דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי אוטוקאד 

מאת    [ 23/11/2009 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 3631 פעמים ]


לימודי אוטוקאד – עולם השרטוט לעולם לא ישוב להיות כפי שהיה. וטוב שכך...

לימודי אוטוקאד לא היו עניין מובן מאליו עד לפני כמה שנים. עולם השרטוט התהפך מכף רגל ועד ראש בשנת 1982, כאשר תוכנת אוטוקאד יצאה לראשונה. התוכנה החדשה הציגה לעולם דרך חדשה לשרטט. אם עד ליציאתה הדרך היחידה לשרטט שרטוטים שונים, כתוכניות אדריכליות או תכנון סביבה, הייתה באמצעות נייר, עפרון וסרגל, הרי שבזכות אוטוקאד כל שהמשרטט זקוק לו הוא מחשבו האישי. בן רגע צברה התוכנה פופולאריות רבה בקהילת המשרטטים, ועד היום גרסאות חדשות לה יוצאות מדי שנה ומציגות כלים חדשים אשר משמשים את השרטט – מנועי שרטוט דו מימדיים, תלת מימדיים, עזרי שרטוט, יצירת אובייקטים מוכנים מראש, הצגת מידות בן רגע ויעילה ועוד. בעולם המתפתח של היום כבר אין מקום לטעויות אנוש שטותיות כטעות בחישוב. למרבה המזל לימודי אוטוקאד מסירים מהגורם האנושי חלק גדול מהפוטנציאל לטעות. התוכנה המשוכללת מבצעת מדידות וחישובים ברמה המדוייקת ביותר, ולמעשה הפכה את תחום השרטוט לנוח, מהיר ומדויק יותר מאי פעם. כיום המשרטט כבר לא צריך להטריח את עצמו בזוטות ונתונים טכניים מרובים – אוטוקאד עושה זאת עבורו. כך יכול המשרטט להתמקד בשרטוט.


לימודי אוטוקאד – למהנדסים, אדריכלים ומעצבים, לחברות ועצמאיים

לימודי אוטוקאד פותחו כעזר השרטוט האולטימטיבי. לנגד עיני מפתחי תוכניות הלימודים העוסקים בתוכנה עמדה טובתם של כל בעלי המקצוע אשר יכולים להיעזר בה – אדריכלי בניין ונוף, מהנדסים והנדסאים, מעצבי פנים ומוצרים, ארכיאולוגים, שרטטים מקצועיים ועוד. התוכנה כוללת פונקציות שונות אשר נועדו במיוחד לכל אחד מבעלי המקצוע אותם היא עשויה לשרת, ותוכננה באופן כללי על מנת שתוכל לשרת ביעילות כל אדם בעל צורכי שרטוט, יהיו אשר יהיו. למעשה, כיום שימוש בתוכנת אוטוקאד הפך להיות חלק אינטגראלי מתוכנית הלימודים במוסדות לימוד רבים המסמיכים בעלי מקצוע אשר יזדקקו ליכולות שרטוט בעבודתם (כבתי ספר לאדריכלות, הנדסה, לימודי עיצוב ועוד). כמו כן, חברות רבות העוסקות בתחומים אלו דורשות מעובדיהן לעבור לימודי אוטוקאד כאחת מדרישות החובה לקבלה לעבודה או השתלבות בפרויקטים. יש לציין גם כי כיום שרטטי אוטוקאד רבים משגשגים כעצמאיים (פרילנסרים) אשר מצעים את כישוריהם ויכולותיהם לחברות ולקוחות פרטיים אשר זקוקים לשירותי שרטוט.


אוטוקאד הלכה למעשה – לימודי אוטוקאד

על מנת ללמוד להשתמש כראוי בתוכנת אוטוקאד מומלץ ביותר להשתתף בקורס לימודי אוטוקאד. אוטוקאד היא תוכנה מקצועית, ולפיכך מעט מאוד אנשים יכולים לפתוח אותה ולהבין בכוחות עצמם כיצד להשתמש בה כראוי. קורס אוטוקאד מעניק לתלמיד את הידע הדרוש לתפעל את התוכנה כראוי, תוך כדי הבנת ההיגיון המניע אותה ולא רק שינון פונקציות ותפקידן. במהלך הקורס ילמד הסטודנט אודות ממשק התוכנה, מתן פקודות, עבודה בשכבות (לצורך יצירת שרטוטים בדו ותלת מימד) ועוד. קורס לימודי אוטוקאד נמשך לרוב על פני כ- 10-15 מפגשים בני מספר שעות כל אחד, ובתומו יוסמך הסטודנט באופן רשמי להשתמש בתוכנה ולהציע את שירותיו כשרטט אוטוקאד לחברות ולקוחות שונים.

 

למידע נוסף על מכינה לעיצוב לחץ כאן.

למידע נוסף על לימודי עיצוב ניתן לפנות למכון קווים - לימודי עיצוב פנים, מכינה לעיצוב ואדריכלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב