דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מפשטת תהליכי גיבוי והתאוששות על מנת לעזור לעסקים קטנים להתגונן נגד השבתות ונפילות 

מאת    [ 23/11/2009 ]

מילים במאמר: 717   [ נצפה 1725 פעמים ]

סימנטק הודיעה על הזמינות של Backup Exec System Recovery 2010 כפתרון כולל לגיבוי והתאוששות נתונים ומערכת עבור עסקים קטנים.

 

Backup Exec System Recovery 2010 ממכן את תהליך הגיבוי של מערכת שלמה או קבצים ותיקיות פרטניים, בלי לפגוע בפרודוקטיביות המשתמשים, ומאפשר שיחזורים מהירים לאותה חומרה או לחומרה שונה, מכונות וירטואליות או אתרים מרוחקים.

 

Backup Exec System Recovery 2010 מציגה תמיכה חדשה עבור מערכות ההפעלה החדישות ביותר של מיקרוסופט, כולל חלונות 7, מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2010 ושרת חלונות R2 2008, כשהיא מקלה על המעבר לפלטפורמות החדשות ומבטיחה הגנה מתמשכת במהלך ההסבות. מאוחר יותר השנה, תתמוך Backup Exec System Recovery 2010 גם במערכות הפעלה לינוקס.

 

"העסקים הקטנים זקוקים היום לשלוות הנפש שבאה רק עם פתרון גיבוי והתאוששות  חסכוני ואמין, אשר יגן על המידע שלהם ומערכותיהם למזעור השבתות ומניעת אסונות", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "Backup Exec System Recovery 2010 מספק לעסקים קטנים הגנה זמינה, כך שיוכלו לשחזר בקלות מה שדרוש להם, בזמן הדרוש להם ולכל סביבה פיזית או  וירטואלית שהם רוצים".

 

עבור עסקים קטנים, גיבוי והתאוששות הם גם אתגר וגם מקור לדאגה. על פי סקר עדכני שכלל 1,650 עסקים קטנים ובינוניים (SMBs) ולקוחותיהם, יש פער גדול בין האופן בו SMBs תופסים את מוכנותם לאסון לרמת המוכנות בפועל. לפי הסקר, SMBs ציינו כי הם בטוחים ברמת מוכנותם לאסון (84 אחוז), אך המצב בפעול מגלה כי לביטחון זה אין בסיס.

 

ה- SMB הממוצע חווה שלוש השבתות במהלך 12 החודשים האחרונים, כאשר הסיבות המובילות היו תקיפות וירוסים או האקרים, נפילות חשמל או אסונות טבע. נתון זה מדאיג, מאחר שכמעט מחצית מהנשאלים מדווחים כי עדיין אין להם תוכנית לטיפול בהפרעות כאלה. בעוד מרבית החברות מטמיעות צורה מסוימת של גיבוי, הרי רק אחת מתוך חמש (23 אחוז) מבצעת גיבוי על בסיס יומיומי, ו- 46 אחוז מגבות פעם בחודש או פחות מכך. הסקר גם מוכיח כי עסקים קטנים המאבדים נתונים בגלל אסון, גם מאבדים מכירות ולקוחות.

 

Backup Exec System Recovery 2010 מספק לעסקים קטנים פתרון יחיד, קל לשימוש, עבור גיבוי והתאוששות. המוצר כולל עתה את תכונת Granular Recovery של סימנטק, שקודם לכן הייתה זמינה כאופציה בלבד. יכולת זאת מאפשרת לעסקים קטנים לגבות שרת קבצים שלם, מחשב שולחני, מחשב נייד, שרת וירטואלי או שרת יישומים קריטי, כמו מיקרוסופט אקסצ'יינג' או מיקרוסופט שרפוינט, ואז לשחזר פריטים ספציפיים כמו אימיילים אינדיבידואליים באקסצ'יינג', מסמכי שרפוינט או קבצים אינדיבידואליים בתוך דקות. גיבויים יכולים להישמר למגוון התקני אחסון דיסק, וניתן להעתיקם לאתר מרוחק או התקן דיסק משני עבור מטרות התאוששות מאסון.

בנוסף, Backup Exec System Recovery 2010 מוסיף תמיכה חדשה עבור הסביבות הוירטואליות האחרונות, כולל VMware vSphere 4.0, Microsoft Hyper-V Server 2008 ו- Critrix XenServer 5.x. תמיכה חדשה זאת מבטיחה כי העסקים הקטנים הטכניים יותר המשלבים וירטואליזציה לתוך סביבת ה- IT  שלהם, יכולים להסב מערכות פיזיות למכונות וירטואליות דרך Backup Exec System Recovery 2010 עבור מטרות התאוששות מאסון או בחינה.

 

שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, מציין כי ארגונים יכולים לנהל בקלות את סביבות הגיבוי שלהם באתרים מקומיים ומרוחקים מעמדה מרכזית יחידה עםBackup Exec System Recovery  Managerment Solution, הזמין עם Backup Exec System Recovery 2010 ללא עלות נוספת.

 

שותפי ערוץ של סימנטק יכולים ליהנות מתכונה זאת, מאחר שהיא מספקת להם שליטה מלאה מרחוק על סביבות הגיבוי של לקוחותיהם דרך קשר VPN, המאפשר להם ליצור לערוך, ולהפיץ משימות גיבוי, מדיניות, חבילות התקנה, חבילות שדרוג וכינוני תחנות קצה, ומאפשר התאוששות מרחוק של Volume ו/או מערכות שלמות. בנוסף קו המוצר כולל מהדורות לגיבוי והתאוששות של Microsoft Windows Servers, Microsoft Windows Business Servers, כמו גם מחשבים נייחים וניידים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב