דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים בכאילו 

מאת    [ 15/11/2009 ]

מילים במאמר: 821   [ נצפה 2483 פעמים ]

הכירו את הגיימרים: דור צעיר שמאס בעולם האמיתי ומעדיף למצות את זמנו במשחקים וירטואליים מול מסך המחשב. מטרת חייהם - להבין את ראשו של מתכנת המשחק, וכתוצאה מכך לסיימו בהצלחה. האמצעי - גילוי הקוד הסודי. מזכיר לכם משהו בעולם האמיתי?

נתחיל בווידוי קטן: אני "גיימר" . להיות גיימר זה לא פשוט כמו שזה נשמע. מדובר בחצי משרה לפחות של עבודה ללא תשלום, מול מסך המחשב. אבל לרוב הגיימרים זה בכלל לא משנה; בעולם משחקי המחשב והווידיאו, השכר הוא ה"עבודה" עצמה...

רבים בעולם מעדיפים את העולם המונפש של משחקי המחשב והווידיאו הרבה יותר מאשר העולם האמתי. מדובר במציאות של מפלצות וחייזרים, של מלכים ונסיכות, של הטוב והרע, של הקסום והמכוער. עולם שבו הרצון העז של השחקן הוא להתגבר על כל המכשולים שנקרים בדרכו בדרך לניצחון המושלם; והוא יניח את הג'ויסטיק בצד רק לאחר שהכתובית "game over" תתנוסס בגאווה מעל גופות אויביו האכזרים.

אבל מה קורה כשלא מצליחים לגבור על הרוע? עבור מקרים מייאשים כאלה הומצא ה"צ'יט קוד" , צופן פלאים נסתר שעוזר לך לנצח כל אויב, אכזרי ככל שיהיה. כל מה שצריך לדעת זה איך להשתמש בו נכון.

לשנות מציאות בלחיצת כפתור

פעמים רבות חשבתי לעצמי: "הלוואי וזה היה כך גם בעולם האמתי, זה שמחוץ למחשב". לו רק היה אפשר לצבוע את העולם הזה בצבעים קצת יותר מעניינים ושיהיה קצת פחות משעמם, אני מבטיח לכם, הייתי מכבה את המחשב מיד.

שנים רבות ניסיתי למצוא את ה"צ'יט קודס" גם בעולם האמתי. חיפשתי רבות אחר הדבר שיעזור לי לדלג באלגנטיות מעל שלל המכשולים במרוץ הזה שנקרא "חיים", ולהוסיף צבע לריקנות שמילאה אותי ולשגרה היומיומית האפורה. ואתם יודעים מה? מסתבר שיש אור בקצה המסך. ולא, לא מדובר בקונסולה מתחרה לאלו של סגה, סוני או נינטנדו, אלא ב"צ'יט קודס" רוחניים, שנמצאים בספרים שנכתבו על ידי מקובלים. ספרי הקבלה.
בכתביהם מתארים המקובלים את מסלול ההתפתחות הרוחני - מדרגת עולמנו הנמוכה ביותר, ועד לדרגה הרוחנית הגבוהה ביותר, המצב המושלם, שאליו יכול להגיע כל אדם.

משחק החיים

בפועל, התקדמות בעולם משחקי המחשב דומה מאוד להתקדמות בעולם הרוחני: רוב משחקי המחשב מורכבים משלבים, ובסיום כל שלב השחקנים מתעלים לשלב גבוה יותר. גם המציאות הרוחנית מורכבת משלבים - 125 ליתר דיוק - ובכל פעם שאנו מסיימים שלב אחד אנו מתקדמים לשלב הבא.

מטרת ה"משחק" הרוחני המכונה "מציאות", היא לעבור את כל 125 השלבים, ולהכיר את יוצר המשחק - הבורא. למי שאינו מודע לכללי המשחק ואינו יודע על איזה כפתור עליו ללחוץ, שלא לדבר על שימוש נכון ב"צ'יט קודס" הרוחניים, משחק החיים נראה כמו שעמום אחד גדול. לעומת זאת, במידה שמפתחים מודעות לחוקים שלפיהם מתנהל המשחק, כל התהליך הופך להנאה אחת גדולה!

שנצא לדרך?

כל מה שצריך כדי לנצח במשחק החיים זה רצון עז לגלות את משמעותם. למען האמת, בכולנו טמון הרצון הזה, והוא יצוף ויתגלה בכל אחד מאתנו במוקדם או במאוחר. אז אם התעורר בך רצון כזה, סימן שאתה מוכן להתחיל לשחק, והדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לגשת למקלדת ולהקיש Enter. כלומר, להחליט להיכנס אל תוך החוויה החדשה.

הצעד הבא הוא לגלות את כללי המשחק ואת כל התכסיסים האפשריים כדי להתקדם במהירות המרבית. רצוי כמובן להיעזר באלו שכבר סיימו את המשחק, או שנמצאים בשלבים המתקדמים שלו - המקובלים. הם כבר מכירים את כל ה"טריקים" וה"צ'יט קודס" של משחק המציאות הגדול. הם מפרטים אותם בספרי הקבלה, שמשמשים כמדריך לשחקן המתחיל.

לפצח את הקוד

במשחק הזה אתם הדמות האחת והיחידה, שמחפשת לחיות חיים טובים ומאושרים יותר. בכל אחד משלבי המשחק מתגלה לכם פן חדש מתוך מצבכם השלם, הנצחי, וכיצד עליכם להשיג אותו, כלומר, איזה מהלך עליכם לעבור כדי להגיע לרמת הקיום החדשה.

אך כמו בכל משחק שמכבד את עצמו, ימתינו לכם מכשולים שמציב האויב המושבע שלכם; במשחק החיים - זה האגואיזם. מטרתו היא למנוע מכם להגיע אל החיים המאושרים, והוא משתמש בכל התחבולות האפשריות כדי להסיט אתכם לכיוונים שונים ומשונים - הכול כדי שלא תתקדמו לכיוון הנכון.

האתגר, תופתעו לגלות, הוא לא להכריע את האגואיזם בכוח או להתעלם מקיומו. כדי לעבור לשלב הבא במשחק תצטרכו להפוך את האגו לאמצעי שיעזור לכם להתקדם, במקום להפריע. איך? בשביל זה קיים "צ'יט קוד" מיוחד...

לעבור ל"גוד מוד"

במשחק החיים ה"צ'יט קודס" מתגלים מתוך קריאה בספרי הקבלה. בכל שלב חדש תמצאו בין השורות משמעות חדשה ותיאור מפורט ומעמיק יותר על עצמכם ועל זירת המשחק המורכבת - העולם. הידע שתרכשו מהקריאה בספרים והניסיון שתצברו בכל שלב יעזרו לכם לגלות קודים וטריקים משוכללים, שיסייעו לכם להתגבר על האגואיזם הרע ולעלות לשלב הבא.

אין ספק שהקוד השווה ביותר הוא ה"גוד מוד" - המצב האלוהי . כיאה לקוד הנעלה והמבוקש מכולם, יש דרך מיוחדת שבה תוכלו לגלותו. את ה"גוד מוד" ניתן להפעיל רק כאשר עוברים למשחק רשת רב משתתפים .

כשמספר גדול של גיימרים משחקים ביחד במשחק רשת ומאחדים כוחות כדי לנצח את האגואיזם, המשחק הופך להרבה יותר קל. במצב הזה ישנה אפילו אפשרות לגילוי משותף של הקוד האולטימטיבי: ה"גוד מוד"!
במשחק החיים רכישת ה"גוד מוד" תספק לכם את כל הכוחות המוכרים לכם מתוך משחקי המחשב, ואף כאלה שלא חלמתם עליהם: אושר, ביטחון, ידיעה, שלמות ונצחיות הם המילים שבהם משתמשים המקובלים כדי לתאר את אותו המצב ואת הגילויים השונים בדרך אליו. כל אלה ועוד מחכים לכם במהלך המשחק, אפילו לפני שסיימתם לפצח את כל השלבים.
ועד למשחק הבא, שנזכה ליהנות ממשחק החיים...

משחקים בכאילו

קבלה לעם אתר התוכן הגדול והמקיף ביותר בנושא קבלה: שיעורי קבלה און-ליין, למתחילים ולמתקדמים, סרטים, תוכניות וקליפים מערוץ הקבלה"מתחברים לטוב" 66 ב-YES וב-HOT



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב