דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיזכר באמת, להגיע אל האמת, להיות האמת ואז לקבל את הסודות 

מאת    [ 02/12/2009 ]

מילים במאמר: 1522   [ נצפה 2268 פעמים ]

להיזכר באמת - להגיע לאמת - להימצא עם האמת, ואז לקבל את הסודות

ניוזלטר 4 - דצמבר 2009

ד"ר ברכה קליין תאיר

 

בתקופה מיוחדת זו אנחנו עומדים בצומת של בחירה מאוד משמעותית: האם לחיות את החיים באמצעות כפית, דלי, או מיכל אינסופי. הווה אומר, האם אנחנו בוחרים להישאר במציאות של low vibration שהיא מציאות הנשלטת על ידי אנרגיות אלפא שהן אנרגיות של אהבה הנדרשת למציאות של חומר דחוס בו אנחנו חיים, למציאות 3 המחלות: הצמדויות, הפרדות, חוסר ציות, למציאות של פלגנות הדתות, פחד ותסכול, או, בוחרים להיצטרף למציאות חדשה שהיא high vibration הנשלטת על ידי אנרגיות ביתא שהן אנרגיות של בינה - היגיון - מודעות, המביאות את האדם להפעיל מצפון אוניברסאלי, לדעת מה נכון לעשות, ליישם במקום להרקיד מילים על הלשון  ולחוות מלוא הבנת אהבה, מלוא הבנת אחדות, מלוא הבנת שלום, מלוא הבנת ידע. שימו לב, לא אמרתי להרגיש אהבה, אושר, או ידע, אלא להיות הדבר, להיות האמת.

הכרחי לעבור ל- high vibration מאחר והאנרגיות שלנו (ושל הפלנטה) צריכות ליצור עוצמה שתהיה עמידה וחסינה בפני מהירויות המעבר מבעד למנהרות אנרגיה מתקדמות מבלי להתפרק לחתיכות (מעבר מבעד לחורים שחורים אל עבר ממדים גבוהים יותר. זו תוכנית לאבולוציה עבור כולנו). עוצמה זו הינה גוף קריסטלי שעלינו לפתח, גוף המסוגל לעבור מבעד לריק העוצמתי מבלי להימס, "אחרת, תושמדו יחדיו עם כל האנרגיות שלכם, כמו לא חייתם מעולם" (ספר הידע" 31/285). המעבר מבעד למנהרה  ויציאה אל מדיום חדש יעשה בזמן קצר כמו לילה אחד, במדיום של שינה עמוקה בו איש לא יחוש דבר. משתמע מכך שאנחנו עומדים להיות עדים לשינוי עידן גנטי אותו אנחנו מכירים כל כך טוב וחשיפה לאדם חדש, עולם חדש. זו שנת  2012 המדוברת, שכל כך הרבה מרבים לכתוב עליה או להסריט עליה סרטים. אך אין זה סוף העולם במובן הפיזי, אלא סוף העולם בממד האנרגטי בו אנחנו נמצאים ולידה אל תוך ממד חדש גבוה יותר, תודעתי יותר (ממד 5).

 לעזרתנו באות אנרגיות קוסמיות (גם גמא) הפורצות לפלנטה מבעד לחור באוזון. "החור באוזון נפתח מכיוון שכל התאים הארציים מחוייבים להתרגל לאלומות קוסמיות. ההקרנות הסגוליות מעבר לאוזון הנן העברת המידע שמעבר לממד הרגיל שלנו. תפקידן לתגבר את עוצמות התנגודת שלנו" (ספר הידע, חוברת 36/348:). הקרניים הקוסמיות באות ממקהלה רחוקה של כוכבים שהתפוצצו ומכור גרעיני שבמרכז השמש שהופך מימן להליום ומייצר אנרגיה שמזינה את החיים על פני האדמה (לדעת גאמוב, בעוד 5 מיליארד שנה יאזל המימן בליבה של השמש והיא תהפוך לענק אדום). מפצים קטנים אלה, כפי שמוזכר בספר הידע, תפקידם להעביר מידע חדש אל מקומות חדשים למען המשך הבריאה.

מכאן שבין ההריסות שבחלל נמצאים מפעלי הייצור של הקרניים הקוסמיות הנדחפות אל עבר כדור הארץ באמצעות זרמי הרוח של השמש. הקרניים בעלות אנרגיה נמוכה נדחות על ידי המגנטיות של השדות המגנטים של החלל הבין פלנטרי, כולל של כדור הארץ. רק אלה שלא נמצאים בתגובתיות, קלי תנועה, בעלי תנע גדול שמסוגל לשאת אותם כל הדרך למרות המולקולות שעטות עליו כצרעות, חודרים אל כדור הארץ (מעניין מה זה אומר על שינוי הצורה שלנו ההכרחי למעבר מבעד לשער הגאולה). הן גורמות למוטציות גנטיות ומקדמות מהר יותר תנועה אל עבר ממד גבוה יותר. הן אלה שיוצרות את העננים המקררים שמאפשרים זינוק באבולוציה. אטמוספרת כדור הארץ היא כמו תא ערפל ענק והיא מגיבה על תוספת הקרניים הקוסמיות בהתעבות מוגברת ובעננות. העננים הנוצרים מקררים את כדור הארץ שלנו. כאשר הקרניים מועטות, מתמעטים העננים והארץ מתחממת (הכוכבים המקררים - הנריק סוונסמרק ונייג'ל קולדר). ביקום שמתקרר קשה להעביר מידע בדרך המוכרת ולכן אנחנו נדרשים לתודעה טהורה למען התקשורת.

פיתוחה של תודעה טהורה מחייב אותנו ללמוד על מנגנון המוח ועוצמתו שבתוכו מסתובב (כמו במנוע) מנגנון נוסף שהוא מנגנון המחשבה (מנגנון המוח מסתובב בניגוד לכיוון השעון ומנגנון המחשבה עם סיבוב השעון). כל הפוטנציאל שלנו נעול בתוך תודעת המהות שלנו (גרעין המהות). כל הידע, החוויות וההתנסויות מרגע הנשימה הראשון שלנו אי פעם, מוצפנים בתוך ארכיב המוח שלנו (ב- (DNA. "הצפנה הינה רישום סטאטיסטי של המידע הנמסר" ("ספר הידע", 30/275). הווה אומר, כל תוכן, מחשבה, רגש, אמונה, חוויה וכד', מקבל תו צליל/צבע המזהה אותו כתדר. המוח שלנו הוא מחשב ביולוגי - לוויין אוניברסאלי בעל יכולת קליטה של 1,235,000 ערוצים[1]. קליטות אלה מהוות נקודות מוקד של האיחוד האוניברסאלי. בעזרתו מפוענחים יקומים ואדם.

על פי התוכנית האבולוציונית, תאי המוח שלנו חייבים לעבוד ולייצר אנרגיה על מנת להשיג תמיד פוטנציאל רב עוצמה שיאפשר לנו לעבור מבעד למנהרות ממדיות. אנרגיות שאנחנו מקבלים מבעד לערוץ המחשבה ממדיום ההשפעות, מספקות את הפוטנציאל התאי שלנו (11/95). אנו מושכים אנרגיות אלו באמצעות עבודה קונדלינית, מדיטציות, ידע. כאשר תפקידי המוח נעצרים, כל הפעולות התאיות שלנו גם נעצרות. ככל שאנחנו מתעסקים עם הרבה מחשבות שונות, כך המוח עובד חזק יותר, כך הוא מייצר אנרגיה רבת עוצמה יותר המאפשרת לנו  לקבל אנרגיות ממדיות מתקדמות יותר. "אתם יכולים לפענח בלבד את כתבי הסתרים של הממדים על ידי התדר אשר בו השגתם תודעה" ("ספר הידע", נספח 4/586). ככל שאנחנו מתמלאים באנרגיות ממדיות גבוהות, התאים מתחזקים ואנחנו חיים בריא יותר. אז האנרגיה המוחית והתאית מתאחדת עם הפוטנציאל הרוחני שלנו ואנחנו הופכים לשלם.

הבחירה ההישרדותית שעשינו במהלך אלפי שנים, גרמה לתודעתנו להיות תודעה פרטנית; מצועפת, נצמדת לצורה פיזית, תלויה בפרשנויות של יחידי סגולה. בוחרת לפעול ממקום של רצון חופשי פרימיטיבי ואינסטנקטיבי הגורם לנו להיצמד לתכנים מתחככים המביאים אלימות, שליליות, לוחמנות וביטול האחר. בוחרת לישון בתוך גוף דחוס עטוי שריון במקום לרקוד עם הרטטים האנרגטיים של היקום. ממשיכה לקרוא את הסיפורים שאנחנו מכירים על עצמנו כקורבנות, כנחותים, כלא ראויים, ועל הסובב אותנו כמציאות דחוסה, מוגבלת, מופרדת, השוואתית. בוחרת לחיות  ממקום של "cut" ו- "paste" (לגזור ולהדביק), התנהלות המביאה פחד וכאב לתוך חיינו במקום אושר ואהבה. גורמת לנו להיות כלואים בשבי האגו ולחוות אני מזויף. בוחרת לחיות מתוך מסוגלות המוגבלת על ידי  2 סלילים הקיימים בקצות הדנ"א שלנו (בדנ"א קיימת תבונה בין ממדית), במקום להפעיל את 12 הסלילים הקיימים (12 השערים, 12 השבטים, 12 המלאכים, 12 החודשים, 12 המזלות, 12 המרדיאנים, 12 הצ'אקרות). בחירות אלה גרמו לנו להקהות את עוצמותינו השכליות.

על מנת לעבור לתודעת מכלול שהיא תודעה מכילה רטטים, יודעת את האמת, יודעת מה נכון לעשות, יודעת סיבה - תוצאה, לוקחת את המחשבות תחת שליטה, פועלת ממקום של חופש בחירה, עלינו להבין תחילה שמחשבות הן אנרגיה מעבר לחומר (מחשבות הן אמונות, רגשות, ערכים, התנהגויות). אין להן קיום ממשי. ולכן הכוח שאנחנו נותנים להן בורא את המציאות המוחשית שלנו הלכה למעשה. המחשבות פועלות על חומר הגלם ומפעילות עליו צורה קונקרטית. כוח המוח שלנו מתרגם את המחשבות הפוטנציאליות הנעות כאנרגיה באוקיינוס המחשבות, למציאות קונקרטית. אנחנו כמשתתפים בבריאה בוחרים את המציאות שלנו מתוך אינסוף אפשרויות. כל הצמדות אל תוכן כאל קבוע (תוכן טוב או רע), אל דעה קדומה, אל מחשבה או רגש, אל ערכים או אמונות, כל קושי להיפרד מהתנסות טובה או בעייתית, כל שיפוטיות כלפי האחר, מרמזים על הזדהות עם תודעה ארצית שורדת ומתחככת. נכון שהכול ניבט דרך צורות ותכנים על אנשים, מצבים, אמונות, תרבויות, אבל מיהו הרואה? מיהו המגדיר? מיהו החושב? מיהו המודע לזמניות הצורה?  האם זו האישיות המונעת על ידי קולו של אגו שורד, או המהות העוצמתית  המאמינה שהכול קיים בתוכה והיא חופשייה להתבונן ולבחור ממקום קריר ולא נצמד או מצפה? כל אירוע במציאות שמגיע לפתחנו הוא בבחינת הזדמנות. אין שום דבר במציאות שמנהל אותנו אלא רק הסיפור והמשמעות שאנחנו מייחסים לדבר. כשמגדירים כל אירוע כמופע אבולוציוני במקום תוכן שנצמדים אליו, אנו פותחים את החלונות להזדמנויות מהר יותר.

על מנת לפתוח צופני תודעה ולהגיע לתודעה אוניברסאלית (מהירות האור), עלינו להתחבר אל תפקוד מנגנון המוח שהוא כל כך עוצמתי, שאפילו מיתרי הקול אינם מסוגלים להביע את עושר השפה שהמוח נמצא איתו בקשר. סיבי החיבור המגוונים של המוח מווסתים בהתאם למדיומים התפקודיים שאנחנו מבצעים. החיבורים נעשים ע"י מנגנון המחשבה. שום תפקוד חשיבתי לא יכול לבוא אל הפועל בטרם מחשבה מובאת לפועל. מחשבה הנה גרעין המהות ועמוד השדרה של הפוטנציאל האוניברסאלי. משמעות הדבר היא שרק לאחר שמנגנון המוח מובא לפועל, המחשבה משיגה את צורתה וחוזרת חזרה אל הטלקס החשיבתי של המוח בדרך נהירה. מידת הנהירות והנכונות של מידע היא זו שמבדילה בין יישויות. מחשבה יכולה להימצא ברמה זהה אצל כל היישויות, אף על פי כן, רמת ההיגיון - מודעות - מלוא ההבנה שונה. מכאן שהמוח מתופעל על ידי ההשפעות שהוא ממגנט משדה ההשפעות (החוש השישי). כאשר 7 הרבדים של המוח מתופעלים, המוח מתנתק מההשפעות של מנגנון ההשפעות. אחרי זה פעילות מנטלית נכנסת לפעולה. 7 הרבדים שהם 7 הפנים שלנו הם: תודעה - בינה - תבונה - היגיון (מצפון) - מודעות - מלוא ההבנה - רעיון. זהו מנגנון שמעצב את מציאות חיינו על פי עוצמות המחשבות אשר התודעה ממגנטת בהתאם לתדרה. המרתק לגבי הצורך להפעיל את מנגנון המוח/מחשבה ביתר מודעות הוא ההבנה שבשורש כל הקיים נמצא מידע. ותמצית כל היש (אטום, פלנטה, אדם, כוכבים, צמחייה וכד') נמצאת במידע המאוחסן בתוך ה- DNA שלנו. מידע זה מתממש רק כאשר מופעל מנגנון המוח/מחשבה. הווה אומר, כאשר יש צופה. היקום מסתגל אלינו באותו האופן שבו אנחנו מסתגלים ליקום. עצם נוכחותנו הופך את היקום לאפשרי. מכאן שיקום הוא תהליך מנטלי ולא מכאני. בעזרת אטומים לומדים להכיר אטומים. בעזרת סיפורים לומדים להכיר סיפורים חדשים.

 אשמח להמשך הדיאלוג....

 

ברכה

 

[1] המוח פועל בדומה לכל המערכות בקוסמוס מרמת המיקרו ועד לרמת המקרו (40/385): המוח הגדול על שתי אונותיו  (מרכז השכל, הזיכרון, הלשון והמודעות), המוח הקטן (מתאם תנועות ויציבות), גזע המוח (מפעיל את מערכת העצבים). המוח מעבד 400 מיליארד פיסות מידע בשנייה כאשר אנו ערים רק ל- 2,000 קליטות. כדי להביא ידע רק מגלקסיית שביל החלב (אחת מתוך 800 מיליארד גלקסיות), עלינו לכסות רדיוס של 100,000 שנות אור = 10,000 ק"מ לשניה, הדורש מסע של 15.8 ביליון שנים.

 

ד"ר ברכה קליין תאיר, מנחה, יועצת ארגונית ובעלת מרכז "אהיה" להתפתחות רוחנית. http://www.heheye.org לקבלת מאמרים, ניוזלטר המציג טיפים וכלים, והזמנה למפגשי למידה חודשיים של "בית מדרש אהיה", כולם ללא תשלום, אנא מלאו את פרטיכם: .http://heheye.org/cust_reg_short.php




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב