דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת פנים ללא ניתוח פלסטי בעזרת מכשור קוסמטי ביתי 

מאת    [ 18/11/2009 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 2533 פעמים ]

מזה שנים יודעים אנו כי נהוג להשתמש בתכשירים קוסמטיים לשמירה על עור הגוף ולהאטה של תהליך ההזדקנות. כיום, לעומת זאת, ידוע ומוכח כי רוב מוצרי הקוסמטיקה יכולים לשמור על עורנו ולהעניק לו הרגשה נעימה, אך האטה אמיתית של קצב הזדקנות העור? ברוב המקרים התשובה הינה שלילית. גם שימוש מופרז במוצרי קוסמטיקה אינו מומלץ כיוון שהעור בא במגע עם חומרים רבים שחלקם מזיקים לבריאותנו.

כיום ניתן להעלים קמטים ללא ניתוח פלסטי בעזרת מכשור קוסמטי ביתי ולהינות מתוצאה של מתיחת פנים ללא כאבים ותופעות לוואי, כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות איך נעלמים הקמטים. בזכות מכשורים חדישים וטכנולוגיות מפותחות, ניתן להיעזר במכשירי קוסמטיקה ביתיים וקלים לשימוש ולטפל בעור בצורה מקצועית ונוחה. בעזרת המכשירים הייעודיים ניתן להספיג חומרי לחות, הזנה, הבהרה וטיפוח קוסמטיים אל פנים העור, להפחית קמטים, לחדש ולהבהיר את העור. טיפולים בטכנולוגיות חדשניות אלו נמכרים במכוני יופי במחירים גבוהים מאוד, אך כיום, כאמור, ניתן ליהנות מכול אותן טכנולוגיות אשר הותאמו לשימוש ביתי קל בטוח ונוח.

הטיפול בעור בעזרת מכשורים קוסמטיים הוא פעילות ספורטיבית וממריצה בשכבות העמוקות של העור. פעילות זו ממריצה את הפעילות הטבעית של גופנו שהולכת ופחתה עם השנים ומסייעת באופן משמעותי בהאטת קצב הזדקנות העור. טיפול מתמיד הינו גורם חשוב מאוד בהצלחת הטיפול והשגת התוצאות הרצויות לאורך זמן.


המכשירים פועלים במספר טכנולוגיות שונות:

 

בטכנולוגיית טיפול באור אינפרה אדום רחוק נעשה שימוש בגלי הפוטון המסייעים לעור בספיגת חומרי הזנה ולחות, מבהירים כתמים ומייפים את העור, מעכבים את הזדקנות העור והקמטים מכווצים נימי דם מורחבים, מכווצים נקבוביות ומהדקים את העור.מכשיר היופי החכם לעיסויי באניון משלב טיפול בטכנולוגית קרני האור ומאמץ בפעילותו את תיאורית האופטיקה תורת האור, ממיס ומפרק במהירות כתמים וכתמי גיל, כולל כול סוגי הפיגמנטציה שנוצרת במהלך השנים על פני העור. 

 


אולטראסוניק. במכשיר האולטראסוניק נעשה שימוש בטכנולוגיית האולטרה סאונד על ידי שימוש בגלי קול בקצב של מיליון פעימות בשנייה. המכשיר יעיל לטיפולי אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, טיפול בצלוליטיס והצרת היקפים. הרטט בתדר גבוה וייחודי של מיליון פעימות בשנייה יעיל מאד להגברת חדירות העור ולהחדרת חמרי הזנה קוסמטיים דרך הקרום המבודד של העור וכך ליישם את הפונקציה העיקרית של הוספת מים לתאים והחדרת חומרי הזנה לעור.


גלווני. בטכנולוגיית הגלווני מתבצע תהליך של פעימות המייצר יונים בעלי מטען חשמלי שלילי או חיובי. השימוש ביונים הללו משפר את חילוף החומרים וכושר הספיגה של העור וכך מאפשר לחומרי ההזנה לחות והבהרה מסיסי מים להגיע לעומק העור ולשמור על עור בריא ומטופח. טכנולוגיה זו מאפשרת החדרת חומרים מסיסי מים לעומק העור, המרצה של מחזור הדם וחילוף החומרים בתאים. מכשירים גלוונים יכולים לבצע פעולת ספיחה לניקוי או החדרה להחדרת חומרים .

 


ביומימטיקה. פירוש המילה ביוונית הוא "חיקויי חיים", למעשה חיקויי תהליכים טבעיים, ללמוד מהטבע לצורך המצאה ואו פתרון בעיה אנושית. טכנולוגיית ביומימטיקה חוקרת את צורת הפעילות של הטבע על מנת לחקותה לצורך פתרון בעיה אנושית כלשהיא. שיטה חדשה בשם "מוחק הקמטים" מאמצת את טכנולוגיית הביומימטיקה על ידי שימוש באלקטרודה להולכת מיקרו זרם על פני שטח הקמטים לשכבת הדרמיס שמתחתם. שיטה זו מחקה את אנרגיית גלי הפוטון של המוח על מנת להאיץ את יכולת הסינתזה של הקולגן ושל פקטור הגדילה של האפידרמיס האנושי, לשיקום מבנה הגמישות התומכת, כדי להחליק בהדרגה את הקמטים העמוקים.

רקמת עור האדם בנויה משלוש שכבות: שכבת האפידרמיס החיצונית, שכבת הדרמיס האמצעית ושכבת ההיפודרמיס, המורכבת משומן ורקמת חיבור. רקמות האפידרמיס מגנות מפני חומרים מזיקים ותנאים סביבתיים אחרים על ידי חומת ההגנה של העור. קרום ההגנה בשכבת האפידרמיס מגן על העור על ידי בידוד העור מחומרים חיצוניים מזיקים, אולם הוא גם חוסם את ספיגת ההזנה, ושמירה על חומרי ההזנה והלחות של בעור כלומר חומרים קוסמטיים לעולם לא יחדרו אל ההיפודרמיס השכבה בה נוצרים הקמטים, לחות וחלבון הקולגן בשכבת הדרמיס הם החומרים החשובים ביותר לריכוך העור ולשמירה על עור בריא ומטופח.


מחסור במים בשכבת הדרמיס יגרום לעור יבש ולקמטוטים בעור, בעוד שחוסר הזנה יגרום להפחתת הפרשת חלבון הקולגן וכך החלק הסיבי של הדרמיס ייסדק ויוצרו קמטים. שכבת ההיפודרמיס מורכבת בעיקר מרקמת שומן ורקמת חיבור ותפקידה הוא בעיקר לתמוך בעור, לדחוס ולרכך אותו. שקיעת רקמת החיבור תגרום גם לדלדול הפנים ולקמטי זיקנה. באופן סטטיסטי רק 15% מחומרי ההזנה הקוסמטיים נספגים לתוך העור באופן מלא, כאשר אנו מורחים תכשירים קוסמטיים באופן ידני.

שי כהן מדיקל ביוטי התעש 20 כפר סבא 09-7947129 052-4543059 email: shaycoh@012.net.il site: http://www.medical-beauty.co.il blog: http://medicalbeauty.cafe.themarker.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב