דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דף נחיתה וטקסט מכירתי מנצח 

מאת    [ 03/12/2009 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1981 פעמים ]

לרושם הראשוני של האתר על הלקוח יש חשיבות רבה. לרשותנו עומדות שניות ספורות בלבד
ליצירת עניין ברמה מספקת כדי לייצר לקוח פוטנציאלי אשר יבצע את הפעולה אותה הגדרנו כמטרה.
(ירכוש מוצר/ישאיר פרטים ליצירת קשר / ירשם לניוזלטר).

נחשוב על הגולש – גולש מקליד מילות חיפוש שונות במנוע החיפוש במטרה ספציפית,
לדוגמא: רכישת מצלמת אולימפוס. ממגוון התוצאות השונות הלקוח מגיע לאחת משתי האפשרויות הבאות:

1. דף הבית של אתר קניות גדול המציע בין השאר מצלמות אולימפוס.
הגולש צריך להגיע לקטגוריה של מצלמות ושם לחפש מצלמות אולימפוס.

2. דף נחיתה ספציפי המכיל מידע ממוקד על מצלמות אולימפוס בלבד וקורא לרכוש את המוצר עוד היום!


אם כך, כיצד נבנה עבורך דף נחיתה טוב?


    • מיקוד – כפי שהסברנו קודם, הלקוח צריך להחליט בתוך שניות אם דף הנחיתה רלוונטי עבורו או לא.
    המלל באתר צריך לעסוק בסיבה המקורית בגינה הגיע הלקוח לדף הנחיתה בלבד.
    מידע לא רלוונטי יסונן ע"י הלקוח ולכן חשוב שהדף יהיה מותאם לצרכי הלקוח.
    נדאג שאורך המלל יהיה כזה שיאפשר סריקה מהירה ולא יעלה על מספר שורות (פסקה).
    • כותרות ומסרים ברורים – אלו יעוררו תשומת לב ויפנו אל הצורך של הלקוח.
    נמנע ממסרים לא ברורים או מבלבלים.
    • נכלול קריאה לפעולה – נוסח "קנה", "הזמן", "הרשם", "רכוש". אלו יעודדו את הלקוח לבצע פעולה אותה נגדיר כמטרה.
    • בניית אמון – נספר מעט עליכם ועל העסק שלכם. מי הגורם שעומד מאחורי דף הנחיתה?
    האמון יאפשר לגולש להשאיר את פרטיו מתוך תחושת בטחון.
    • נוסיף טופס מעוצב ליצירת קשר ופרטים ליצירת קשר איתכם. הטופס ליצירת קשר לא צריך לכלול שדות רבים. אין צורך להוסיף Captcha (רצף אותיות ומספרים שמטרתו להבטיח שהתשובה אינה מופקת באמצעות מחשב), וכדאי שלא להגדיר שדות כשדות חובה (הדבר עלול להרתיע לקוחות רבים).
    • אורך הדף – צריך להיות קצר, פחות או יותר כזה הנכנס במסך מחשב סטנדרטי. לא נמליץ על אורך דף אשר יצריך גלילה של העמוד.
    • אין להוסיף בדף הנחיתה באנרים, קישורים לאתרים לא רלוונטיים – אלו כאמור יעודדו נטישה. דף הנחיתה כולו צריך להיות בנוי באופן אשר ישרת את המטרה הממוקדת אותה הגדרתם – לרכוש את המוצר שלכם/ להשאיר פרטים / להירשם לניוזלטר.. (ולא עידוד מכירות באתר שותף)

LoadPPC מתמחה ב - פרסום אתרים וקידומם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב