דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטנים - איך צריך לבחור תקליטן 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1937 פעמים ]

בשמם הלועזי די.ג'יז,  הם חובה באירועים רבים כמו חתונות, בר או בת מצווה וימי הולדת, אירועים פרטיים ועוד.  ישנם כאלו הנחשבים כמוסיקאים ואומנים היוצרים מיקסים וסימפולים למוזיקת טראנס, דאנס , האוס, טכנו ועוד. בדרך כלל תקליטנים מסוג זה הם בעלי השכלה מוסיקלית וידע רב בכל מיני סוגים של  מוסיקה.

 

התקליטנים  בחתונות בוחרים את הקו המוסיקלי יחד עם החתן והכלה ובהתאם לטעמם. יחד הם בוחרים את שירי חופה ואת הריקוד חתן כלה הראשון וכמו כן בקשות מיוחדות נוספות. התקליטן מגבש  את הקו מוסיקלי עם הזוג המיועד  ובוחר את השירים בהתאם. חשוב שבין תקליטן והחתן והכלה תהיה תקשורת טובה והבנה. כדאי להיפגש עם כמה חברות להתרשם ולקבל הצעות מחיר ורצוי לקבל המלצות מחברים או קרובים שהתחתנו.לאחר שבחנתם כמה אפשרויות מומלץ לצפות בהם בפעולה, באירוע בו הם מתקלטים או בוידיאו.  יש זוגות  עם קהל שאוהב מוסיקה ים תיכונית ויש זוגות הרוצים בעיקר שירי ארץ ישראל. התקליטן צריך להתאים עצמו לסגנון הדומיננטי ולדעת לשלב סגנונות נוספים. בדרך כלל קהל מורכב מצעירים ומבוגרים ולכן חשוב לשלב בניהם. תלוי כמובן גם בסגנון של הצעירים, כי לא כולם אוהבים טראנס והאוס.  מוסיקת הריקודים חייבת להתאים לקהל ולהיות מגוונת וערוכה היטב, בכדי שהאורחים ירצו לרקוד. אין טעם לקחת תקליטן אם האורחים אוכלים לצלילי מוזיקה ולא קמים לרחבה.

 

התקליטן צריך לדעת לזרום עם  הקהל ולהיענות לבקשות מיוחדות שעלולות לצוץ. התקליטנים צריכים להיות בעלי ציוד הגברה טוב. מערכת ההגברה של התקליטן היא מרכיב חשוב שיקבע את איכות השמעת המוסיקה חשובה גם תאורה איכותית ומערכת גיבוי למקרה של תקלות.

חשוב  לחתום עם התקליטן  על הסכם מפורט למניעת אכזבה או הפרה של הסכמים. צריך לקבוע את סכום הכסף שישולם לו, מה יהיו שעות העבודה ומה קורה עם הזמן מתארך מעבר למה שנקבע. הסכם כזה מונע הפתעות ומצבים לא נעימים.

 

תקליטנים  בבר המצווה קובעים את הקו המוסיקלי בהתאם להרכב המשתתפים. בדרך כלל בבר מצווה הקהל מורכב מקרובי משפחה ומחבריו של נער הבר-מצווה. התקליטן צריך להתאים את ה-מוסיקה לאירועים לקהל של המבוגרים  וגם  לדאוג לנוער. . התקליטן צריך להיות מנוסה ולהכיר את המוסיקה המודרנית  וגם את המוסיקה המתאימה לקהל הבוגר יותר. המוסיקה צריכה להתאים גם לשלבי הערב. מוסיקה רגועה יותר לקבלת הפנים, מוסיקה מיוחדת לטקס שיכולה לכלול אטרקציות שונות  ומוסיקת ריקודים מקפיצה בהמשך.

נכתב ע"י אתר תקליטנים ללונה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב