דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות - מי לא אוהב לצאת לטיול משולב באטרקציה 

מאת    [ 18/11/2009 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 2412 פעמים ]

מי מאיתנו לא אוהב אטרקציה? כל אחד מאיתנו בוחר את החוויות המועדפות עליו. יש כאלו שיעדיפו חוויות ימיות, אחרים שיעדיפו דווקא טיולים יבשתיים וכו'. בישראל זה התחיל ממש להתקדם התחום והרבה אתרים וחנויות של מתנות מציעות הזמנות של אטרקציה מתוך מגוון רחב, כשאנחנו מדברים על אטרקציות, חובה להזכיר את המדינה הכי מזוהה בעולם עם התחום - ניו זילנד. בניו זילנד תוכלו למצוא מגוון רב של אטרקציות כמו: כדורי ענק מתגלגלים בירידה מסחררת, בנג'י מטורף ועוד חוויות מגוונות ומלהיבות. בישראל ישנן אטרקציות אולם הן בסדר גודל קטן יותר. יש לי חבר שמכור למצנחי רחיפה, בעיניו, אטרקציה כמו מצנחי רחיפה הם סם החיים והוא מוכן "לסבול" בעבודה על מנת שיוכל להרשות לעצמו את התענוג הלא זול הזה. האופציות קיימות כבר משחר ההיסטוריה, רק ההגדרה שלהן השתנתה. אני יכול להגיד שבשבילי שיט קיאקים ואבובים נחשבים לאטרקציות מטורפות ולעומת זאת, יהיו כאלה שיצחקו רק על הזכרת שיט בירדן כאטרקציה. הכל בחיים זה פרופורציה וגם בתחום הזה אין הדבר שונה.

הדבר החשוב ביותר שעושה אטרקציות למה שהן, הוא לדעתי האדרנלין המשתולל בגוף במהלך האטרקציה. הדופק המואץ, ההתרגשות והזיעה הקרה כל אלו הם מצרכים חובה על מנת שתוכל להתהדר בכינוי אטרקציה. לכן לדעתי אין לנו מה להתעסק בהגדרות משום שיהיו כאלה שהלב שלהם יהלום כאשר הם ייכנסו למימי הירדן הסוערים ויהיו כאלה שבשבילם זה לא יותר מאשר טבילה.

אטרקציות צריכות להיות משהו שונה, ממש כמו נווה מדבר באמצע הישימון ככה צריכה לנצוץ האטרקציה על רקע החיים השלווים והנינוחים שלנו. צריכות להגיע, לתת לנו את מנת האדרנלין הדרושה שלנו ואז לתת לגוף להירגע עד המנה הבאה. לא סתם אומרים שהאנשים שאוהבים אטרקציות הם מכורים. ההתמכרות לאטרקציות מגיעה משום שהגוף מתרגל למנת האדרנלין הקבועה שלו מידי חודש וכאשר הוא לא מקבל אותה הוא מתנהג כמו מכור. בישראל ישנה מודעות גבוהה מאוד לתחום ויותר ישראלים החלו להתמכר לעניין. ניתן למצוא חומר רב באינטרנט ובמועדונים השונים המציעים מגוון של אטרקציות ייחודיות. לפני שהולכים לבדוק חוויות מעניינות כדאי שתבדקו שהחברה המציעה את זה היא חברה אמינה, משום שבתחום הזה הבטיחות היא מעל הכל ולפני הכל. ככה שכל מה שנותר לי לומר לכם לפני הקפיצה הראשונה שלכם זה רק דבר אחד. תבלו.

נכתב ע"י צוות קופירייטינג לאתרים וחלק משרות לאתר אטרקציות פלוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב