דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי סיעוד לקריירה בעלת משמעות 

מאת    [ 19/11/2009 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 3609 פעמים ]

לימודי סיעוד – לקריירה בעלת משמעות

 

לימודי סיעוד הם מסלול לימוד מאתגר ומרתק אשר פותח בפני צעירים רבים את הדלת לקריירה בעלת משמעות והשפעה חיובית על סביבתם. אכן, בעולם המהיר של היום, בו מרבית האנשים עובדים אך ורק למען עצמם, קשה למצוא תחומי עיסוק אשר מאפשרים להתפתח כאדם כמו גם כמקצוען. למרבה המזל, לימודי סיעוד הוא מסלול לימוד שכזה. אלפי בוגרי לימודי סיעוד עובדים כיום בשלל עבודות בעלות משמעות, ומסייעים לאלפי בני אדם אחרים להחלים ולהשתקם. במילים אחרות, אם גם אתם מעוניינים לעשות בחייכם משהו גדול מעצמכם, אזי לימודי סיעוד הם מסלול הלימוד שנועד עבורכם.

 

 

לימודי סיעוד – לחיות לא רק למען עצמך

 

לימודי סיעוד הם תנאי הכרחי להשתלבות בשלל תפקידים בשלל מוסדות רפואיים. לפיכך ניתן למצוא אלפי בוגרי לימודי סיעוד אשר עובדים בבתי חולים, מרפאות מקומיות ובתי אבות בתור אחים ואחיות, מטפלים, מגישי עזרה ראשונה, מנהלים אדמינסטרטיביים ועוד.

כמו כן, לימודי סיעוד מסמיכים את הסטודנטים לעבוד בתור מטפלים סיעודיים אישיים, תפקיד מאתגר, משמעותי ומרגש במיוחד אשר הביקוש אליו הולך וגדל בשנים האחרונות בארץ ובעולם כולו. שלל תפקידים אלו מאפשרים לבוגרי לימודי סיעוד לקחת חלק במערך הרפואה במדינת ישראל, לסייע לאנשים במצוקה, להקל על כאבם, ולעזור להם להחלים. מן הסתם האחריות הרבה על בריאותם של בני אדם אחרים דורשת מבוגרי לימודי סיעוד להיות מקצוענים מיומנים ובעלי שליטה במגוון רחב של תחומי ידע הנוגעים בטיפול בבני אדם אחרים. לפיכך במהלך לימודי סיעוד ילמדו הסטודנטים על גוף האדם, מתן עזרה ראשונה, ביולוגיה, מדעי הרפואה ועוד מקצועות אשר יסייעו להם טפל בבני אדם אחרים. כמו כן, על מנת לסייע לבוגרי מסלול זה לבצע את תפקידם כהלכה, שלל קורסים נוספים במקצועות תומכים ומשלימים נלמדים – פסיכולוגיה ותמיכה נפשית, כלכלה, ניהול ואדמיניסטרציה ועוד. יש לציין כי תכנים אלו נלמדים במהלך לימודי סיעוד הן במתכונות של הרצאות פרונטאליות והן במתכונת של שיעורים מעשיים בכיתות ואף בשלל בתי חולים (כמו מאיר או אסף הרופא).

 

 

לימודי סיעוד – בואו לעשות עולם יותר טוב

 

לימודי סיעוד לתואר ראשון הוא מסלול לימודים אשר נמשך כארבע שנים. ניתן להשתלב במסלול לימודי סיעוד בשלל מוסדות אקדמאיים ברחבי הארץ – עשרות מכללות מכשירות אלפי מטפלים סיעודיים מדי שנה, כמו גם חוגי הסיעוד של האוניברסיטאות השונות (כמו חוג סיעוד בן גוריון בבאר שבע). כמו במסלולי לימוד רבים אחרים, ישראל היא מובילה עולמית בתחום של לימודי סיעוד, כך שבוגרי מסלול זה הם מטפלים ברמה גבוהה ביותר אשר יכולים להשתלב בעבודה בקלות בארץ ובחו"ל.

 חשוב לציין כי התכנים והטכניקות הנלמדים במסגרת לימודים אלו במדינת ישראל הם מהמתקדמים ביותר בעולם תודות למאות ואלפי בוגרי תואר שני ודוקטורט בלימודי סיעוד. בעלי התארים המתקדמים של לימודי סיעוד, בנוסף לפעילותם החשובה בעשייה היום יומית, עומלים ללא לאות לשם פיתוח טכניקות סיעוד וטיפול אשר נלמדות במסגרת לימודי סיעוד בארץ ובעולם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב