דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי חוץ לפני החתונה 

מאת    [ 28/11/2009 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 4788 פעמים ]

ואתם חשבתם שמציאת גן או אולם אירועים זאת עבודה קשה, שלבחור שמלה זה הדבר הכי מתיש, שלרצות את ההורים עם הואכל שהם אוהבים זה יספיק, אבל שכחתם עוד "בעיה קשה" איפה להצטלם לפני החופה???

כמעט בכל אלבום משפחתי ניתן למצוא את התמונות המפורסמות של זוג לפני החתונה על רקע הים, בית ישן, שווקים תוססים ועוד מקומות מעניינים, אז מה איתכם? רגע לפני שאתם יוצאים להצטלם הנה טיפ קצר:

מאצתם צילום מקצועי טוב? התייעצו איתו על מקומות מיוחדים, לו יש ניסיון רב משלכם, יש לכם רעיון מיוחד או משוגע? שתפו אותו וראו את תגובתו, אתם זקוקים לשיתוף פעולה.

אז איפה מצטלמים?

חוף הים, נכון לשם הולכים רוב הזוגות אבל עדיין התוצאות מדברות בעד עצמם, קצת נדוש גם ההורים שלנו הצטלמנו שם, אבל זה מיוחד, לחוף הים יש יתרונות רבים והתמונות על נוף השקיעה תמיד יוצאות נהדרות.

אם אתם מתחתנים בטבע, למשל, במקום שקרוב לפרדס או יער, שם תוכלו למצוא אווירה מיוחדת להצטלם, את הריחות הנעימים של הפרדסים לא ניתן להעביר בתמונות אבל החיוך שלכם אפשרי בהחלט.

עושים שופינג- למה שלא תצטלמו בקניון? מראה של חתן כלה לבושים בבגדי חתונה יכול להפתיע רבים, הצלם יזכה לתמונות מיוחדות ולפרצופים מופתעים מעוברי אורח, ואתם תזכו בהמון ברכות ומחיאות כפיים.

רחובות ישנים, תמונות במקומות ישנים תמיד נותנות אווירה מיוחדת, חפשו רחוב כזה בקרבת מקום האירוע או סלון הכלות, ותתחילו לעשות פוזות למצלמה, יפו ותל אביב הם המקומות המושלמים לכך, וגם בכל עיר אחרת ניתן למצוא מקומות מיוחדים .

כמה שיותר ישן-  לחובבי הפח והברזל שבניכם, צילומים של בגדים חדשים על רקע מכוניות ישנות יכול להיות יוצא דופן, חפשו אולי אוטובוס נטוש אולי טרקטור.

אפשר ללכת לנמל קרוב או למרינה, תמונות עם סירות {מומלץ ישנות} תמיד יוצאות יפה, מומלץ להצטייד בכובע רב חובל, או להשאיל ממישהו במקום, אולי גלגל גדול של ספינות, רק תיזהרו לא להירטב.

עושים שוק! אין דבר יותר אותנטי ומיוחד מצילומים בשוק, הסתובבו בין הפירות, הירקות והרוכלים, בקשו בנימוס להצטלם עם עוברים ושבים, ושוב, תזכו להרבה ברכות.

כולם לעלות! על או ליד רכבות תמיד אפשר לעשות תמונות יפות , המתינו כמה דקות לרכבת הקרובה וגנבו צילום מהיר ליד אחד הקרונות או הקטר, רק בזהירות על הבגדים ועל עצמכם.

ילדים! חפשו ילדים שאיתם תוכלו להצטלם, תמונה משעשעת שיכולה להיות נחמדה: שהחתן ייקח אופנים קטנות מאחד הילדים ויצא לסיבוב צילום, עוד אפשרויות: להצטלם על המגלשה, נדנדה, קרוסלה ועוד.

מתחתנים בעונת החורף?  אל תתנו לגשם להרוס לכם, ישנם צלמים שיש להם סטודיו מקצועי ואם לא תמיד אפשר לשכור אחד כזה, צילום וידאו יכול לעשות לכם תמונות בכל הסגנונות, למשל, המערב הפרוע, סדרות טלוויזיה ועוד.

ביום החתונה בו אתם רוצים את כל תשומת הלב חשוב לבחור צלמים לחתונה מקצועיים, סבלנים וכאלה שיהיו פתוחים לכל בקשה מופרעת שלכם, מגיע לכם, אתם מתחתנים פעם אחת, שיהיה בהצלחה.

מבצעים ומידע על צילום ברית וגם על צילום בר מצווה ועוד תוכלו למצוא באתר www.run-image.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב