דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית אסטרולוגית שבועית 29 נובמבר עד 5 דצמבר 2009 

מאת    [ 01/12/2009 ]

מילים במאמר: 1173   [ נצפה 2849 פעמים ]

 

תחזית אסטרולוגית שבועית 29/11/09-5/12/09

 

מפת השבוע

השבוע ההיבטים בין ונוס ונפטון וצמידות של יופיטר ונפטון מצביעים על נטייה לראות דברים באופן לא ריאלי. מחזק את הנטייה הזו גם ההיבט בין מרס ויופיטר שמצביע על בטחון עצמי מופרז באופן בו יתנהלו האנשים. למרות שהיבט זה של מרס ויופיטר מצביע גם על מגמת נינוחות ואוירה אופטימית. יש נטייה להיות מבולבלים ולא בטוחים. הראיה המרחבית והתפיסה שונות מה שעל לגרום  להבנה לא נכונה של מציאות או לציפיות לא ריאליות. דמיון, בריחה מן המציאות רמאות ופתיות עלולים להשפיע על התוצאות. חשוב לזכור שאלה שנוהגים להמר טוב יעשו אם ינקטו זהירות יתר השבוע. היבטים בין מרקורי ואוראנוס מצביעים על הפסקה בתקשורת, ענייני תחבורה לא יציבים, חדשות יוצאות דופן, בעיות במחשבים, התקפות על אושיות סמכותיות, המצאות מרעישות ומנגד מחאות המוניות. מעברה של ונוס למזל קשת גם הוא משפיע על האווירה הכללית הנעימה והאופטימית, וסה"כ תהיה נטייה להיות יותר קלילים ורגישים.

 

 

 

מזל טלה

השבוע הכוכבים מצביעים על חדשות טובות בנושא כספים. כספים יגיעו מעבודה ומפרויקטים שונים . יתכן גם  קידום יפה בתחום הקריירה. מגעים שיש לכם עם אנשים בסביבתכם יהיו נעימים וחיוביים, ויחסי קירבה יהפכו משמעותיים יותר. פגישות עם בני זוג מן המין השני יישאו אופי חשוב ויזרמו בקלילות. אנשים מתקרבים אליכם יותר והיחסים בתוך המשפחה מוצלחים ונעימים. קיים סיכוי למיסוד יחסים. עימותים ביחסים  בין אישיים  יזכו לפתרונות מוצלחים.

 

מזל שור

הדגש השבוע הוא על נושאים הקשורים בנסיעות, תחבורה ועניני חוק. זהו זמן טוב לתלמידים מביניכם. תחושה של חוסר נוחות עלולה לעטוף אתכם כתוצאה מעיכובים ואיחורים. תנודות במצב הרוח והרגשה של נתק חברתי ושל התקדמות איטית. סובלנות היא מילת מפתח השבוע.  חשוב שתישאו ותתנו באופן דיפלומטי וסובלני. פגישות ומגעים עם מוסדות יהיו מוצלחים. אתם שואפים להצליח ואפילו לוקחים על עצמכם מטלות חדשות, דבר שישתלם לכם בעתיד.

 

מזל תאומים

זהו זמן טוב להסכמים, לחתימה על חוזים, לבניית שותפויות מכל הסוגים. פגישות שתתקיימנה השבוע עם חברים תהיינה משמעותיות וחשובות לעתידכם. הקטע המשפחתי קשה עבורכם השבוע וחשוב שתחשבו לפני שתפלטו מילים העלולות לפגוע בסביבה הקרובה. היחסים ביניכם ובין בני הזוג מן המין השני משנים את אופיים וכרגע אתם הם אלו המובילים ומכתיבים את הסדר, כשאתם עומדים על כך שהם יושתתו על בסיס של אמון .צפויים חילוקי דעות בין זוגות אוהבים על רקע אי הבנה.

 

מזל סרטן

הדגש השבוע על היחסים עם הדור הצעיר, כשאתם למעשה מתקשים להבין את מניעיהם. לחילופין, יתכן שהקושי נובע מעזיבתו של אחד הילדים את הקן המשפחתי לחו"ל על רקע ענייני עבודה או עסקים. בנוסף ענייני הבית והמשפחה לא מרפים מכם, ואתם עדיין עסוקים עם נושאים שאתם גוררים מן העבר שמגלים את אופיים האמיתי לאחרונה. זהו זמן טוב ללמוד מטעויות העבר ולשנות גישה. בכל מקרה חשוב שתשקלו היטב את מילותיכם . לקראת סוף השבוע תחושו הקלה בכל הנוגע לענייני הקריירה והמשפחה. צפויות לכם חדשות טובות מחו"ל.

 

 

 

מזל אריה

השבוע אתם מרגישים יותר ממוקדים וישירים בכל הקשור למניעיכם ולמטרותיכם. התקשרויות לסוגיה , כולל תקשורת בין אישית, וענייני תחבורה ונסיעות יהיו מוצלחים מאד  וישפיעו לטווח רחוק.  חלק מכם יוזמים השבוע עזיבה לטובת משרה או עסקים בחו"ל. זהו שבוע מאד מוצלח עבורכם וצפויה לכם התקדמות והצלחה בנושאי קריירה ומשפחה.

 

 

מזל בתולה

הדגש השבוע הוא על ענייני קריירה ומשפחה. התחושה המלווה אתכם השבוע היא תחושת כבדות. אתם חווים מתחים, עיכובים ומשברים קלים מה שמכביד עליכם עוד יותר. ההתקדמות שלכם איטית מידי לטעמכם. הנטייה היא לשמר את שמכם ואת המוניטין שלכם בכל מחיר, מה שגורם לכם להיות חסרי מנוחה וחסרי בטחון. יתכנו חילוקי דעות בין זוגות רומנטיים וחשוב שתדעו להביע את רגשותיכם תוך התחשבות בצד השני. מילת המפתח השבוע היא סבלנות.

 

 

מזל מאזניים

השבוע אתם טרודים במיוחד בכל הקשור לנושאי קריירה וחברה. חשוב לכם מאד להציג את עצמכם באור נאה. פגישות חברתיות תהיינה השבוע  מוצלחות ובמיוחד עם אנשים זרים מתחומי הפרסום, משפטים וחינוך. יש לכם רצון לשמור על איזון ביחסיכם עם הסביבה.  הכוכבים השבוע מציבים על מאבקי כוחות ופרידות. במקרה הפחות קיצוני  מדובר על שינויים בקשרים שלכם או במיקום. אתם רוצים להתפתח ולהשתנות והסביבה הנוכחית אינה מאפשרת לכם שינוי זה.  על רקע זה יתכנו קונפליקטים ביניכם לבין הצד השני, כאשר כל צד מביע דרישות שאינן באות בחשבון אצל האחר. מוטב יהיה אם תמצאו לכם פינה וזמן פרטי עבורכם שתוכלו להתמודד ולהחליט בנוגע למורכבות של נושאים אלו.

 

מזל עקרב

השבוע הכוכבים מצביעים על מגמה חיובית בכל הנוגע לענייני כספים. אתם עשויים להשקיע או לרכוש אביזר כלשהו . למרות שאתם משקיעים המון בכל הקשור לתחום העבודה, עדיין עליכם להוסיף ולהתאמץ כדי לקדם עצמכם מבחינת התמחות, קריירה ומעמד. סביר להניח שמאמצים אלו יישאו פרי ואתם תזכו להצלחה בתחומים אלו. אלו מכם העוסקים בתחום האמנות עשויים להשקיע לא מעט זמן בכישרונם. יש לכם צורך עתה לשתף אחרים, וחשוב שתעשו זאת תוך כדי נקיטת זהירות בכל מה שקשור אליכם וליקרים לכם. באופן כללי צפויה השבוע התקדמות בכל הקשור בתחומי הבית והקריירה. למרות שהאווירה בבית רגועה יותר חשוב שתזכרו שלא להזניח את בני הזוג הזקוקים עדיין לתשומת לבכם.

 

 

מזל קשת

הדגש השבוע הוא על פגישות ואינטראקציה עם הסביבה, שתלך ותגבר במרוצת השבועות הקרובים. תרצו להשקיע יותר בהופעה ובחיצוניות שלכם, ועל כן זהו זמן טוב לביקורים, פגישות ומסיבות. תהיו עמוסים ועסוקים באירוח (כולל ביקורי פתע של בני משפחה), בתקשורת, בשיחות ובעבודת ניירת עם הסובב. חשוב שתהיו פרקטיים, הביעו עצמכם בנחישות וסגרו פינות פתוחות.  אתם מצליחים לחוות ולהזדהות עם האחר ויש לכם נטייה להגן ולסוכך עליהם. הדור הצעיר עשוי לשמח אתכם בכל הקשור לגישתו הרצינית ולהצלחתו בלימודים.  מבחינה פיזית אתם מרגישים טוב ומלאי בטחון. השבוע רצוי שתעשו לפחות משהו אחד טוב עבורכם.

 

 

מזל גדי

זהו זמן טוב להתמקד בכל הקשור למחויבות, אחראיות ועמידה בלוח הזמנים. יתכן ותצטרכו לבצע שינויים בלוח הזמנים שלכם ולכן חשוב שתהיו גמישים יותר בנושא זה.  זוהי תקופה חשובה עבורכם לסיים עניינים לא פתורים במערכת היחסים שלכם עם בני זוג או שותפים. נחוצה כאן גישה של  שחרור מצידכם. אתם עלולים להתאכזב מהכנסה זעומה יותר מזו שלה קיוויתם או המתנתם, וחשוב שתהיו דיפלומטים בעת מו"מ שתנהלו בנושא זה.

 

מזל דלי

 

זהו שבוע מוצלח עבורכם בכל הקשור לחברויות, מסיבות ספורט, תחביבים, תענוגות ויחסים רומנטיים. לאמנים מביניכם תהיה השבוע הזדמנות להביע את כישרונם ויכולותיהם. קיימת אפשרות של מפגש עם חברים מן העבר , דבר העשוי לשנות את לוח הזמנים השגרתי שלכם, שכן תהיו עסוקים עמם מרבית השבוע..מבחינה פיזית אתם מרגישים טוב השבוע ואף מלאי בטחון עצמי. הסטודנטים מביניכם טוב יעשו אם ישקיעו פחות זמן בתחום החברתי ויתמקדו יותר בלימודיהם. נסיעות משפחתיות שתוכננו תצאנה לפועל ותהיינה מוצלחות.

 

מזל דגים

השבוע תהיו מרוכזים בעצמכם ותרצו לבלות יותר זמן בחברת בני הבית והמשפחה וכל התערבבות שלכם עם הסביבה הרחוקה יותר נעשית על ידיכם בלית ברירה. נושאים הקשורים לנדל"ן, נכסים ומגורים מעסיקים אתכם. אתם זוכים להצלחה והערכה ומקבלים ביקורות טובות  על עבודתכם. השבוע אתם מתנהלים בקלילות מן הבחינה החברתית ומסתדרים בנקל עם דמויות סמכותיות כמו מעסיקים או גורמים ממסדיים.  האמנים מביניכם יצליחו להגיע להישגים טובים יותר. אתם משקיעים המון בקידומכם. למרות שאינכם רואים תוצאות מידיות , העתיד יוכיח שעשיתם עבודה טובה.  חשוב שתשכילו עתה להציב בפניכם באופן ברור את המטרות אליהן אתם שואפים. זהו זמן טוב להגיע להישגים ולהכרה ציבורית, וחשוב שדברים יעשו בזהירות ובצורה עניינית  שכן אתם נמצאים תחת ביקורת קפדנית.

 

מקור המאמר: אתר מזלות בכוכבים

 

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים   MyAstroStar.co.il / MyAstroStar.com


 

 

 

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגית


052-4747102


אתר הבית: מזלות בכוכבים http://www.MyAstroStar.Co.il


                                  http:/www.MyAstroStar.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב