דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכרז ייחודי ושחמט 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 2102 פעמים ]

שחמט הוא משח עתיק שבו החכם יותר תמיד מנצח. גם בשיטת מכרז ייחודי, החכם יותר לוקח את כל הקופה ואת המוצר הנחשק. בוא ללמוד על משחק עתיק ומכרז חדשני ולמה חשוב לדעת איך לשחק בשניהם.

מכרז ייחודי ומשחק השחמט פועלים על אותו עיקרון – החכם מנצח. כמו בשחמט, גם בשיטת מכרז ייחודי צריך לדעת איך לשחק ובאיזה גורמים להתחשב. אך קודם כל נסביר קצת על שני האלמנטים הללו.

מכרז ייחודי

מכרז ייחודי היא שיטה שהתפתחה בשנים הארונות והביאה למהפך אמיתי בדרך בה אנחנו חושבים על קניות באינטרנט, על מכרזים באופן כללי ועל מכירות פומביות בכלל. מכרז ייחודי יכול היה להתפתח רק בתנאים של האינטרנט, כלומר, כמות אדירה של אנשים היכולים להגיש הצעה. מכרז ייחודי אומר כי ההצעה הייחודית ביותר היא זו שזוכה. כלומר, אם הגשת הצעה הזהה להצעה אחרת, שתי ההצעות נפסלות. לעומת זאת, אם הגשת הצעה שאף אחד אחר לא הגיש, זכית במוצר.

מכרז ייחודי מאפשר מחיר מוצר מחיק וכמות זוכים גדולה מהרגיל. המוצרים יכולים להיות מכונית יוקרתית, דירה חלומית או כסף מזומן. תלוי בך.

שחמט

משחק השחמט הומצא במאה -6 לספירה בהודו. מאז ועד היום שחמט נחשב משחק לאנשים חכמים, למה? מפני שהוא דורש חשיבה מרחבית ואסטרטגיה משתנה באופן דינמי. על השחקן להפיל את המלך ובדרך לתכנן ארבעה וחמישה מהלכים קדימה, להתחשב בהתקדמות של היריב, לנתח אותו פסיכולוגית ולהיות מרוכז ונכון להגיב בכל מצב. העובדה שמיליוני אנשים מכורים למשחק הזה רק מלמדת על איכותו כי רבה.

שחמט ומכרז ייחודי

שיטת מכרז ייחודי היאה לעולם את הבשורה כי לא החזק הוא השולט אלא דווקא החכם. בניגוד לשחמט בו המנצח זוכה בעיקר לכבוד, בשיטת מכרז ייחודי המנצח זוכה במוצרים שווים באמת.

כמו בשחמט, גם בשיטת מכרז ייחודי תכנון מוקדם נדרש. כמו בשחמט, גם במכרז ייחודי צריך לגבש אסטרטגיה, לחשוב כמה צעדים קדימה, להיכנס לראש של היריבים, לצפות את מהלכיו ולהגיב בהתאם.

שחקן שחמט מקצועי מתאמן כל הזמן על המהלכים שלו, מנסה לשפר ולשכלל אותם עוד ועוד. שחקן בשיטת מכרז ייחודי חייב לעשות אותו הדבר. ישנם מכרזי תרגול רבים כמו באתר בונקר מכרזים, למשל, בהם אפשר לגבש טקטיקה וללמוד את המשחק.

כמו בשחמט, גם בשיטת מכרז ייחודי, לפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד. יותר מכך, שחקן טוב יודע מתי הוא יכול לנצח ומתי לפרוש. הוא יודע את מי הוא יכול לנצח ואת מי לא. הוא יודע לבצע מניפולציה מתוחכמת כדי שהיריב יחשוב שהוא מנצח ואז לתקוף בהפתעה. כל הפרמטרים האלה פועלים גם בשיטת מכרז ייחודי. נסו ותיווכחו בעצמכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב