים בדעת שנאמר: "והיה ביום ההוא (שהוא היום הזה) יהוה אחד ושמו אחד". לזה קוראים נשמות תאומות, דהיינו, שוויון צורה.

אתם יכולים לבדוק בידיעות שקיימים היום ותבדקו ותמצאו: יום ההילולה של רבי שמעון, דהיינו, יום לידתו ויום מותו הוא באייר. אייר מסמן את שור שהוא צד השמאל שהוא מסמן את שמעון בנו של יעקב. יום ההילולה של חיים שלמה היא בסיוון, דהיינו, יום לידתו ויום מותו הוא בסיוון. סיוון מסמן את הנשר שהוא קוו האמצע שהוא מסמן את לוי בנו של יעקב. וכאשר חמור מלך שכם (מודעות הגוף) אנסו את דינה..."ובכך שלחו את רבי שמעון למערה – ובכך שלחו את שלמה חיים למערה". כך שרק רבי שמעון ושלמה חיים ידעו ללחום את "מלחמת הרוח בחומר". ורבי שמעון הוכיח וחיים שלמה מוכיח שעל שלשה דברים חרב באה לעולם והם: "עינוי דין, עיוות דין והוראה בתורה שלא כהלכה".

רבי שמעון בר יוחאי כתב את כל מלחמתו בספרו: "ספרא דצינעותא". וחיים שלמה כתב את כל מלחמתו בספרו: "מלחמת הרוח בחומר". כך שהיום הזה שלמה חיים המשיח יכול ללמד את כל באי העולם: "הן מספרו של רבי שמעון בר יוחאי – והן מספרו של שלמה חיים". כיצד בוראים את אלהים שברא אותנו – וכיצד מתחברים ל-יהוה שהוא אלהי ואלהינו אבותינו אלהי אברהם, אלהי יצחק ואלהי יעקב . וכל הלימוד הזה בזכות אליהו שהוא פנחס בן אחיו של אהרון אחי משה...שעל כן אליהו הוא משה.

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"            

             

 

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


אתר: WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


דואר:FULLWAYOFLIFE@WALLA.CO.IL


טלפונים: 03-9322192  0544-898547


"אל תעשה מה שאתה לא יודע מה אתה עושה" - המשיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב