דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקיחת הלוואה 

מאת    [ 01/12/2009 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 3351 פעמים ]

פעמים רבות אנשים מוצאים עצמם במצב בו עליהם לקחת הלוואות. מספר אפשרויות עשויות להביא אנשים לשקול לקחת הלוואות – בראש ובראשונה חוסר פנאי או זמן להרווחת משכורת חודשית מספקת. מצב זה של חוסר פנאי אשר מעלה את הצורך בלקיחת הלוואות נפוץ ביותר בקרב סטודנטים, משפחות עם ילדים קטנים, אנשים אשר מעורבים בפרוייקטים ומיזמים שונים ועוד. מצב נוסף בו אנשים לוקחים הלוואות נגרם עקב רכישה משמעותית אשר עומדת על הפרק, כמו רכישת בית, רכב, שיפוץ, או פתיחת מיזם או עסק.

 

אכן, לעיתים אדם זקוק למרווח נשימה פיננסי – אין בכך כל פסול או רע. יש דברים אשר יותר חשובים או משמעותיים מעבודה שוטפת, כמו ילדים או לימודים, ואף אין פסול ברצון לרכוש נכס או רכוש כלשהו אשר קשה לשלם עליו באופן מיידי. גופים שונים אשר ברשותם הון רב מכירים בלגיטימיות הצורך של אנשים בכסף מזומן, ולמרבה המזל גופים אלו מושיטים ידם לציבור ומעניקים להם הלוואות בתנאים משתנים, בהתאם למצבו של כל אדם ולגובה ההלוואה לה הוא זקוק. בשורות הבאות נבחן כיצד ניתן למצוא מסלול הלוואה מתאים לכל אדם.

 

הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות – אפשר מכאן ואפשר משם

 

ניתן לעמוד על שני סוגי הלוואות – הראשון הוא הלוואה בנקאית, והשני הוא הלוואה חוץ בנקאית. הלוואה בנקאית היא הלוואה אותה מעניק הבנק ללקוחותיו. הלוואות כאלו ניתנות לאנשים אשר אין ביכולתם לעבוד באופן סדיר תקופה מסויימת (כמו סטודנטים, בעלי משפחות, יזמים ועוד). כמו כן, בנקים מעניקים הלוואות גם לאנשים אשר מעוניינים לרכוש נכסים שונים. כך למשל בנק עשוי להעניק משכנתא לאדם אשר מעוניין לרכוש בית, להעניק הלוואה לרכב ועוד.

 

 הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה אשר מוענקת על ידי גופים בעלי הון אשר אינם בנקים ומוסמכים לכך באופן רשמי – קרנות הון, חברות הלוואות, ועוד. כך או כך, כללי המשחק זהים בעת לקיחת הלוואות – ההלוואה הינה סכום כסף מסויים אשר הוענק על ידי הלווה למלווה. את הסכום הזה יחזיר הלווה למלווה במהלך החודשים הקרובים, בהתאם לתנאים שונים כגובה ריבית או מועדי תשלומים ואופן פריסתם.

חשוב לשים לב שכל התנאים כתובים בבירור על גבי הסכם ההלוואה. בשום פנים ואופן אין לקחת הלוואה מגורם שאינו בנק או חברת הלוואות רשמית – אין לדעת אם אותו גורם אשר מציע הלוואות בתנאים מפתים איננו שייך לגורם פלילי כלשהו, אשר הסתבכות עמו אינה חוקית ואף מסוכנת.

כעקרון, על מנת למצוא הלוואה מתאימה מומלץ לערוך סקר שוק טרם לקיחת ההלוואה הראשונה הנקראת בדרך, כלומר לבדוק מספר מסלולים שונים של הלוואות – לכל בנק או חברת הלוואות תנאים משתנים של ריבית ופריסת תשלומים וקיימים מסלולים שונים של הלוואות אשר כל אחד מהם מתאים לאדם אחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב