דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צוות עוקבים בכל משרד חקירות 

מאת    [ 21/11/2009 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2496 פעמים ]

חוקר פרטי מקצועי אינו בהכרח עוקב טוב. ביצוע מעקב דורש מיומנות גדולה למי שמבצע את המעקב. ראשית על העוקב להיות אדם שהופעתו לא מושכת תשומת לב, בעל יכולת סבלנות ואורך רוח , יכולת אלתור ועמידה בלחץ, ראיה טובה, נסיון רב מאד , רכב מהיר, בעל רשיון לנהיגה גם בכלי רכב דו גלגלי. ידע באיפור, ידע בשינוי תחפושת , יכולת עבודה בצוות. ואינטליגנציה.

משרד חקירות פרטיות מקצועי מחזיק אצלו מאגר של עוקבים. עוקב מקצועי אינו עוסק בחקירות . הוא אוסף מידע עבור משרד החקירות. לפעמים יכולת האלתור יכולה לפתור בעיות. על העוקב להיות עם ידע בצילום, הכרת כל המכשור הטכנולוגי הקיים בשוק, ידע אלקטרוני, וידע במחשבים. בכלל בניגוד למה שהציבור חושב , עבודת עוקב בעל רשיון חוקר פרטי , היא עבודה שזיפית , מתסכלת , לא אחת בגלל שאין ללקוח יכולת לתקצב שני עוקבים , החוקר העוקב נדרש לבצע עבודה , שמצד אחד מאד מגדילה את חשיפתו, מצד שני לבצע מעקב רגלי ומעקב רכוב.

הטכנולוגיה  הקיימת כיום מאפשרת בנסיבות מסוימות לבצע מעקב טכני, דהיינו העוקב  יכול לראות בזמן אמת היכן נמצא רכב הנעקב. אין נוסחה לביצוע מעקבים. כל מעקב שונה. יש מעקבים הדורשים מספר רב של עוקבים, במיוחד כאשר האובייקט זהיר, מסתתר , ורגיש , יש מעקבים רגליים אחרי אובייקטים, מעקב כזה דורש צוות , עוקב רגלי מוגבל לחלוטין בעת הנעקב עולה על רכב.

עוקב רגלי העולה אחרי נעקב באוטובוס חסר אונים ללא סיוע עוקב נוסף. המעקבים בארץ נעשים בדרך כלל לצורך איסוף ראיות לצורך אימות או הזמה של חשד . עישון סמים, בגידות  של בני זוג , גניבות מהעבודה בריחה  מהבית , ריגול תעשייתי , איתור אנשים, איתור רכוש ונכסים, בדיקת זכות בעלות ברכב , חשדות להימורים, וזה רק על קצה המזלג.

לכן בעת שהנכם פונים אל משרד חקירות מקצועי ומורשה. כדאי שתבינו כי החזקת עוקב מקצועי הוא תנאי בל יעבור לקבלת תוצאות מקצועיות על ידי המשרד.

הרבה אנשים מנסים לעשות "עבודה עצמית" ולבצע מעקב לא מקצועי לאימות חשדות מכל הסוגים. אולם אינם מבינים כי הם עוברים על החוק. היות אם תוגש נגדם תלונה על הטרדה, יפתח נגדם תיק פלילי.

משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב