דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע לקנות מזגן אוויר נייד? 

מאת    [ 25/11/2009 ]

מילים במאמר: 844   [ נצפה 2365 פעמים ]

 

מדוע לקנות מזגן אוויר נייד?

באזורים בהם אינם רוצים חימום, מזגני אוויר ניידים יכולים לפתור את אתגר הקירור על ידי הפחתת הטמפרטורה כמעט בכל סוג של סביבה.

 

מהו מזגן אוויר נייד?

 

כמו מזגן אוויר המותקן בחלון, מזגני אוויר ניידים הם יחידות קירור, אבל שלא כמו יחידות החלון, מזגני אוויר ניידים אינם דורשים התקנה קבועה כמו פתיחת פתח בקיר או שינוי תצורת החלון. אולם, מזגני אוויר ניידים כן דורשים אוורור של חלון, ובדרך כלל יש צורך במיקום של צינור גמיש ליד החלון. סוגים אלו של מתקני קירור מאפשרים לך לשלוט בטמפרטורה בתוך מקומות סגורים באזורים כמו דירות, משרדים, או בתים בהם יחידות חלון, קיר או יחידות מרכזיות אינם אופציה אפשרית.. כמו כן כיוון שליחידות אלו כמעט תמיד יש מגוון אפשרויות, קל להזיזם מחדר לחדר. בנוסף, הרבה מזגני אוויר ניידים בעלי מספר פעולות ומספקים פונקציות נוספות כדוגמת חימום והפחתת לחות. בגלל שמזגני אוויר ניידים מורידים את הטמפרטורה על ידי שימוש במחזור קירור, הדבר גורם להורדה בלחות של האוויר המעובד על ידי המערכת והורדה ברמות הלחות היחסית  - משהו לחשוב עליו אם גרים באקלים לח.(כגון תל אביב,חיפה ,עכו ועוד)

 

כיצד עובדים מזגני אוויר ניידים -

 

מזגני אוויר ניידים בדרך כלל מורכבים ממסגרת דמוית קופסה המחזיקה את הצד הקר והחם של מזגן האוויר וצינור פליטה להוצאת חום. כאשר מזגן אוויר נייד מקרר את אוויר הסביבה, הוא מוציא מים, כאשר רוב המים האלו משמשים לקירור היחידה , התוצאה קירור יותר יעיל. במונחים של הוצאת מים מעובים אלו, משתמשים בשתי שיטות עיקריות. ראשית, דלי או מגש בתוך מיזוג האוויר הנייד אוסף מים אשר יש לרוקנם לעיתים תכופות. השיטה השנייה כרוכה באידוי של מים ופליטתם דרך צינור אוורור ראשי ודרך החלון, קיר או תקרה.

למרות שנכון שמזגני אוויר ניידים לא דורשים התקנה קבועה, ישנה מעט עבודה שיש לבצע בכל פעם שמזיזים מזגן אוויר נייד מחדר אחד לשני.. בגלל שמזגני אוויר ניידים מעיפים אוויר פליטה דרך צינור,  קצה אחד מחובר לגב היחידה והאחר מאורר החוצה. כל מזגני האוויר הניידים  כוללים ערכת התאמה לחלון אשר עוזרת לקבע את הצינור בחוזקה במקומו ומספקת קצף לבידוד החלון הפתוח בחלקו.

בגלל שמזגני אוויר ניידים מסירים את המים מהאוויר, הם מתפקדים גם כמייבשים טבעיים, הרבה מזגני אוויר ניידים מבצעים מספר פעולות. בנוסף לקירור וייבוש, רוב מזגני האוויר הניידים ניתנים לשימוש גם כמאווררים. אבל עדיין, כמה מזגני אוויר ניידים כמו Soleus KY 34   מצוינים לשימוש בכל השנה, כיוון שהם כוללים מחמם חלל מובנה.

 

חמש סיבות לקניית מזגן אוויר נייד

 

1. רב שימושי – מזגני אוויר ניידים מסירים את הלחות מהאוויר וכן פועלים כמייבשים (קולט לחות). בנוסף,  הרבה דגמים מתקדמים כוללים גם מטהרי אוויר, מאווררים ואפילו מחממים – המאפשרים להם להקנות נוחות בכל סוג של סביבה .

2. יעילות בצריכת אנרגיה – בגלל שרק חדרים מסוימים או אזורים מסוימים מקוררים, מזגן אוויר נייד יכול לחסוך לך כמות נכבדה של כסף בחשבון החשמל,

3. נייד – אחד היתרונות הגדולים של מזגני אוויר ניידים היא העובדה שניתן להזיזם מחדר לחדר. בגלל שמזגני אוויר ניידים כמעט תמיד כוללים גלגלים יצוקים, ניתן להביא נוחות לכל חדר בבית בקלות.

4. התקנה קלה – שלא כמו מזגני החלון המסורתיים, מזגני אוויר ניידים אינם זקוקים לסוג של התקנה קבועה, ולמרות שהם כן זקוקים לאוורור, ניתן לבצע זאת בקלות בעזרת ערכת חלון הנכללת עם היחידה.

5. מסנן אוויר – מזגני אוויר ניידים כוללים מסנני אוויר ולפעמים אפילו מנינים ומסנני פחמן פעילים כדי לעזור ולשפר את איכות האוויר. הדבר גורם לירידה ברמות החומרים המזהמים, שיפור במערכת החיסון , וירידה בהתקפות אסטמה ואלרגיות.

 

באדיבות א מערכות קירור וחימום אירועים.
א.מערכות א.מערכות מצנני אויר מזגנים תותחי חימום
http://www.hcsystem.co.il/
טלפון 1599-597-779

 

 

 

א.מערכות מצנני אויר מזגנים תותחי חימום http://www.hcsystem.co.ilhref="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.ilיונתן.ר - מנהל מוצרטלפון : 1599-597-779פקס : 1599-597-770נייד : 050-8330888




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב