דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית אסטרולוגית שבועית 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 746   [ נצפה 4234 פעמים ]

 

תחזית אסטרולוגית שבועית

15/11/09-21/11/09

 

 

מזל טלה

מעברו של סטורן לבית הזוגיות שלכם מצביע על תקופה ממושכת בנושא זה: התמודדות, הכרת מחוייבות כלפי בן הזוג, שיקום זוגיות ובכלל השקעת מאמצים בתחום זה. לא קל יהיה לכם בתחום זה, אולם זהו מצב מאתגר,מלמד ובונה. השבוע תשקיעו מאמצים רבים בשיקום המערכת הזוגית שלכם וצפויות לכם שעות יפות ונעימות; לעומת זאת קשרים רומנטים עלולים השבוע לעבור זעזוע. ויכוחים וחילוקי דיעות צפויים גם מצד שותפים לעסקים, וטוב תעשו אם תבררו מילותיכם בקפידה. תשומת לבכם לדור הצעיר במשפחה,ובמיוחד בנוגע לקשרים החברתיים שבהם הם בוחרים.

מזל שור

השבוע צפויה לכם עבודה קשה במקום העבודה, אבל בצידה תהיה רווחיות שתפצה על כך. שימו לב שלא להזניח את ענייני הבית באובר וורקהולזם שלכם. אתם שוקלים השבוע להשקיע כסף ברכישה בתחום הנדל"ן או הרכב, עסקה שתבוא באופן מפתיע אמנם אבל בהחלט רווחית.הפנויים שביניכם יבלו לא מעט שעות מרגשות

 

מזל תאומים

השבוע אתם עלולים לגלוש לחילופי מילים קשות עם הורים . אי פשרנות מצידכם במשא ומתן שיש לכם עם גורמים ממסדיים עלולה לגרור אתכם לדיונים משפטיים. האוירה הביתית לעומת זאת תהיה נעימה ורומנטית. חלקכם חושבים על הרחבת העסק וביסוסו בחו"ל  ואתם עשויים לממש זאת השבוע. תצטרכו השבוע להתייחס לדור הצעיר, ובמיוחד בכל מה שקשור בנסיעות ולימודים.

 

מזל סרטן

השבוע אתם עשויים לקבל עזרה מהממונים עליכם. לחילופין יתכן ויעלה בידיכם לקבל הלוואה או מענק מגורם מוסדי. ענייני הבית והקשרים עם בני המשפחה נרגעים ומתייצבים השבוע. בזוגיות עדיין רגיש ולא נוח.

 

מזל אריה

 

השבוע תחושו אכזבה ואפילו כעס על עסקאות והכנסות שמתעכבות ושאינן מתנהלות עפ"י הצפי שלכם. משא ומתן צפוי השבוע עם גורמי ממסד, והוא יסוב סביב נושא המגורים ונסיעות לחו"ל. נקודת האור השבוע היא דווקא האוירה בבית, שתהיה תומכת ותאפשר לכם לנוח ולאגור כוחות לעתיד.

 

 

מזל בתולה

השבוע תהיו במיטבכם, והיכולות שלכם תוכלנה לבוא לידי ביטוי באופן שיאפשר לכם לנצל הזדמנויות הנקרות בדרככם. למרות שתהו הרבה בביתכם, תחושו שאתם מעט בודדים. לעצמאים ביניכם יש אפשרות להגדיל הכנסות השבוע. הכנסות צפויות  גם מהשקעות והימורים. חלק מכם חושבים על ביסוס שותפות עסקית חדשה והשבוע תוכלו לממש זאת, וזו תהיה הזדמנות טובה לשפר את מאזנכם.

 

מזל מאזניים

השבוע תהיה עסוקים בחגיגות משפחתיות ותשקיעו בכך לא מעט זמן וכסף. בבית האוירה והתקשורת עם בני המשפחה נעימה, למרות ש אתם עדיין עסוקים בסגירת מעגלים בכל הנוגע למרחב הביתי ולמגורים. צפויה לכם הפתעה בנושא העבודה, ולמרות שמדובר בנושא שמוכר לכם ואינו חדש עבורכם, עדיין זה משמח אתכם. ענייני חברות ומסגרות חברתיות מאפשר לכם הכנסה נוספת. לעומת זאת הססנות וחוסר החלטיות בתחם הרומנטי עלולים להוות בסיס לעמותים.

 

מזל עקרב

אתם עשויים לגלות פרץ של יצירתיות השבוע במיוחד בכל הנוגע לקריירה שלכם, ובעקבות מאמצים ממושכים שלכם בנושא קיימת אפשרות שתזכו להגדלת הכנסה . אתם עשויים לזכות באופן מפתיע בתוצאות מוצלחות של השקעה שלכם בתחום התקשורת, ובמיוחד בקשר של חברה ומחשבים, ותגרום לכם לא מעט התרגשות. השבוע עלול להיפתח באוירה מעט מתוחה עם בן הזוג בבית , אך היא עשויה להתפוגג בהמשך השבוע.

 

מזל קשת

השבוע עשויה להיווצר מתיחות וחילוקי דיעות בנושאי לימודים גבוהים, טיולים ונופש של הדור הצעיר. חילוקי דיעות יש לכם גם בתחום החברתי . התחום המוצלח השבוע הוא תחום הקריירה ויש סיכוי שתקבלו הצעת עבודה או קידום מגורם חברתי כלשהו.צפויה הפתעה בתחום הביתי.

 

מזל גדי

השבוע אתם חווים תחושת אכזבה מך שהכנסה שסברתם אותה כבטוחה אינה כזאת וזאת למרות הקידום שלו אתם זוכים. תרצו לדבר על כך עם הממונים עליכם ולדון בכך שוב אלא שהם עלולים להיות עיקשים במיוחד ולעמוד בסירובם ואתם עלולים לשקול לוותר ולפרוש, אלא שמצב זה הוא זמני ומוטב שתקחו אויר ושתדחו זאת למועד מאוחר יותר.

 

מזל דלי

חלק מכם שוקל ליזום נסיעה בענייני עבודה, שתתברר כמוצלחת למרות שכרגע היא נתקלת בקשיים כלשהם. אתם עלולים להגיע לחילוקי דיעות עם שותפים לעסקים או לעניינים פיננסיים. יתכן שמדובר גם בחילוקי דיעות אם אחים או שכנים. מוטב יהיה אם תשלטו מעט בעצמכם ותרוויחו זמן  משום שבסופו של דבר חבל יהיה להפסיד את הרווחים הכספיים שבהם אתם עשויים לזכות מעסקאות אלו.

 

מזל דגים

השבוע יש לכם סיכוי להנות ממענק או מהגדלת הכנסות מעבודה.  הדגש השבוע על התחום החברתי ועל עניינים עם חברות או קבוצות. אתם עשויים לצאת באופן מפתיע  לטיול או לנסיעת לימודים בעידודם ובתמיכתם של חברות אלו, דבר שיתברר כעתיד כמעשה נבון ומוצלח. חשוב שתהיו זהירים השבוע מהשקעות והימורים פזיזים.

 

מקור המאמר:

אתר מזלות בכוכבים

 

 

© כל הזכויות שמורות ל: לרונה רוזן-גילה, מזלות בכוכבים   MyAstroStar.co.il / MyAstroStar.com

www.MyAstroStar.co.il

www.MyAstroStar.com

 

 

לרונה רוזן-גילה אסטרולוגית 052-4747102 אתר הבית: מזלות בכוכבים http://www.MyAstroStar.Co.il>

http://www.myastrostar.co.il/?lat=en




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב