דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזגני אוויר ניידים רגע לפני רכישה או השכרה ? 

מאת    [ 25/11/2009 ]

מילים במאמר: 929   [ נצפה 2331 פעמים ]

מזגני אוויר ניידים רגע לפני רכישה או השכרה ?

בגלל שמזגני אוויר ניידים הם קטנים, ניידים וחסכוניים באנרגיה ודורשים מעט מאוד התקנה, קל לראות  מדוע הם פתרון קירור נייד אידיאלי במקרים בהם מערכות מיזוג אוויר מסורתיות אינם מעשיות או יקרות מידי להתקנה. למרות שהם עדיין דורשות צינור פליטה שחייב להיות מאוורר, מזגני אוויר ניידים, ניידים במובן שאינם דורשים התקנה קבועה, דבר שהופך אותם לאידיאלים לבתים, דירות או משרדים.

בזמן שהרבה לקוחות מבינים שדירוג BTU (ראשי תיבות British Thermal Unit יחידות תרמיות בריטיות מציין יחידת לחום ואנרגיה דרושה לחימום) של מזגני אוויר ניידים חשוב, ישנם כמה מאפיינים נוספים שאינך מודע להם ויש להביאם בחשבון. הרבה מזגני אוויר ניידים בעלי מאפיינים מתקדמים כמו טכנולוגיית אידוי אוטומטית, שעוני עצר, ואפילו מחממים מובנים. להלן כמה מאפיינים שעליך לשים לב אליהם לפני רכישת מזגן אוויר נייד:

דרישות BTU

אחד הדברים האשונים שתשים לב אליהם כאשר אתה קונה מזגן אוויר נייד הוא המונח BTU או יחידות תרמיות בריטיות, לכל מזגן אוויר יש מספר ליכולת קירור הנע בין 5,000 ל 30,000 BTU, ככל שערך ה BTU גבוה יותר, כך מזגן האוויר חזק יותר. אולם, שים לב שקניית מזגן אוויר בעל ערך BTU שגוי עבור האזור אותו תרצה לקרר יגרום לבעיה ביעילות הקירור, כיוון שמזגן אוויר חזק מידי יפסיק את מחזור הקירור מהר מידי ולא יוציא את הלחות מהאוויר בחדר  בצורה טובה, בדומה, מזגן אוויר נייד עם דירוג BTU נמוך מידי לא יקרר טוב. כדי למצוא במדויק כמה BTU זקוק החדר מצ"ב טבלת המרה :

גודל חדר

מטר מרובע

BTU מומלץ

14

עד 5.400 BTU

19

6,000 BTU

32

8,000 BTU

37

9,000 BTU

42

10,000 BTU

51

12,000 BTU

70

14,500 BTU

79

16,000 BTU

93

18,000 BTU

130

24,000 BTU

141

28,000 BTU

149

32,000 BTU

 

דירוג EER

פירוש EER יחס יעילות באנרגיה, זהו מספר נוסף שנעשה בו שימוש נפוץ בענף מזגני האוויר הניידים. למעשה, דירוג EER גבוה עדיף כיוון שפירוש הדבר שעלויות תפעול היחידה נמוכות. מזגני אוויר ניידים בעלי EER שבדרך כלל נע בין 8 ל 11, ככל ש EER גבוה יותר, עלות מזגן האוויר תהיה גבוה יותר. לכן אם אתה מתכנן להפעיל את מזגן האוויר שלך באופן קבוע, יהיה שווה לך לקנות יחידה בעלת EER גבוה.

 

דרישות ניקוז

שקול האם אכפת לך לרוקן דלי ניקוז של מזגן אוויר נייד מספר פעמים ביום או האם אתה מעדיף יחידה שיכולה לבצע ניקוז באופן מתמשך. כמו כן האם אתה מוכן לשלם מעט יותר, ישנם מזגני אוויר ניידים הפולטים את המים המעובים דרך צינור פליטה, בכך מבטלים את הצורך בכל סוג של ניקוז, כמו NewAir AC 12000E.

רמת רעש

הרבה מזגני אוויר ניידים כיום שקטים יחסית, אבל אם אתה מודאג מרמת הרעש, שים לב לדירוג הדציבלים. ככל שהדציבל גבוה, היחידה מרעישה יותר. כדי לקבל רעיון בסיס לגבי דירוג דציבלים, התייחס לטבלה הבאה:

 

מקור

רמת עוצמה בדציבלים DB

לחישה

20

New Air ACP -1000E  מזגן אוויר נייד

>54

שיחה רגילה

60

וואקום

80

תזמורת גדולה

98

המראת מטוס קרב

140

 

יציאת אוויר

כמעט כל מזגני האוויר הניידים יהיו לפחות בעלי שתי מהירויות לזרימת אוויר, אבל אתה תרצה כיוון נוסף להגברת הגיוון של היחידה. שים לב ל CFM של היחידה ( רגל מרובע לדקה ) , כיוון שזו מידת נפח זרימת האוויר, CFM גבוה יותר פירושו יותר זרימת אוויר.

 

סינון אוויר

האוויר הנמצא בתוך מבנה לעיתים קרובות גרוע מהאוויר שבחוץ, כדי לטפל בבעיה זו, רוב יצרני מזגני האוויר הניידים יכללו סוג של מסנן אוויר. אולם להגנה נוספת, כמה ממזגני האוויר הניידים המתקדמים יותר כוללים מטהר אוויר מובנה יחד עם מינן ופחמן פעיל לנטרול ריחות וגזים.

טווח טמפרטורה והרחבה

אם אתה גר באקלים חם במיוחד מזגני אוויר ניידים המכסים פחות מ 20 מעלות אינם מספיקים . כמו כן חפש הרחבת טמפרטורה, וודא שמזגן האוויר הנייד שבחרת יכול להרחיב במדרגות של מעלה עד 2 מעלות, כיוון שהדבר יאפשר לך דיוק רב יותר וימנע בזבוז חשמל.

שעון עצר Timer

מזגני אוויר ניידים עם שעוני עצר, כמו Sleus LX 140 המאפשר לך לחסוך אנרגיה על ידי הפעלת היחידה בזמן קבוע . כיוון מצב שינה גם כן שימוש מאוד בשעה שמזגן האוויר מאט את תהליך הקירור למינימום בשעה שאתה ישן, בכך חוסך לך זמן וכסף.

תריסים מתכווננים

תריסים מתכווננים במזגן אוויר נייד יאפשרו לך לכוון את התריסים מעלה / מטה או מצד לצד.

פעולה זו מאפשר לך יותר אפשרויות לכיוון זרימת האוויר.

 

מחממים מובנים

ישנם מזגני אוויר ניידים כמו Amcor ALW - 1200EH  המציעים גיוון רב יותר על ידי קירור וחימום האזור.

 

דרישות התקנה

מזגני אוויר ניידים בדרך כלל מגיעים אם הוראות התקנה וערכת חלון לאוורור. כאשר בוחרים במזגן אוויר נייד ואם האוורור נעשה דרך החלון, וודא שהחלון בו אתה מתכוון להתקין את האוורור מתאים לסוג  החלון שהערכה מתאימה לו . לנוחות נוספת , ה Amcor APC2000E  אינו זקוק לאוורור ואינו עושה שימוש בצינור פליטה.

 

באדיבות א מערכות קירור וחימום אירועים.
א.מערכות א.מערכות מצנני אויר מזגנים תותחי חימום
http://www.hcsystem.co.il/
טלפון 1599-597-779

 

 

א.מערכות מצנני אויר מזגנים תותחי חימום http://www.hcsystem.co.ilhref="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.ilיונתן.ר - מנהל מוצר טלפון : 1599-597-779פקס : 1599-597-770נייד : 050-8330888




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב