דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים מעשיים לקידום אתר באמצעות מאמרים 

מאת    [ 24/11/2009 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 2926 פעמים ]

לפני שמתחילים לשווק באמצעות מאמרים חשוב להבין כי שיטת קידום באמצעות מאמרים הינה שיטה אשר מטרתה לייצב לנו קידום וקידום אורגני, לטווח ארוך, מבלי שנצטרך להשקיע בכל פעם בקמפיין קידום נקודתי.

הרעיון של נתינת תוכן ענייני, בעל ערך מוסף לגולש, בשילוב כתיבה נכונה למנועי חיפוש, הופכים את האתר שלנו לא רק לתוצאה הרלוונטית ביותר למה שהגולש חיפש, אלא גם לקידוםית ביותר.

טיפים לקידום נכון באמצעות מאמרים

  • לימדו את המתחרים, את החיפושים ואת הפופולריות - השקיעו בחקר מילות מפתח ובניית קמפיין מאמרים : חשוב להבין כי קידום באמצעות מאמרים הינו קידום ממוקד וברור כמו כל קידום ושיווק אחר. פעמים רבות אני רואה אנשים שכותבים מאמרים ופשוט מצפים להגיע לתוצאות, כאשר האנרגייה מושקעת בתחומים לא רלוונטיים, שאף אחד לא מחפש או מצד שני, תחומים שיש עליהם תחרות קשה ביותר ולפיכך התחרות גורמת לייאוש. כאשר אתם עובדים עם מאמרים, אתם חייבים להבין ולהשקיע בבניית מערך עבודה נכון ומדוייק, כך שתשקיעו את האנרגייה במקום הנכון.
  • כתבו מאמרים אחרים- על מנת שהמאמרים שלכם יביאו לכם תוצאות, הם צריכים להיות לא רק מאמרים מותאמי גוגל אלא גם מאמרים בעלי ערך מוסף לגולש. ביחרו פורמטים של שאלה תשובה, שלבו טיפים, תנו מידע ענייני וחשוב אודות התחום, כך שמי שרוצה לדעת יותר יוכל למצוא במאמר את המידע החיוני לו.
  • שלבו מאמרים לא רק באתר שלכם אלא גם באתרי מאמרים- אתרי מאמרים מבטיחים חשיפה לקהל קוראים גדול ואף מאפשרים לנו לבנות לינקים של תוכן מתוך המאמר.
  • הכניסו מאמרים על בסיס קבוע- שיטת קידום באמצעות מאמרים עובדת הכי טוב כאשר מדובר על הכנסה קבועה של מאמרים אל האתר ואל אתרי מאמרים. בשיטה זו אנו מעודדים את גוגל לשוב ולבקר באתר ומבטיחים אינדוקס טוב יותר של הדפים. מעבר לכך, כאשר גולש מבין כי אתם מעדכנים את האתר על בסיס קבוע, הוא ישוב לחפש מידע ולהתעדכן במה שקורה בתחום, בכל פעם שיצטרך.
  • לימדו לעבוד עם סטטיסטיקות- כאשר אתם מכניסים מאמרים אל האתר או אל אתרי מאמרים, מומלץ מאוד לעבוד עם הסטטיסטיקות של האתר על מנת להבין מאיזו מילה הגיעו אנשים אל האתר, כמה אנשים קראו את המאמר, האם יש תגובות למאמר. בדרך זו נוכל להבין טוב יותר מה עובד ולמקד את האנרגייה במילים ונושאים שיניבו פירות.
  • בידקו את ההתקדמות, שנו ושפרו בהתאם- כמו כל קמפיין, גם קידום באמצעות מאמרים מחייב הערכת מצב אחת לתקופה, מומלץ אחת לחצי שנה. על מנת לבחון כיצד קודם האתר, כמה אנשים חדשים הפכו ללקוחות. עבודה עם מאמרים מבטיחה התקדמות ושיפור היות והיא מבוססת על מתודולוגיה מותאמת מנועי חיפוש, אולם ישנם תחומים בהם נוכל לראות תוצאות באופן מיידי וישנם תחומים בהם נוכל לראות התקדמות איטית יותר. חשוב מאוד לבחון את התוצאות ביחס למה שהיה בעבר ולתכנן את הצעדים קדימה, תוך הפקת לקחים.

 

 

 

רויטל גונן, מומחית לשיווק וקידום בתוכן, מנהלת אתר מאמרים און ליין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב