דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקירות - מעקב אחר בגידה 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 632   [ נצפה 3222 פעמים ]

איציק היה מכר ולקוח  ותיק שלי. בעבר ביצעתי עבורו מעקב אחר עובדת זרה שהייתה מטפלת של ילדיו ושהיה לו רומן איתה, בעת שהיה נשוי והבחורה, שחשבה שכוונותיו אינן רציניות וחששה מהרומן האסור שהחל להתרקם החליטה להיעלם. איציק מסר לי על מיקום של דירה בה התגוררה ככל הידוע לו חברתה, העביר לי תמונה שלה וכך החל המעקב. 

אני איתרתי את הכתובת, ישבתי בתצפית במשך מספר ימים בשעות שונות עד אשר אותרה הבחורה. ערכתי מעקב אחריה ובסופו של דבר איתרתי את כתובתה.  עברו מאז 4 שנים ואיציק בא לבקר. 

"מה חדש?" שאלתי ואיציק השיב: "הרבה, בינתיים התגרשתי מאשתי, עשיתי ילד לחברתי הפיליפינית שנמצאת כרגע בהיריון עם הילד השני...". "אני כרגע עוסק בגיור של החברה וסידורים לקראת חתונה איתה, אבל זו לא הבעיה". 

 "ומה קורה עם אשתך?".

הסיפור לדבריו היה שהוא נמצא בהליכי גירושין מאשתו ובמסגרת הסדרי הראיה של ילדיו הוא מגיע פעמיים בשבוע לדירת אשתו כדי לראות את הילדים ולשחק איתם.  יש לו שני ילדים מאשתו, בן 10 ובן 6. הוא נוהג להגיע בשעות אחר הצהריים, משחק עם הילדים ובתוך כך נרדם בסלון.

לדבריו התעורר לאחרונה פעמיים אחר חצות, כדי ללכת לשירותים, ראה שאשתו לא בבית ומאחר שהיה מאוד עייף חזר לישון.  בבוקר כששאל את אשתו, בפעם הראשונה, אמרה לו שהוא חולם ובפעם השנייה כשאף התקשר אליה באמצע הלילה למכשיר הנייד ולא נענה,    סיפרה לו אשתו  בבוקר שלא חשה בטוב, לא רצתה להעיר אותו והלכה לבדה לחדר המיון של בית החולים הקרוב. 

אשתו סירבה להציג בפניו מסמכים של בית חולים או חדר מיון ואף כעסה על כך שהוא אינו מאמין לה ובזה הסתיים העניין.  איציק מגיע לדבריו בכל פעם לדירת אשתו כשהוא מאוד עייף ולא מצליח להחזיק מעמד או להתעורר באמצע הלילה (כדי לראות אם אשתו בבית)     ואשתו טוענת בלהט שמאז עזב את הבית אין לה קשר מכל סוג שהו עם גבר אחר.

למחרת הפגישה במשרדי התמקמתי יחד עם עוקב נוסף בשעה 22:00 בכניסה לבניין המגורים בו מתגוררת אשתו של איציק, שלומית.  בשעה 01:30 הבחנו בשלומית יוצאת מהיציאה האחורית של הבניין והולכת ברגל במהירות.

 שלומית נכנסה לבניין ברחוב המקביל והחלה לעבור בין החצרות.

בחצר השנייה איבדנו אותה. 

ערכנו סריקה מהירה באזור ושלומית לא נמצאה. התקשרתי מייד לאיציק, הערתי אותו ודיווחתי על כך ששלומית נעלמה, ביקשתי שינסה להישאר ערני ושברגע שתחזור שיודיע לי. השארתי את העוקב השני בנקודה בה איבדנו את הקשר עם שלומית ופתחתי  בסריקות בחצרות הבתים הסמוכים. 

בסמוך לשעה 04:30 דיווח לי העוקב שהוא רואה את שלומית יוצאת מאותה חצר ועושה את דרכה בחזרה לדירתה. עדכנתי את איציק וביקשתי שיעשה את עצמו ישן ושלא יגיד דבר. 

כעבור יומיים בשעה 23:00 התייצבנו שוב מול פתח בניין המגורים של שלומית והפעם היינו מתוגברים בעוקב נוסף. עוקב אחד המתין בכניסה לבית ושניים בהמשך הרחוב. בסמוך לשעה 01:30 יצאה שלומית (כהרגלה). ביציאה מהבית הביטה בחשדנות לכל הכיוונים ויצאה בהליכה מהירה. בהמשך נכנסה לאותה חצר, כשאנו, (ששכבנו בין השיחים) עוקבים אחריה  במעבר בין החצרות. 

שלומית עברה 3 חצרות, יצאה לרחוב המקביל, עברה עוד שתי חצרות, שוב יצאה לרחוב מקביל, עברה עוד שתי חצרות ונכנסה לבניין בן 8 קומות. הספקנו לראות שהמעלית נעצרה בקומה השישית. רשמנו את פרטי הדיירים והמתנו בחוץ. 

בסמוך לשעה 04:00 נדלק אור בחדר המדרגות. המעלית הגיעה לקומת הקרקע ושלומית יצאה יחד עם בחור צעיר שליווה אותה לפתח הבניין,  השניים נראו מתחבקים ומתנשקים (צולמו באופן סמוי מ-3 זוויות שונות)  ונפרדו. 

הערתי ועדכנתי את איציק ושוב ביקשתי שיחזור לישון ושלא יאמר דבר. 

למחרת שלחתי למקום חוקרת ממשרדי שביקרה לצורך סקר (על הרגלי הצפייה בטלביזיה) בשלושת הדירות שבקומה השישית ואיתרה את פרטיו המלאים של הגבר שצולם בלילה הקודם. 

הגבר סיפר שהוא נשוי, אשתו נמצאת בחו"ל, מסר פרטים נוספים ובאותה הזדמנות ניסה "להתחיל" עם החוקרת. הפרטים הנ"ל, (כולל הסרט) הועברו לאיציק וממנו לעורך דינו. 

לאחרונה נפגשתי עם איציק במקרה ברחוב והוא סיפר על כך שהחקירה סייעה לו מאוד בהסכם הגירושין, בת זוגו הפיליפינית התגיירה, הם התחתנו  ויש לו כיום 4 ילדים, שניים מאשתו הראשונה ושניים מהשנייה.

    

 

 

מיקי וילקומירסקי  חקירות  משרד חקירות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב