דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חובה לרכב 

מאת    [ 01/12/2009 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2738 פעמים ]

ביטוח חובה. במדינת ישראל ישנה חובה, החלה על כל כלי רכב אשר עולה על הכביש, לרבות רכבים פרטיים, מסחריים ואופנועים לקיומו של ביטוח חובה. ביטוח זה מעניק כיסוי על הוצאות לטיפול של פגיעות גוף, אשר התרחשו בעקבות תאונה, כאשר הכיסוי הוא עבור הנהג, הנוסעים שהיו עימו ברכב, וכך גם הנהג, והנוסעים של הרכב השני אשר היה מעורב בתאונה. את הוצאות הטיפולים של נזק לרכוש מכסים ביטוח מקיף וכך גם ביטוח צד ג', כאשר הם אינם נמצאים בגדר חובה, ורכישתם נתונה לשיקוליו של הנהג. השיקול המרכזי שעומד מאחורי רכישה של ביטוח מקיף וצד ג' הוא כלכלי בלבד. חשוב להבין שהוצאות ביטוח רכב עומדות על סכום של אלפי שקלים בשנה, לכן, במקרים בהם מדובר ברכבים ישנים שערכם נמוך, יש לשקול בכובד ראש את עניין רכישתה של פוליסת ביטוח מקיף, שכן היא לא תמיד משתלמת.

חברות ביטוח רכב

כיום ישנן חברות ביטוח רכב רבות אשר מציעות פוליסות ביטוח חובה, ולמרות שבפוליסות ביטוח חובה אין פערים גדולים מדיי במחירים, בין חברות הרכב השונות, כמו בביטוח מקיף, הרי שעדיין קיימים הבדלים בעלויות, ועל כן, חשוב להקפיד על ביצוע בדיקה מקיפה של כל פוליסות ביטוח רכב, לרבות ביטוח חובה אשר מוצעות כיום בשוק.

אחת הדרכים לחסוך בהוצאות של ביטוח חובה היא על ידי רכישה של פוליסת ביטוח הרכב באופן ישיר מחברת הביטוח ולא דרך סוכן ביטוח. בשנים האחרונות הוקמו בארץ שירותים אשר מאפשרים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, לרבות פוליסת ביטוח חובה באופן ישיר, כמו למשל בסוכנויות ביטוח "ישירות", כך למעשה בעל הפוליסה חוסך לעצמו את עמלת סוכן הביטוח ויכול להוזיל עלויות באופן משמעותי. החיסרון של חברות ביטוח מסוג זה הוא ברמת השירות אותו מקבל בעל הפוליסה, שכן, להבדיל מסוכנויות הביטוח, הרי שהטיפול בפרוצדורות השונות אשר כרוכות בתאונות מוטל למעשה על בעל הפוליסה, כך שמי שזקוק לשירות המוענק על ידי סוכן הביטוח ורוצה לחסוך לעצמו את הטרטור אשר כרוך בטיפול בתביעות ביטוח באופן עצמאי, עלול להיתקל בבעיה.

השוואה בין חברות ביטוח רכב - בלחיצת כפתור

על מנת לקבל את פוליסת ביטוח חובה במחיר הנמוך ביותר, עם השירות הטוב ביותר, חשוב מאוד לבצע השוואה בין חברות הביטוח השונות, כמו גם בין פוליסות ביטוח חובה אותן הן מציעות. ברחבי הרשת, ישנם אתרי השוואות שונים. אתרי השוואות אלה מספקים, תוך פרק זמן של כ- 48 שעות בדרך כלל, הצעות מחיר אשר מתקבלות מכמה חברות ביטוח שונות. על סמך הטופס אותו תתבקשו למלא באתר, חברות ביטוח הרכב יבנו הצעות מחיר של ביטוח חובה עבורכם ותוכלו לקבל את ההצעות הישר את תיבת הדואר האלקטרוני שלכם, כך למעשה תוכלו לעשות את סקר השוק שלכם בלחיצת כפתור.

בנקרייט פורטל ביטוח פנסיה קופות גמל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב