דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תארגנו חוג לילדים בבית ותחסכו כסף 

מאת    [ 18/11/2009 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 5250 פעמים ]

השנה התאמצנו לחפש רעיונות רבים לחסוך כסף בכל מיני תחומים, אבל לא סתם רעיונות, אלא רעיונות שמאפשרים לחסוך כסף בלי מאמץ רב או ללא מאמץ כלל, הכי טוב. חשיבה מחודשת על הצרכים שלנו ואיך אפשר ליישם רעיונות פשוטים כדי להמשיך לחיות טוב, אפילו טוב יותר, אבל להוציא פחות כסף תוך כדי יעזרו גם באיזון חשבון הבנק, או בחיסכון כסף לכל מטרה ראויה והכי חשוב: באופן כזה באמת נשאר מספיק כסף לכל מה שאנחנו צריכים ורוצים.

הפעם על איך לעשות חוג לילדים בבית שאנו לא חייבים להפעיל אותו בעצמנו, וכך לחסוך כסף וגם נסיעות והסעות. כבר דובר בבלוג זה רבות על העשרה לילדים חינם, פעילויות עם הילדים ורעיונות לבילוי משפחתי זול או חינם. הפעם על חוגי העשרה, והאמת היא שזה לא מסובך בכלל. הנה כמה רעיונות, קחו את חלקם או חלק מכל רעיון והרכיבו לעצמכם חוג מושלם בעלות נמוכה.

אם יש לכם כמה ילדים, ההוצאות על חוגים יכולות להיות כאב ראש לא קטן, ולא רק כסף הוא הנושא כאן אלא גם ההסעות ממקום למקום, במיוחד אם יש יותר מילד אחד, כל הסיפור הופך ללוגיסטיקה לא פשוטה בעליל. קיום חוג אצלכם בבית יחסוך לכם כסף וגם את "מי מסיע את מי ולאן".

התארגנו עם כמה חברים קרובים של הילדים, כאלה שגם יש להם הורים משתפי פעולה שנעים לעשות איתם דברים יחד.

1. בררו עם מדריכי החוגים באזור שלכם או מדריכים בנושאים שונים האם הם יכולים להגיע לחוג אצלכם בבית אחת לשבוע ועלויות. בחוגים רבים מספר המשתתפים אינו עולה על 10 וישנו התשלום עבור האולם או הכתה שבו מתקיים החוג. כאן תוכלו לסכם עם המפעיל או המדריך מחיר תוך התחשבות בכך שעלויות המקום נחסכות לכם ולו, הרי אתם תורמים את הבית שלכם לקיום החוג.

2. ישנן כמה אפשרויות לתקצוב מול ההורים האחרים: או שמחליטים שכולם משלמים סכום זהה וכולם נהנים מכך שעלויות המקום נחסכות  או שמסכמים כי אתם פטורים מתשלום עבור החוג או מקבלים הנחה משמעותית מכיון שהחוג מתקיים בבית שלכם – במקרה כזה חסכתם המון כסף, למעשה את רוב עלות החוג. אפשר גם לסכם כי החוג יתקיים מדי חודש בבית של מישהו אחר כדי לחסוך לעצמכם כאב ראש ולאפשר לילדים שלכם גם להתאורר ולצאת לחוג בבית אחר.

3. אופציה נוספת וחביבה לקיום חוגים חינם: התארגנו כמה הורים וקיימו סדנאות קצרות לקבוצת הילדים ללא תשלום, בעצמכם וכל אחד על פי ניסיונו וכשרונו. כל הורה טוב במשהו, זה וודאי: בישול, יצירה, בנייה בלגו, מדע, כימיה, תנ"ך, אנגלית, תנועה, תיאטרון, סריגה, אורגמי, ריקודי עם, מחשבים ואפילו כדורגל. 

 מה תרוויחו? ביום שאתם מקיימים את החוג: שעת איכות עם הילדים, בלגן גדול בבית וקבוצת ילדים מאושרים וילד אחד מיוחד שגאה בכם ההורים במיוחד. בכל שאר הימים: תרוויחו מכשרונם וניסיונם של הורים אחרים, תרוויחו גם 45 דקות של שקט נוסף להעשרה החינוכית והמהנה, ותרוויחו כסף. אפשר לקבוע שכל הורה מכין סדנא בת חודש, כלומר 4 מפגשים בתחום שלו. זה מאוד תלוי בתחום וברמת הריכוז של הילדים, ויכול מאוד להיות שסדנא של 2-3 מפגשים בהחלט מספיקה. אם רוצים למתוח טיפה את רמת העניין ולספק סדנא לחודש ואפילו חודשיים, אפשר להתרכז במשימה או פרוייקט בכל סדנא, למשל: הצגה, הכנת ארוע או ארוחה וכדומה. שיהיה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב