דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוחים 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 2079 פעמים ]

לבחור את המסעדה הנכונה- מסעדות שונות מציעות סוגי מאכלים שונים, לעיתים יותר מסוג אחד, כך שמומלץ להכיר מראש את התפריט ואת מה שיש למסעדה להציע. בא לכם הודי- תיאלינדי, כנסו לאתר משלוחים, עברו על מגוון המסעדות בקטגוריה ובחרו את המסעדה המתאימה ביותר. בדרך זו תבטיחו כי המשלוח שלכם יהיה לשביעות רצונכם מהמסעדה הטובה ביותר.

הכירו את מגוון המאכלים שיש למסעדה להציע - רגע לפני שאתם מבצעים משלוחים ממסעדה כלשהי, מומלץ לעיין בתפריט ולדעת בדיוק אילו מאכלים ניתן לקבל במסעדה, כך שתבחרו את המנה שהכי עושה לכם את זה. שימו לב לתוספות שמציעה המסעדה, איזה סוגי עיקריות יש לה. ככל שתדעו מראש מה ברצונכם להזמין, תחסכו זמן ושאלות בעת ביצוע המשלוח.

איזה עסקיות יש במסעדה- רגע לפני שמבצעים משלוחים, מומלץ מאוד לבדוק אילו עסקיות מציעה המסעדה. ארוחות עסקיות בדרך כלל משתלמות יותר  ולכן זוכות לפופולריות בקרב המשלוחים. ברוב אתרי המשלוחים יוצגו העיסקיות בצורה ברורה, בקטגורייה נפרדת, כך שלא תתקשו למצוא אותם ולהבין איזו עסקית עושה לכם חשק.

איזה קופונים יש למסעדה - לפני שאתם מרימים את הטלפון ומבצעים משלוח, מומלץ לדעת האם המסעדה שבחרתם נותנת הטבה, הנחה או קופון כלשהו למזמיני משלוחים, כך שתדעו לוודא שאכן קיבלתם את ההטבה בעת ביצוע המשלוח. חלק מהמסעדות נותנות שתייה או קינוח חינם במשלוח מעל סכום מסוים, חלק נותנות הטבות אחרות. חפשו את הקופון באתר משלוחים שבחרתם , וודאו טלפונית שהוא אכן בתוקף ושיגיע עם ההזמנה.

קיראו ביקורות - אתרי משלוחים בדרך כלל מתחזקים ביקורות של גולשים שביצעו הזמנות מהמסעדות השונות. אל תתעצלו וקיראו מה יש להם להגיד. כמה זמן הם חיכו לאוכל, האם הוא הגיע חם, האם התאכזבו מגודל המנות. כאשר מבצעים משלוח ממסעדה שלא הזמנתם ממנה בעבר, חוות דעת של אנשים שכבר עשו את זה, יכולה למנוע אכזבות.

לאן מתבצעים משלוחים ?לא נעים לבחור מסעדה, לפנטז על המנה שהולכת להגיע ואז להבין שאופס, המסעדה הזו לא עושה משלוחים לאיזור. בכל אתר משלוחים מופיעים האזורים הגאוגרפים בהם מבצעים משלוחים בצורה מסודרת וברורה, שימו לב לפרט זה לפני שאתם מתקשרים להזמין

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע- אף אחד מאיתנו אינו אוהב לחכות זמן רב לאוכל, בעיקר שזמן הארוחה שלנו מוגבל או שאנחנו מתים מרעב. כאשר אתם מבצעים הזמנה, שאלו באופן ברור כמה זמן ייקח למשלוח להגיע, כך שתדעו לתכנן את הזמן ולהנות מהאוכל.

ציינו תוספות חריגות- שירות משלוחים נועד על מנת לאפשר לכם לקבל את הארוחה הטובה ביותר, מבלי שתצטרכו לצאת מהמשרד או הבית. יחד עם זאת, זיכרו שהאוכל מגיע אליכם ולא תוכלו להרים יד למלצר ולבקש עוד רוטב. אם אתם אוהבים עם המנה שלכם יותר מרוטב אחד, רוצים אותה יותר מטובלת, בזמן הזמנת המשלוח זה הזמן לציין זאת, אחרת זה פשוט לא יגיע כמו שאתם רוצים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב