דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים - דגשים 

מאת    [ 19/11/2009 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2009 פעמים ]

עיצוב אתרים - על חשיבות הרושם הראשוני

מדוע כדי להשקיע במלאכת עיצוב אתרים? מאחר ומחקרים רבים מוכיחים כי השניות הראשונות והרושם שנוצר בנו בשניות אלו, הם אלו שיקבעו במידה רבה את הצלחתו של אתר אינטרנט. עיצוב אתרים הינו תחום מורכב שטומן בחובו מאפיינים רבים, יישומים וטכנולוגיות, אך בסופו של יום, חשוב להדגיש כי הגולש יעדיף פשטות ופונקציונאליות. אם גולש יכנס לאתר אשר מחד מעוצב בצורה נעימה לעין ומאידך הינו קל לתיפעול, אזי הוא יהנה מחווית הגלישה באתר יותר מאשר גולש שיגלוש באתר רווי אלמנטים גראפיים המקשים על הניווט בו. חשוב להבין כי הגולש באתר הינו לקוח פוטנציאלי ולקוח מרוצה, ממליץ לחברים ולכן חשוב להשקיע משאבים ומחשבה במלאכת עיצוב אתרים כך שהעיצוב יהפוך את האתר לנעים ובהיר.

דגשים לעיצוב אתרים

ישנם מספר דגשים שחשוב להקפיד עליהם במלאכת עיצוב אתרים. ראשית, יותר זה פחות- תמיד כדאי להעדיף עיצוב אתר נעים לעין ולא עמוס מידי. לעיתים עומס יתר ויזואלי עלול לגרום לבילבול בקרב הגולש, דבר שנרצה להימנע ממנו. במידה והגולש יחוש תחושת בילבול ואי נעימות, לא יעבור זמן רב עד אשר הוא ינטוש את האתר לטובת המתחרים. רצוי להיצמד לפורמט מסויים ולשים דגש על פונקציונאליות וידידותיות למשתמש לצד עיצוב אתרים פשוט. אתר שכולו מעוצב בטכנולוגית פלאש לדוגמא, אמנם יביא להשקת אתר אינטרנט יפה אך הוא לא יהיה מתאים לקריטריונים של גוגל ולכן לא יחשב יעיל מן הבחינה השיווקית, שכן יהיה קשה למצב אותו בראש תוצאות החיפוש.
עיצוב אתרים יעיל מתבסס על הכרות עם העסק, הוא כרוך במחקר מעמיק ובהכרת הזירה העסקית שבה האתר פועל ולכן, חשוב לשכור שירותים של חברת עיצוב אתרים מנוסה ומקצועית, כזו שמכירה את קהל היעד ויש לה ניסיון רב בעולם התדמית החזותית.

עיצוב אתרים ושיווק


כבודו של עיצוב אתרים במקומו מונח בכל הנוגע לקידום ושיווק עסק. חשיבותו של אתר אינטרנט עבור עסק גדולה לאין שיעור. כיום בעידן האלקטרוני, כאשר אנשים מחפשים כל דבר באינטרנט, שואבים ממנו מידע, מביעים שביעות רצון או מורת רוח עבור שירות מסויים, עורכים השוואות מחיר, מתייעצים, מתכתבים בפורומים, צ'אטים ובלוגים ועוד, מי שלא שם, כאילו לא קיים. אתר אינטרנט הינו חלון הראווה של כל עסק המכבד את עצמו, ובעזרת חברת עיצוב אתרים מקצועית ניתן לירות את יריית הפתיחה לקידום ולמינוף העסק וכך, באופן עקיף, להביא להגדלת היקף המכירות - באופן משמעותי.

חברת LoadStyle מתמחה ב - עיצוב אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב