דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיסוי - לקחת פסק זמן מהשיגרה ולהתפנק בעיסוי 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2144 פעמים ]

מתי לאחרונה לקחתם פסק זמן מהמרוץ של החיים והחלטתם לפנק את עצמכם? אם אינכם יכולים להיזכר בכך, סימן שאתם זקוקים לעיסוי דחוף.  לא משנה אם זה לאחר יום עבודה ארוך הכולל ישיבה ממושכת מול המחשב, ישיבות ושיחות בפלאפון או אחרי יום מתיש עם הילדים.אם תעשו זאת  בסוף היום, בסופשבוע או בין לבין סדר יומכם העמוס, אין כמו טיפול טוב. כשהולכים לקבל מסג' נכנסים לעולם אחר של נרות ריחניים, שמנים ומוסיקה מרגיעה. העיסוי מרגיע את הגוף והשרירים התפוסים וגם את הנפש. הראש מתרוקן ממחשבות מטרידות ומבעיות ומרוכז רק בהנאה.

 

את העיסוי ניתן להזמין כטיפול עד הבית, בתור מתנה לעצמך, לבן זוג או לחבר/ה. המטפל/ת מגיעים עם מיטת טיפולים , שמנים ופינוקים ואינך צריך לצאת מהבית. ניתן להזמין עיסוי זוגי ולחגוג  יום נישואין, יום הולדת או סתם ערב לא שגרתי ביחד. אפשר להזמין עבור חברה כהפתעה, זו מתנה מקורית והרבה יותר מהנה מבושם או חולצה. כאשר נוסעים לחופשה בצימר או מלון אין כמו שילוב של עיסוי מפנק בין הבריכה לארוחה. ניתן לבחור ממגוון של חבילות את הטיפול הרצוי לחוד או בזוג. לרוב מתלווה לטיפול גם ג'קוזי עם שמנים ומלחים, אווירה נעימה של נרות ומוסיקה, בקבוק יין או שמפניה, שוקולדים ופרות טריים, חלוקים נעימים, תה קמומיל ושאר פינוקים. אחרי הטיפול והפינוק תרגישו בעולם אחר.

 

ישנם מקומות בהם עיסוי של זוג משולב עם סדנא זוגית הכוללת דיבור  ומגע ומטרתה לחזק את הזוגיות. טיפולים אחרים מופנים לקבוצות ומסיבות של רווקים ורווקות. ישנו טיפול בו שני מעסים מטפלים בתיאום של ארבע ידיים במטופל אחד. מקור העיסוי  הוא במדינות המזרח הרחוק ומעבר להנאה והפינוק מיחסים לו גם יכולת לשפר בעיות פיזיות ונפשיות. העיסוי משפר את זרימת הדם, משחרר את השרירים ומרפה מתחים.  

 

ישנו טיפול הודי בשם איורוודה בו משתמשים בשומשום חם והמטרה היא לנקז את הרעלים מן הגוף. טיפול אחר הוא טווינה, הנחשבת לאחת מאומנויות הריפוי העתיקות של הרפואה הסינית. הטווינה משפיעה על זרימת האנרגיה בגופנו ונחשבת לפיזיותרפיה סינית. השיאצו הוא מסג' שמקורו ביפן ועוזר למטופל במקרים של כאבי גב, כאבי שרירים כרוניים, בעיות של מתח נפשי ועוד.  העיסוי שבדי הוא עיסוי נפוץ באתרי ספא ועוזר להשיג רוגע נפשי וגופני.  קיים מגוון רחב של עיסויים וצריך רק לבחור את המתאים לכם, בהתאם לסוג המגע ומטרת הטיפול וליהנות!

לבוא ליהנות ושכוח מהכל...


לקבל עיסוי איכותי, ניתן גם לקחת את הטיפול באחד ממרכזי ספא פלוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב