דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מציידת חברות עם יותר אופציות להגנה על נתונים רגישים 

מאת    [ 18/11/2009 ]

מילים במאמר: 714   [ נצפה 1916 פעמים ]

סימנטק הכריזה על Data Loss Prevention 10 – פלטפורמת למניעת אובדן נתונים (DLP) הפתוחה הראשונה בתעשייה, הנותנת ללקוחות יותר אופציות לאתר ולתקן בעיות אובדן נתונים.

שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, מציין כי מאחר שארגונים שואפים לרכז את אסטרטגיות האבטחה שלהם סביב מידע, מניעת אובדן נתונים הופכת לחיונית.

כדי לעזור ללקוחות להגן טוב יותר על נתוניהם הרגישים, פלטפורמת ה- DLP הפתוחה של סימנטק מאפשרת לארגונים למנף ביעילות את המודעות לתוכן בפריסות אבטחה כלל ארגוניות ולבצע פעולות המאבטחות נתונים ומונעות את אובדנם.

 

Data Loss Prevention 10 תאפשר לחברות ליישם הצפנה וניהול זכויות ארגוניות (ERM) על בסיס תוכן, ותשתלב עם פתרונות סימנטק נוספים. "על-ידי פתיחת פלטפורמת ה- DLP שלנו, אנו נותנים ללקוחות בחירה רבה יותר וגמישות, שנועדו להגן טוב יותר על המידע הרגיש בסביבת ה- IT הייחודיות שלהם", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "זהו צעד נוסף לקראת מימוש החזון של אבטחה ממוקדת במידע אמיתית, באמצעות הרחבת מודעות לתוכן לשכבות רבות של אבטחה".

 

יישום הצפנה ו- ERM מבוססים על תוכן

·         יכולת ה- FlexResponse החדשה של Data Loss Prevention 10 תעזור לצוותי אבטחה ליישם הגנה מבוססת מדיניות לקבצים המכילים נתונים מסווגים, כולל הצפנה או ERM. עד עתה, אינטגרציה של מערכות DLP עם פתרונות IT אחרים דרשה תהליכים ידניים.

·         על-ידי שותפות עם ספקי צד-ג' מובילים, כולל GigaTrust, Liquid Machines, Oracle  ו- PGP, סימנטק תציע ללקוחות את המגוון הרחב ביותר של אופציות טיפול משולבות.

·         לדוגמא, חברה המגבילה גישה להסכם מיזוג לקבוצה קטנה של אנשים, תוכל להנחות בקלות את מדיניות ה- DLP שלה לסווג נתונים ולהשתמש בשירותי ניהול זכויות Active Directory של מיקרוסופט (RMS) ליישום ERM לעותקים של תוכן זה ומתן הגנה נקודתית.

 

שימוש נרחב ב- DLP Intelligence

·         תמיכה חדשה ב- XML ו- Web Services תאפשר ל- Data Loss Prevention 10 לשלוח אוסף נתוני DLP לכל יישום או מערכת דיווח, כולל תצוגות אבטחה ארגוניות ופתרונות עמידה  בתקנות, כמו Symantec Control Compliance Suite.

·         לדוגמא, אתר סחר אלקטרוני עשוי להתחיל בשימוש ב- DLP לזיהוי שרתים עם נתונים הנכללים בתקנות PCI DSS. על-ידי העברת מידע זה ל- Control Compliance Suite של סימנטק, נתוני אירוע ה- DLP יכולים לשמש למתן עדיפויות לשרתים אלה עבור ביקורת תכופה יותר לאספקת סקירות נוספות למקומות בהם מאוחסנים נתונים רבי ערך.

·         יכולות יבוא/יצוא חדשות יאפשרו לארגונים לשמור על עדכון מדיניות מול תקנות חדשות, כמו גם לשתף פעולה ולבצע חילופי מדיניות לשיתוף בנהלים מומלצים, עם משתמשים אחרים.

 

שילוב עם פתרונות סימנטק אחרים

·         אינטגרציה חדשה עם Symantec Workflow תאפשר למשתמשי Data Loss Prevention 10 להפעיל פעולות מבוססות מדיניות, כמו הצפנה אוטומטית ונעילת נקודות קצה על-ידי Symantec Endpoint Encryption ופתרונות אבטחה אחרים מסימנטק, או ספקי צד-ג'.

·         לדוגמא, במידה ועובד מנסה להעביר מידע מסווג לכונן USB, מאפשרת מערכת Data Loss Prevention 10 להפעיל את Symantec Endpoint Protection לנטרול השימוש ב- USB דרך תהליך פשוט.

·         משתמשים של פתרונות אבטחת אימייל בשיטת תוכנה כשירות (SaaS), כמו MessageLabs Hosted Email Encryption (שירות דוא"ל של סימנטק), יוכלו לנטר, להגן ולספק באופן מאובטח מידע חשאי בדואר יוצא, בלי לדרוש תשתית Email gateway באתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב